![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Talent 2010 |
Besvar
|
| Forfatter | |
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Talent 2010Sendt: 15-August-2010 kl. 15:34 |
|
Bagtæppet er også flot med diskrete trans-farvede klodser. Og jeg skulle lige kigge en ekstra gang for at se, hvilke grå plader, der var brugt under X'erne
.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Dennis.Nielsen
Klods
Medlem siden: 26-August-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 160 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-August-2010 kl. 13:23 |
|
Sjovt fundet på og godt lavet
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-August-2010 kl. 10:19 |
|
Hvor er det bare godt tænkt! Dommerbordet er kanon godt lavet!
|
|
![]() |
|
Morten.Frandsen
Plade
Medlem siden: 06-August-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 109 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-August-2010 kl. 11:39 |
|
Vildt fedt. Jeg er også fan af dommerbordet - megagodt stykket sammen.
|
|
![]() |
|
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-August-2010 kl. 11:31 |
|
Jeg bryder mig ikke rigtig om Talent...
Men den her MOC er super flot
Flot arbejde!
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-August-2010 kl. 06:43 |
|
Super - mine favoritter er dommerbordet og hele menageriet i ventesalen. Det er rigtig godt!
I kan altid kontakte Hella på hendes blog...
Edit: Manden med skiltet og den løse flise - ja, der er mange detaljer - og så er jeg specielt glad for LW reklameskiltet på væggene!! Redigeret af Svend.E.Saksun - 14-August-2010 kl. 06:46 |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-August-2010 kl. 04:14 |
|
Total
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2010 kl. 19:12 |
|
Det er super godt fundet på det der , stor kado til jer
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2010 kl. 18:14 |
|
Hold kæft, den er godt tænkt!! Sjov idé at bruge de nye minifigs til det!!
![]() Fede krydser på dommernes pulte... Og Hella Joof er guld værd!! Godt ramt!! ![]() Du skulle næsten prøve at se, om du kan finde en mail til hende og sende billederne til hende... Måske via DR eller hendes filmselskab? |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2010 kl. 17:59 |
|
Den ser super godt ud Lasse!
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2010 kl. 17:47 |
|
Her er en idé til, hvad man kan bruge mange af de nye Minifigures til. Naturligvis inspireret af Talent 2010, der lige er begyndt her til aften. Bygget af min mor og mig af de klodser vi lige havde ved hånden. Derfor ligner det ikke så meget det i TV. Jeg kunne desværre ikke finde plads til min romerske hær, da jeg aldrig har set sådan en stille op i talent.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |