![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Veteranbiler til LW |
Besvar
|
| Forfatter | |
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2341 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Veteranbiler til LWSendt: 10-Februar-2010 kl. 11:24 |
|
Her Lige en lille teaser, til LEGOworld
2 veteranbiler. En MOD af en "indy"bil og en moc veteran "truck"
Som de skarpøjede kan se mangler jeg dog et par enkelte elementer tli MOC'en. 2 stk. 1x1x1 panelhjørne i rødbrun og 2 stk. 1x2x1 panel i rødbrun. Så hvis.....
I baggrunden ses en bjælkehytte.
Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2010 kl. 11:41 |
Ja, det er ikke godt... |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2010 kl. 13:04 |
|
Det ser rigtig godt ud Henning, flot modificering af Indiana Jones-bilen.
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2010 kl. 14:14 |
|
Dejligt med MODs og MOCs i vort LEGO CITY MOC layout De er rigtigt godt udført Mikkelsen Det giver publikum mulighed for at se, hvilke muligheder der er - i forhold til de i handlen værende 'kedelige' standard-modeller (forstå mig ret). Efter min mening - skal der i et CITY MOC layout ikke være standard modeller - ligesom der heller ikke skal være modeller fra andre design-serier end de i handelen - for almenheden - værende sæt Standarden skal være på linie med - eller højere end det LEGO CITY designerne laver
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6030 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2010 kl. 14:22 |
|
De ser godt ud, Henning. Du har vist en evne til at skulle bruge næsten u-udgivede elementer.. Hvis du kan bruge lys grå kant kan jeg hjælpe dig.... |
|
|
Knud Richard Thomsen
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2341 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2010 kl. 14:32 |
|
Ja det er noget værre noget, som Søren Pilmark sagde Men ladet på "trucken" bliver sort, hvis jeg ikke får fat på brune paneler inden LW. Og det ser såmænd også ganske godt ud. Legede med brune paneler, for at få lidt kontrast til det sorte. Men dengang var biler jo generelt den farve. Den lille "truck" er inspireret af min salig farfars første bil en Ford-T ombygget med et lille lad, som han brugte i sit murerfirma.
|
![]() |
|
GlennGuldhammer
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2010 kl. 07:50 |
Kan godt være det bare ikke er mig der ikke lige kan gennemskue meningen, men vil du ikke godt uddybe hvad du mener, forstår ikke hvad det er for nogle modeller der godt må være med i layoutet, og hvilke der ikkke må? |
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2010 kl. 12:00 |
|
Og så er de 4 savnede panelstykker i redishbrown i hus (næsten da) Men Knud har desværre helt ret.
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2010 kl. 12:16 |
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
GlennGuldhammer
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2010 kl. 13:29 |
|
Vingborg din indbakke er fuld, men så slipper man jo også for at få svar tilbage |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |