![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Eventyrland |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: EventyrlandSendt: 09-Marts-2010 kl. 10:39 |
|
Det må ikke være rart at åbne kassen, og se sin flotte MOC smadret.
Held og lykke med 'Lys i mørket' ideen.
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 03:01 |
|
Det er sørme en trist nyhed
, men omvendt ser det ud til at jeg kunne
kvalificere mig til et job hos LEGO som chauffør.
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 02:52 |
|
Ej det var da ærgerligt Ina !
Og jeg fik ikke engang taget billeder af den på LW... Nåh, vi må håbe du får tid til at samle den igen en dag |
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 02:41 |
|
Føj da
- nåh, men det er LEGO så det kan samles igen...Glæder mig at høre, at du også laver noget til "Lys i mørket" - lad os håbe der kommer flere, så vi kan lyse hele scenen op ![]() |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Marts-2010 kl. 17:40 |
|
Avs har lige fået et puslespil hjem fra LEGO World... Tror det kommer til at vare længe inden Eventyrland igen åbner for publikum... En gaffeltruck igennem kasserne har ikke just været godt for byggeriet, men jeg håber da at jeg engang får gjort noget ved det så det igen kan komme frem i lyset... Lige nu bliver det godt nok ikke da jeg har taget udfordringen med ' lys i mørket ' til mig... Men det er en helt anden sag...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Esben.Lauritzen
Plade
Medlem siden: 01-April-2009 Sted: Denmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 68 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 18:33 |
|
Jeg vil også lige rose dit flotte arbejde Ina, glæder mig meget til at se det ved LW.
|
|
|
Esben Lauritzen
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 16:21 |
|
Kære Ina |
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Kenneth.Jensen
Klods
Medlem siden: 20-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 10:10 |
|
Jeg kan kun tilslutte mig roserne - det ser virkelig kanon ud!
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 09:53 |
|
Samler lige lige kæben op fra gulvet igen....
Som sædvanelig er der mange flotte og lyse farver, vi glæder os til at se den til LW. |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 05:16 |
|
Herligt påfund Ina!!!
![]() ![]()
|
|
![]() |
|
Betina.Mønster
Klods
Medlem siden: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 262 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2010 kl. 03:56 |
|
Wauw det er fantastisk, ærgeligt jeg ikke kan komme til Lego World og se det i levende live eller hvad det nu hedder :)
|
|
|
5000+ minifigures and still counting
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 17:34 |
|
Eventyrlandet er i anledning af LEGO World blevet til en tema-park, som dog ikke helt er åbnet endnu...Men det tror jeg snart den gør... Publikum er i hvert fald begyndt at line op i køen ude på parkeringspladsen...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Jimmi.Olsen
Plade
Medlem siden: 26-Oktober-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 74 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2009 kl. 15:06 |
|
Sådan! Det bliver et område der fastholder folk fordi man ønsker at finde så mange eventyr detaljer som muligt.
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2341 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2009 kl. 11:51 |
|
Helt Enig. Du er en knag til at finde på nye temaer Ina, har jo set layoutet under udvikling et stykke tid. Du bør måske tænke lidt mere på "krummelyrer på slottets mure men ellers er det bare ubetaleligt. Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2009 kl. 05:30 |
|
Det er da for genialt - papirbåden - hunden - bare for at nævne nogle få.
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2009 kl. 01:15 |
|
Det ser altså godt ud. Børnene blive da ellevilde
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2009 kl. 17:48 |
|
Så er der lidt friske billeder fra Eventyrlandet...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2009 kl. 17:31 |
|
Åh ja jeg har skam allerede en laaaaaaaaaaaaaang liste liggende her ved siden af efter at ha' pløjet mig gennem indholds-fortegnelsen på samtlige ungernes gamle eventyr-bøger... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2009 kl. 17:29 |
|
Herlig idé. Så skal der bare findes på eventyr
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2009 kl. 16:38 |
|
Tak for fine kommentarer...Jo lige netop på disse billeder er det ganske rigtigt 'Svinedrengen' og 'Fyrtøjet' man kan se... Dog er eventyret om svinedrengen langt fra færdigt endnu... Uden for billederne kommer der mange flere eventyr til (og visse er der allerede) men det må i vente med at se til senere...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |