![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Stadion projekt |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
Ole.Foget
Klods
Medlem siden: 04-November-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 226 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Stadion projektSendt: 13-December-2008 kl. 05:02 |
|
Super flot stadion
Næste skridt må være noget i den her retning så
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2008 kl. 17:02 |
|
Super flot...Elsker alle detaljerne og den fine enkle arkitektur i selve bygningen... Det bliver super på et layout...
![]() ![]()
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2008 kl. 14:42 |
|
Det er utroligt flot og så mange detaljer!!!
Mangler der ikke det tøj, som fodboldspillerne har taget af, inden de løb på banen?? |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2008 kl. 13:09 |
|
Det er rigtig, rigtig fedt, Morten!! Det glæder jeg mig til at se på et layout!!
Nogle af mine favorit-detaljer: -Badene -Kommentator-boksen i tårnet -Toiletterne -Kokken ved grillen -Kameramanden på banen -Dem, der sidder og arbejder (går ud fra, det er journalister?) |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2008 kl. 11:23 |
|
Det bliver bare bedre og bedre.
Hvad med hjørneflag?
|
|
![]() |
|
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2008 kl. 09:42 |
|
Det ser bare så super fedt ud Morten! Jeg har aldrig selv været sådan et sted. Men din model giver en rigtig god ide om hvordan det er God detalje med lyset over baren, og fed kopimakine |
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2008 kl. 07:24 |
|
Flot med så meget interiør!
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2008 kl. 07:14 |
|
Endnu en weekend er gået med Lego nørderi
Smider lige en masse billeder op. Håber i vil tage jer tid til at se dem igemmen, og kommer med jeres ærlige mening/kommentarer
Mangler lige de sidste røde sæder.
Kommentatorboks
Snackbar
VIP lounge med bar og netcafe
Kontorrotter og chefens kontor (med udsigt til banen)
Kopimaskinen
Så skal der arbejdes!
The Boss
Restaurant med bar
Køkkenet og baren
Køkkenet
Indgang med skydedøre
Omklædning med bad
Toiletter
Badet
Mangler stadig mercandiseshop og måske et motionscenter.
....og så lige 1200-1300 minifigs
God søndag og god jul til alle
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2008 kl. 22:17 |
|
Wow, Morten! Øjet får rigtigt lov til at mæske sig ... alene stolerækkerne
hvordan har du lavet baneopstregningen?Og inspirerende ... jeg har nemlig også min første MOC til gode siden min dark age og selvom det er i den boldgade, som Hr. Hoffmann nævnte, skal det nok blive godt. Vh Ulrik |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2008 kl. 14:34 |
|
Det er bare rigtig rigtig fedt det der. Nu mangler du (som du også selv skriver) bla de små finish, så husk nu sponsor logo'er på banterne - Og sig nu endelig til hvis du ikke helt ved hvilket logo du skal sætte der, så har jeg et forslag |
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2008 kl. 11:08 |
|
Det ser meget godt ud men der kunne godt være lidt mere græs på sidelinjen det bliver svært at sende nogle spiller ud og varme op
man kunne evt tage de hvide bander ned det vil give lidt mere plads. Der skal vel også være plads til diverse bold drenge?Med vendelig hilsen Bo
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2008 kl. 10:40 |
|
Super - og der er gode de nye indgange
|
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2008 kl. 10:18 |
|
Der er squ ikke et øje tørt, morten
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2008 kl. 09:41 |
|
Så er der lidt nyt. Taget er kommet på, og indgangen til publikum er lavet om.
Der skulle meget gerne komme små 800 sæder i næste uge, og så kommer "Mr Liftarm" med de sidste 200
Så mangler jeg spotlys, kommentatorboks og indholdet i de 2 bygninger. Og så selvfølgelig en masse småfinish.
Men nu begynder det at ligne noget
God jul til jer alle |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-November-2008 kl. 03:41 |
|
Jeg - og mange andre - er også tidligere kommet frem til, at hvis man anskuer LEGO byens behov for politi ud fra den mængde politisæt LEGO har fremstillet til City/by, må kriminalitetsraten være uhyggelig høj
|
|
![]() |
|
Christian.Velin
Klods
Medlem siden: 13-September-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 212 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2008 kl. 10:41 |
|
Jeg ved nu snart ikke. Man har da før set eksempler på fodboldbøller i Lego - derfor sæt 3314... |
|
|
Christian Velin
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2008 kl. 10:20 |
|
Hej Joost
Det er skam bygget op i moduler, og har også brugt tecknicpins
Vil meget gerne aftage dine sæder. Hvilken farve, og er de nye?
Har lavet publikum indgangen om i dag. Taget skulle komme i morgen, så der kommer nok billeder på i overmorgen.
Ved ikke helt hvad der kommer af læge og politi. Politi er vel ikke nødvendigt i Legoby? Læger skal der vel være, hvis de kommer galt afsted på banen.
God weekend til jer alle.
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Joost.Haugmark
Klods
Medlem siden: 17-December-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 167 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2008 kl. 16:41 |
|
Hej Øberg.
Det bliver et rigtig flot projekt, men husk som sagt modulopbygning med teknikpins e.l. Jeg bruger den teknik til min kommende store brandstation.
Det med det flere små kasser er en god idé når man skal rode (og ryde op). Jeg kender godt det med kæresten, selvom min kan charmeres lidt med de fineste minifighuse (minder lidt om dukkehuse). Måske virker det også for dig
Jeg har iøvrigt nogle stole tilovers som jeg nok godt kan sælge dig nogle stykker af eller bytte til noget andet lego. Et overslag må være 40-50 stykker.
I de lidt større stadiums (f.eks. Parken) kommer publikum ind på midten af trappen, via en trappe ude ved kanten. Elementtrapper er gode til det.
Jeg håber du får plads til et par samaritter også så alle kommer godt hjem fra kampen. De gamle hospitalsfolk kan bruges. Inspiration kan evt. findes på http://www.samarit.dk/135-bbilleder.htm
Jeg glæder mig til at se flere billeder fra dit projekt. |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-November-2008 kl. 17:23 |
Fra Østre Allé - da vel ikke fra fodboldbanen? |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-November-2008 kl. 14:07 |
|
Den med tårnet var måske en idé? Må lige lave et udkast en dag.
Der er skam riste på vej med posten. Det skal der jo være, ellers drukner de jo.
Men der er en indgang til spillerne og en til publikum! hvor skal de ellers komme ind henne?
Og tak for de pæne ord. |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |