![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
396 - Thatcher Perkins ombygget til 12V |
Besvar
|
| Forfatter | |
M.Bach-Petersen
Klods
Medlem siden: 27-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 396 - Thatcher Perkins ombygget til 12VSendt: 03-Juni-2008 kl. 17:10 |
|
Jeg har længe gået og kigget på min model af det gamle 396-Thatcher Perkins fra 1976 og ønsket at lave en model af det, som kan bruges på min 12V togbane.
Tenderen er bygget efter billeder af den "IRL" Thatcher Perkins.
Jeg har vedhæftet nogle billeder, for hvem dette måtte have interesse.
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Juni-2008 kl. 18:00 |
|
Detaljerig - om end skorsten ser noget stor ud.
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Juni-2008 kl. 20:01 |
|
Kanon idé, Morten!!
Den skal ud og køre på vores layout næste år!! |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Børge.Holm
Flise
Medlem siden: 10-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 25 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juni-2008 kl. 08:57 |
|
Det er bare rigtig godt, jeg har længe tænkt om den bare skulle stå der og se godt ud, eller den kunne komme ud at kører. Så tak for den gode løsning.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |