![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Vivi`s første MOC |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Vivi`s første MOCSendt: 20-Marts-2008 kl. 19:19 |
|
Her er Vivi`s første MOC! En fin lille villa, til vores datter Katrine på 3 år, som hun kan lege med. Og naturligvis i de aller bedste "pige-farver".
http://www.brickshelf.com/gallery/ARP/Layouts/hpim0028.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/ARP/Layouts/hpim0031.jpg
|
|
![]() |
|
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 20:08 |
|
Vivi er da vist ikke helt uden evner Hun skal især have ros for gyngerne og hendes smag i gode gamle træer |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 21:13 |
|
Yessir! Gyngerne er rigtig godt lavet... Genial idé at bruge en af de gamle hjul-skærme til gynge... Og også de dér mærkelige 1x2 med holdere på siden... Godt tænkt!! |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 05:34 |
|
Hils Vivi og sig super-fint gået. Er rigtig godt tøset, og kan kun tilslutte mig kommentarerne om de originale gynger, lur mig om de ikke vil blive kopieret herhjemme i en ikke al for fjern fremtid
![]() |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 06:53 |
|
Hej. Vivi her..... Tusind tak |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 07:11 |
|
Du Vivi - her sad man og skulle til at skamrose dit projekt til langt op over skyerne
- men så så jeg
Nu står du - set med mine øjne - nærmere til en ordentlig omgang
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Anders.Reinhard
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 07:34 |
|
Hey hey jo du kan tro de kan!!! de kan både bide, knurre og snerre. De bliver s.. sure når man kommer for tæt på med støvsugeren og vil vil have dem ud af stuen. Så her i Hastrup kan du tro at legoklodsrene kan være levende |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Marts-2008 kl. 17:11 |
|
Det ser jo rigtig godt Vivi og gyngerne kan jeg osse kun give masser af ros......meeen farverne Vivi....farverne skal helst ikke gå mere over i Inaretningen, jeg er helt sikker på at din kære husbond ved hvad jeg snakker om Så nåede jeg besked nr. 500 |
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Marts-2008 kl. 17:18 |
|
En rigtig flot villa - flytter der snart en familie ind i huset?
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2341 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Marts-2008 kl. 18:08 |
|
hmmm, hvad er der galt med Inas farvevalg
Mange hilsner Henning |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |