![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Dansk software til Cybermaster |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Steen ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2004 kl. 20:54 |
Hej Alle ...
Er der nogen der kan hjælpe mig med en dansk udgave af Cybermasters software, da jeg kun har en tysk udgave. Det ville være en stor hjælp.
Hvis det er muligt kan jeg kontaktes på stdc@mail.dk
På forhånd tak Steen |
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet LEGO kunderservice, tlf.79 50 69 79 ? Du kan jo sige, at du har fået fat i en tysk udgave, og gerne vil købe en dansk cd-rom. Hvis de har nogen, kan du garanteret få lov til at købe den.
I øvrigt er det ellers lidt problematisk, da der jo er copyright på sådan en cd-rom, og dermed ulovligt at kopiere den.
|
|
![]() |
|
Steen ![]() Gæst ![]() |
Hej igen - og tak for svaret - det virkede :)
Jeg ringede til kundeservice og de lovede at sende mig en dansk CD, oven i købet uden beregning - så tak for rådet.
Mvh. Steen |
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6078 |
LEGO er ét af de få danske firmaer, der rent faktisk har forstået ordet Kundeservice, heldigvis for det!
![]() |
|
![]() |
|
Ulf ![]() Gæst ![]() |
Hej alle
Jeg står med samme problem, bare at nu kan kundeservice ikke hjælp med en dansk version, så hvor finder jeg en som har en dansk version ?
Håber nogen kan hjælp min dreng :-)
På forhånd tak -- Mvh. Ulf |
|
![]() |
|
Jonna ![]() Gæst ![]() |
Min søn har også fået Lego Cybermaster kufferten med tysk cd-rom
så vi vil meget gerne have en dansk version, hvis nogen kan hjælpe med det
Mvh. Jonna (og Daniel) |
|
![]() |
|
Jonna ![]() Gæst ![]() |
ups - glemte lige emailadressen er jskov1967@yahoo.dk
|
|
![]() |
|
TV ![]() Gæst ![]() |
er der ikke en hjemmeside man kan finde det på det vil være dobbelt så meget hjælp
|
|
![]() |
|
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5292 |
Tilsyneladende yder LEGO ikke længere support til Cybermaster på deres hjemmeside.
Hvis LEGO heller ikke længere har danske versioner på lager, så er det bedste bud måske at prøve at spørge deres kundeservice efter en engelsk version (eller et andet sprog).
Programmet er jo stadig ophavsretligt beskyttet, så det gør det nok vanskeligt at finde programmet andre steder. Jeg kender ihvertfald ikke til nogen hjemmesider, hvor programmet kan downloades.
Men jeg synes da, at man skal prøve at spørge kundeservice efter en dansk version alligevel. Får de tilstrækkeligt mange henvendelser kan det jo måske være, at de kan finde ud af noget. |
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Jeppe ![]() Gæst ![]() |
Jeg har en dansk udgave :oP ... Mit problem er imidlertid, at jeg ikke kan få det til at virke på min win xp pro computer. Det virker fint på min bærbare som kører win xp home, men den har bare ikke de serial porte jeg skal bruge til at forbinde antennen med :o(
|
|
![]() |
|
Stefan ![]() Gæst ![]() |
jeg har mit lego cybermastersæt, men da jeg har udskiftet min gamle computer med win 98, med en ny med win xp fungerer softwaren ikke. problemet er at den fint instalerer programmet, men den skriver 2 fejlkoder når jeg vil åbne programmet. kan det være en pach jeg mangler???? hvis der er nogen der kan hjelpe, kan i kontakte mig via min e-mail: farmerstefan@hotmail.com
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Prøv den her metode (jeg ved ikke om det virker): Find den exe-fil, der kører Cybermaster. Her er det vigtigt, at det ikke er genvejen, men selve exe-filen. Klik med højre museknap på filen, og vælg Egenskaber. Vælg fanen Kompatibilitet, og indstil programmet til at køre som under Windows 98.
|
|
![]() |
|
Stefan ![]() Gæst ![]() |
Tusind tak for hjelpen det virkede.... mvh. Stefan |
|
![]() |
|
Kirsten ![]() Gæst ![]() |
Endelig fandt jeg et sted, hvor man kan få lidt hjælp. Jeg står med fuldstændig samme problem som Stefan, og var ved at blive rimelig desperat. Bare fordi man får en ny computer m. windows XP, kan det da ikke være rimeligt at man skal smide et ellers genialt cybermaster ud. Jeg vil fluks prøve at bruge samme hjælp som stefan har fået fra C. Straaberg-tak
|
|
![]() |
|
Kim V ![]() Gæst ![]() |
|
|
![]() |
|
Fætter Kim ![]() Gæst ![]() |
Hej Steen Har du fået min mail. Mvh Kim V |
|
![]() |
|
Cybermaster elsker ![]() Gæst ![]() |
Hey du havde rent faktisk ret... gad godt vide om det virker på alle de spil jeg har der ikke kan køre på xp |
|
![]() |
|
lasse ![]() Gæst ![]() |
jeg kan ikke få mit lego studio til at du når jeg prøver at starte så ståer der ligepludselig en fejlkode eller sådan noget
![]() |
|
![]() |
|
Mikkel.Oldrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1915 |
Studio er så vidt jeg ved ikke kombatibelt med win2000. Du har muligvis en win98 udgave. Der er udgivet en winxp version som man har kunnet erhverve sig gratis hos lego kundeservice. Men jeg tror ikke de har flere tilbage. Hvis du kører winxp, så kan du bede windows om at køre dette program i win98 tilstand (højreklik på programikonet, så kan du finde det under egenskaber).. Håber det hjalp |
|
Mikkel Oldrup
Bricklink butik: BrickManiac http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt. |
|
![]() |
|
lasse ![]() Gæst ![]() |
har du et link til deres kundeservice. og mener du ikke at man skal højreklikke på programikonet og så trykke kompaktibilitet og så velge win 98 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |