![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
4955½ LSS Inquisition |
Besvar
|
| Forfatter | |
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 4955½ LSS InquisitionSendt: 25-November-2007 kl. 18:00 |
|
4955 Big Rig blev til rumskibet LSS Inquisition:
En tung inter-planetar klasse krydser. Udover punkt forsvar kun udstyret med en dimensionsforskyder, som trækker alt det strøm som fusions reaktoren overhovedet kan trække. Et bestialsk våben som er udviklet fordi det er en omkostningsvenlig måde at udrydde en planets befolkning på. I stedet for at bruge en hel flåde på at tæppebombe overfladen forflytter man den flydende kerne til et andet sted i solsystemet. Derved kollapser planeten i en alt-ødelæggende naturkatastrofe
Hele mappen (når den er godkendt) Fotograferingen gik ikke ordentligt. Dårlig eksponering, men brugbart. |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-November-2007 kl. 20:58 |
|
Spændende rumskib Gert! Er det i minifig eller micro skala? |
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2007 kl. 17:30 |
|
Jeg havde forestillet mig den var mange hundrede meter lang, så helt bestemt micro scale.
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2007 kl. 17:32 |
|
Spændende opsætning i det rette miljø.
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-November-2007 kl. 17:55 |
|
Den er fin, Gert...
Jeg kan godt lide den historie, du har digtet... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Online Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-November-2007 kl. 17:12 |
|
En skib der flytter en planets kerne? Sejt!
Sådan en kerne må da også kunne bruges til et eller andet
Det er en fin stil du har formået at holde gennem skibet fra våbnet i fronten til den afrundede bag. Har du planer om at tage nogle flere billeder så man bedre kan se detaljerne? |
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-November-2007 kl. 17:31 |
|
Når jeg engang er hjemme mens der er dagslys kan jeg tage nogle bedre billeder
Dimensionalforskyderen er et koncept jeg må bruge i et Star Wars rollespil. En meget Imperiel idé
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2007 kl. 08:27 |
|
Så. Dagslys, afdæmpet, regnvejr. Godt at skyde LEGO i.
Jeg har lagt flere billeder i Brickshelf mappen. |
|
![]() |
|
Morten.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 307 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2007 kl. 16:03 |
|
For *beep* da...
Er jeg gået glip af en space-konkurrence. Oh, the shame of it.
Rigtig fed rum-krydser Gert og gode grafiske effekter. |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Online Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2007 kl. 18:16 |
|
Sådan Gert. Det var langt bedre
Og Morten. Bare rolig. Der er lang tid til deadline. Se under "konkurrencer". |
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2007 kl. 09:50 |
|
Rigtigt kreafilt... |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |