![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
"PARADISA BEACH GANG" |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Benjamin.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 2649 |
Indlæg funktioner
Tak(3)
Citér Svar
Emne: "PARADISA BEACH GANG"Sendt: 12-Januar-2026 kl. 12:48 |
|
|
PARADISA Beach er ikke hvad det engang var, utrykke gader og bander der huserer området med graffiti og druk.
Hvad skal det dog blive til!!? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2026 kl. 13:54 |
|
|
Det er bare KLASSE byggeri - virkelig gennemført og ikke i minifig str - bare fedt - elsker de sko i lygtepælen
|
||
|
Lars Fink Hansen
|
||
![]() |
||
Casper-Gehrcke
Flise
Medlem siden: 16-Oktober-2025 Region: Østjylland Status: Offline Point: 31 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2026 kl. 15:11 |
|
|
Rigtigt fedt lavet - elsker alle de små detaljer
|
||
|
Casper Gehrcke
|
||
![]() |
||
Anders.Sinding
Liftarm
Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2026 kl. 16:15 |
|
|
||
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2026 kl. 16:24 |
|
|
Ja hvor skal man starte henne med sådan et mesterværk?? Der er så mange ting at fremhæve, om det er baggrunden, figurerne eller motor cyklerne. Figurerne er ret sjove klodsbygget med strithår eller hanekam. Designet af motor cyklerne er geniale, særligt brugen af de nye curved wedges i hidsige farver. Tænker snart det er din tur til Master Piece Gallery i Lego House.
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2026 kl. 14:22 |
|
|
Ikke nok med at selve byggeriet er pisse flot, men print/klistermærker og lys... det er virkelig gennemført 👏🏻😊
Ang. lys – jeg så et andet mærke (Lumibricks) der konsekvent har lys i alle modeller, og anmelderne (JANG m.fl.) er inde på at modeller uden lys næsten er gået hen og blevet kedelige. En udfordring til LEGO. Hvad har du printet klistermærkerne med? Og hvilket lyssystem? Redigeret af Ulrik.Hansen - 13-Januar-2026 kl. 14:24 |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:09 |
|
Mange tak. Ja jeg elsker virkelig at prøve andre skalaer af. Det giver nogle nye muligheder. Skoene er et must i en hver ghetto. 😂
|
||
|
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:10 |
|
Mange tak Casper, jeg elsker også at lave dem.
|
||
|
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:10 |
|
Selv hjerte 😉
|
||
|
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:13 |
|
Mange tak Søren, nogle gange så passer tingene bare sammen uden man skal slås med dem 😅 Hvad angår MPG, så ja. 😂😂 Ej jeg ved ikke helt hvordan det kører, men det ville da være en ære.
|
||
|
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Benjamin.Andersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2026 kl. 20:18 |
|
Mange tak Ulrik, ja jeg syntes det lige giver det sidste touch og jeg kan sagtens følge ideen om at grænserne bliver flyttet angående lys. Det giver så meget stemning, og når først man er begyndt på det, er det svært at trække i land igen. Klistermærkerne er en blanding af nogle der følger med når jeg køber graffiti maling og så det blå PELS som min afdøde ven fik lavet i Polen et sted. Men jeg har faktisk lige købt en graffiti klistermærke bog som har over 300 fede klistermærker. Lyset er bare en led-kæde fra Harald Nyborg.
|
||
|
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2026 kl. 22:05 |
|
|
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |