![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Hvidovre 5.December |
Besvar
|
| Forfatter | |
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Hvidovre 5.DecemberSendt: 20-November-2025 kl. 13:34 |
|
Hej med jer alle sammen. Så åbne mit hjem op til et byggemøde igen. Datoen er fredag den 5 December. Der er desværre kun begrænset pladser (11) Vi starter omkring kl 17 Vi bestiller mad fra det lokale pizzeria hvis man har lyst til aftensmad. Jeg kan også opbevare mad i køleskabet. Hvor der også ville være sodavand. I anledning af julen ser jeg ikke om jeg også kan nå at lave lidt jule småkager. Ellers køber jeg lidt. Adressen er Gl. Køgelandevej 249.A 1.3. Hvidovre 2650 Det kan være en fordel at holde på Beringgårdsvej omkring nr 10 da der er en masse parkeringspladser der som er 100 m fra lejligheden. Eller Suzuki på den anden side af vejen dog lukker de også omkring 17 så hvis man kommer lidt efter der er det hvis okay at holde der. Ellers er der 500 m til Åmarken Station hvis man vil have s-tog med A- linje og bussen 4A stopper på hver side af lejligheden 1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. Ventelister. 1 2 3 |
|
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
|
![]() |
|
Carina.K.Mi.Dauerhøj
Panel
Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1397 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2025 kl. 13:46 |
|
Hej med jer alle sammen.
Så åbne mit hjem op til et byggemøde igen. Datoen er fredag den 5 December. Der er desværre kun begrænset pladser (11) Vi starter omkring kl 17 Vi bestiller mad fra det lokale pizzeria hvis man har lyst til aftensmad. Jeg kan også opbevare mad i køleskabet. Hvor der også ville være sodavand. I anledning af julen ser jeg ikke om jeg også kan nå at lave lidt jule småkager. Ellers køber jeg lidt. Adressen er Gl. Køgelandevej 249.A 1.3. Hvidovre 2650 Det kan være en fordel at holde på Beringgårdsvej omkring nr 10 da der er en masse parkeringspladser der som er 100 m fra lejligheden. Eller Suzuki på den anden side af vejen dog lukker de også omkring 17 så hvis man kommer lidt efter der er det hvis okay at holde der. Ellers er der 500 m til Åmarken Station hvis man vil have s-tog med A- linje og bussen 4A stopper på hver side af lejligheden 1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. Carina Dauerhøj 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. Ventelister. 1 2 3 Redigeret af Carina.K.Mi.Dauerhøj - 20-November-2025 kl. 13:47 |
|
|
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
|
![]() |
|
Helgi.Toftegaard
Bestyrelse
Ambassadør Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2025 kl. 13:54 |
|
Hej med jer alle sammen.
Så åbne mit hjem op til et byggemøde igen. Datoen er fredag den 5 December. Der er desværre kun begrænset pladser (11) Vi starter omkring kl 17 Vi bestiller mad fra det lokale pizzeria hvis man har lyst til aftensmad. Jeg kan også opbevare mad i køleskabet. Hvor der også ville være sodavand. I anledning af julen ser jeg ikke om jeg også kan nå at lave lidt jule småkager. Ellers køber jeg lidt. Adressen er Gl. Køgelandevej 249.A 1.3. Hvidovre 2650 Det kan være en fordel at holde på Beringgårdsvej omkring nr 10 da der er en masse parkeringspladser der som er 100 m fra lejligheden. Eller Suzuki på den anden side af vejen dog lukker de også omkring 17 så hvis man kommer lidt efter der er det hvis okay at holde der. Ellers er der 500 m til Åmarken Station hvis man vil have s-tog med A- linje og bussen 4A stopper på hver side af lejligheden 1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. Carina Dauerhøj 4. Helgi 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
|
|
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2025 kl. 15:24 |
|
Hej med jer alle sammen.
Så åbne mit hjem op til et byggemøde igen. Datoen er fredag den 5 December. Der er desværre kun begrænset pladser (11) Vi starter omkring kl 17 Vi bestiller mad fra det lokale pizzeria hvis man har lyst til aftensmad. Jeg kan også opbevare mad i køleskabet. Hvor der også ville være sodavand. I anledning af julen ser jeg ikke om jeg også kan nå at lave lidt jule småkager. Ellers køber jeg lidt. Adressen er Gl. Køgelandevej 249.A 1.3. Hvidovre 2650 Det kan være en fordel at holde på Beringgårdsvej omkring nr 10 da der er en masse parkeringspladser der som er 100 m fra lejligheden. Eller Suzuki på den anden side af vejen dog lukker de også omkring 17 så hvis man kommer lidt efter der er det hvis okay at holde der. Ellers er der 500 m til Åmarken Station hvis man vil have s-tog med A- linje og bussen 4A stopper på hver side af lejligheden 1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. Carina Dauerhøj 4. Helgi 5. Trille 6. Oliver Ingram 7. 8. 9. 10. 11.
|
|
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2025 kl. 22:14 |
|
Hej med jer alle sammen.
Så åbne mit hjem op til et byggemøde igen. Datoen er fredag den 5 December. Der er desværre kun begrænset pladser (11) Vi starter omkring kl 17 Vi bestiller mad fra det lokale pizzeria hvis man har lyst til aftensmad. Jeg kan også opbevare mad i køleskabet. Hvor der også ville være sodavand. I anledning af julen ser jeg ikke om jeg også kan nå at lave lidt jule småkager. Ellers køber jeg lidt. Adressen er Gl. Køgelandevej 249.A 1.3. Hvidovre 2650 Det kan være en fordel at holde på Beringgårdsvej omkring nr 10 da der er en masse parkeringspladser der som er 100 m fra lejligheden. Eller Suzuki på den anden side af vejen dog lukker de også omkring 17 så hvis man kommer lidt efter der er det hvis okay at holde der. Ellers er der 500 m til Åmarken Station hvis man vil have s-tog med A- linje og bussen 4A stopper på hver side af lejligheden 1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. Carina Dauerhøj 4. Helgi 5. Trille 6. Oliver Ingram 7. Lars Lyager Olsen 8. 9. 10. 11.
|
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2025 kl. 22:42 |
|
Hej med jer alle sammen.
Så åbne mit hjem op til et byggemøde igen. Datoen er fredag den 5 December. Der er desværre kun begrænset pladser (11) Vi starter omkring kl 17 Vi bestiller mad fra det lokale pizzeria hvis man har lyst til aftensmad. Jeg kan også opbevare mad i køleskabet. Hvor der også ville være sodavand. I anledning af julen ser jeg ikke om jeg også kan nå at lave lidt jule småkager. Ellers køber jeg lidt. Adressen er Gl. Køgelandevej 249.A 1.3. Hvidovre 2650 Det kan være en fordel at holde på Beringgårdsvej omkring nr 10 da der er en masse parkeringspladser der som er 100 m fra lejligheden. Eller Suzuki på den anden side af vejen dog lukker de også omkring 17 så hvis man kommer lidt efter der er det hvis okay at holde der. Ellers er der 500 m til Åmarken Station hvis man vil have s-tog med A- linje og bussen 4A stopper på hver side af lejligheden 1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. Carina Dauerhøj 4. Helgi 5. Trille 6. Oliver Ingram 7. Lars Lyager Olsen 8. Jakob 9. 10. 11. |
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2025 kl. 12:10 |
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Andreas.L.Andersen
Flise
Medlem siden: 18-April-2023 Sted: Amager Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 15 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2025 kl. 16:36 |
|
Hej med jer alle sammen.
Så åbne mit hjem op til et byggemøde igen. Datoen er fredag den 5 December. Der er desværre kun begrænset pladser (11) Vi starter omkring kl 17 Vi bestiller mad fra det lokale pizzeria hvis man har lyst til aftensmad. Jeg kan også opbevare mad i køleskabet. Hvor der også ville være sodavand. I anledning af julen ser jeg ikke om jeg også kan nå at lave lidt jule småkager. Ellers køber jeg lidt. Adressen er Gl. Køgelandevej 249.A 1.3. Hvidovre 2650 Det kan være en fordel at holde på Beringgårdsvej omkring nr 10 da der er en masse parkeringspladser der som er 100 m fra lejligheden. Eller Suzuki på den anden side af vejen dog lukker de også omkring 17 så hvis man kommer lidt efter der er det hvis okay at holde der. Ellers er der 500 m til Åmarken Station hvis man vil have s-tog med A- linje og bussen 4A stopper på hver side af lejligheden 1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. Carina Dauerhøj 4. Helgi 5. Trille 6. Oliver Ingram 7. Lars Lyager Olsen 8. Jakob 9. Lars S. (Kan først være der omkring kl 17.35 10. Andreas Larsen Andersen 11. |
|
|
Andreas Larsen Andersen
|
|
![]() |
|
Jakob.Peterhänsel
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Marts-2015 Sted: Østerbro, København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2164 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2025 kl. 19:54 |
|
1. Linda Petersen 2. Kim Petersen 3. Carina Dauerhøj 4. Helgi 5. Trille 6. Oliver Ingram 7. Lars Lyager Olsen 8. Jakob 9. Lars S. (Kan først være der omkring kl 17.35 10. Andreas Larsen Andersen 11. Legoman (aka Jakob P.) |
|
|
Venligst,
Jakob Peterhänsel |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |