![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde |
Besvar
|
| Forfatter | |
Leif Damsgaard
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: ByggemødeSendt: 02-September-2025 kl. 04:25 |
|
Så bliver det nu, vil gerne komme på torsdag til Byggemøde. Håber på lidt respons i forhold til “at spise med?”, og “mon nogen vil hjælpe mig, tænker noget af mit Lego skal omveksles til kontanter. Men om jeg ligefrem skal lave en “butik” go er det.. Det er jo salg af en samling, som man ikke skal betale skat af.
Mvh Leif🫠
|
|
![]() |
|
Palle.Haulrich
Dæk
Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 6585 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-September-2025 kl. 05:24 |
|
Du kan/ skal nok ikke lave en decideret butik til et byggemøde.
Alle er velkomne til de åbne byggemøder, og vi bygger da, men det er mest hygge og en del nørderi… Du kan selvfølgelig fylde bilen, og tage en liste med ind. Du skal nok ikke regne med det store salg, medmindre dine priser er usædvanligt lave… eller der er ikoner imellem, til usædvanligt lave priser… Vi ved hvad LEGO kan og bør koste. Går altid efter de gode tilbud. Og slår til når de er der😉
|
|
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |