![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Ældre æsker fra tidl. LEGO-ansat |
Besvar
|
| Forfatter | |
Linda
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Ældre æsker fra tidl. LEGO-ansatSendt: 27-August-2025 kl. 13:48 |
|
Hej med jer
Min mor har tidligere været ansat hos LEGO, hvor hun har købt flere æsker. Hun er nu dement, og vi vil gerne sælge de æsker, der er penge værd. Resten kan gøre gavn hos Blå Kors. Er der nogen i gruppen, der vil hjælpe med at udpege de æsker, der er penge værd? Vi er to søstre, der skal have dækket udgifter til opbevaring af æskerne ved at sælge nogle af dem. På forhånd tak Mange hilsner, Linda
|
|
![]() |
|
Kim.Thomsen
Panel
Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 954 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-August-2025 kl. 14:58 |
|
I kan eventuelt google æskenumrene eller slå dem op på bricklink.com - så kan I få en ide om, hvad de er værd. Det nemmeste er klart at sælge dem på den Blå Avis eller eBay efterfølgende.
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-August-2025 kl. 15:24 |
|
Nu skriver I ikke hvilke æsker det er I gerne vil sælge, men jeg vil sige, at alle æsker er penge værd
Så skriv en liste med hvilke sæt det er, samt standen på dem. Skriv også gerne om I vil sende sættene eller om de skal hentes og i hvilket postnummer
|
|
![]() |
|
Thomas.B.Franch
Klods
Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-August-2025 kl. 15:39 |
|
Hej Linda, Hvor i landet er I ? Ellers kan I slå op på www.BrickLink.com og så vurdere ud fra disse priser hvad I vil værdisætte dine æsker til. Søg på sætnummeret i søgefeltet og vær opmærksom på at man kan få vist priser for både uåbnede og åbnede æsker med og uden større brugstegn. En meget vigtig ting, når I vil sælge, er at gå ind via "View Price Guide", når I har fundet sættet. Der skal I kun kigge på de priser, sættet er blevet solgt til, gennem de sidste seks måneder. Ud fra det kan I så vurdere jeres egen pris. Med mange hilsener Thomas
|
|
|
To build or not to build...
|
|
![]() |
|
Linda
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2025 kl. 16:56 |
|
Hej Jakob
Tak for dit svar. Hvordan kan jeg sende en fil til dig? Dbh. Linda
|
|
![]() |
|
Linda
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2025 kl. 16:56 |
|
Hej Jakob
Tak for dit svar. Hvordan kan jeg sende en fil til dig? Dbh. Linda
|
|
![]() |
|
Anders.F.Porse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Maj-2019 Sted: Voel Region: Midtjylland Status: Online Point: 338 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2025 kl. 18:32 |
|
Hej Linda
Jeg vil også gerne have listen anders@afp-print.dk |
|
|
Anders F. Porse
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2025 kl. 21:39 |
|
Legomanden@horsecreek.dk
|
|
![]() |
|
Thomas.B.Franch
Klods
Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2025 kl. 00:06 |
|
Jakob, deler du videre her på forum?
|
|
|
To build or not to build...
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |