![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Formel 1 - Sommerudstilling i Odense |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Helgi.Toftegaard
Bestyrelse
Ambassadør Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(3)
Citér Svar
Emne: Formel 1 - Sommerudstilling i OdenseSendt: 16-Juni-2025 kl. 22:49 |
|
|
En stor udstilling under temaet Formel 1 er opstillet hos Kids Coolshop i Rosengårdcenteret i Odense.
![]() ![]() ![]() ![]() Udstillingen er bygget af:
Redigeret af Helgi.Toftegaard - 16-Juni-2025 kl. 23:11 |
||
|
Helgi
|
||
![]() |
||
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2097 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2025 kl. 14:53 |
|
|
Det ser super godt ud, godt gået allesammen!
Hvem har bygget den store racerbil? Er den designet i noget 3D software? Og hvordan mon laurbærkransen er lavet? Den vil jeg gerne se nærbilleder af. Esben
|
||
![]() |
||
Karina.W.Hansen
Klods
Medlem siden: 02-December-2022 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2025 kl. 15:26 |
|
Nick har designet racerbilen - Det må han hellere svare på. Kransen har Brian og jeg designet. Den er bygget på togskinner og bladene er sat fast med brackets, sockets og “mikrofoner” (små ball joints). Båndene er remmen fra kamerasættet der er syet sammen. Kan være jeg kan grave billeder frem fra processen et sted
![]() |
||
|
Karina W. Hansen
-> Instagram profil |
||
![]() |
||
Nick.Pedersen
Klods
Medlem siden: 19-April-2021 Region: Østjylland Status: Offline Point: 193 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2025 kl. 21:02 |
|
Det må jeg jo så hellere. 😁 Den er ganske rigtigt lavet ud fra en 3D model. Og er blevet klodsificeret via Thingiverse (Det er en langsom process med så stor en model 🙈). Og jeg har så bygget den hele i Studio for at tælle klodser og dele den op i 9 håndterbare moduler. Ingen fancy byggeteknikker eller specialklodser. Bare godt gammeldags klodsbyg og tid. Nu skal jeg ikke tage hele æren. Både Brian og Karina har stået for en stor del af byggearbejdet, ud fra mine - til tider knap så gode - studio filer. 😄
|
||
|
Nick Pedersen
|
||
![]() |
||
Karina.W.Hansen
Klods
Medlem siden: 02-December-2022 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2025 kl. 22:47 |
|
Alt forladt! 😅 Det var godt arbejde. Hilsen klodsbyg-newbie’en
|
||
|
Karina W. Hansen
-> Instagram profil |
||
![]() |
||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2025 kl. 23:11 |
|
|
Det ser super godt ud.
Jeg har delt udstillingen på https://expomox.com/event/24/Formel-1-Sommerudstilling Håber det er ok Hvor længe kan den ses?
Redigeret af Benjamin.Jakobsen - 17-Juni-2025 kl. 23:12 |
||
![]() |
||
Brian.Vestergaard
Tagsten
Medlem siden: 29-Januar-2019 Sted: Kolding Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 474 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2025 kl. 23:17 |
|
|
Det bliver taget ned i august eller september.
Også kan det ses på skærbæk sammen med de 5 montre byg der også er lavet. Og dejligt det bliver delt :) Redigeret af Brian.Vestergaard - 17-Juni-2025 kl. 23:17 |
||
|
Brian Vestergaard
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |