![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Usability test |
Besvar
|
| Forfatter | |
Daniel Dimke
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Usability testSendt: 09-Januar-2025 kl. 09:32 |
|
Er dit barn mellem 9 og 12 år? Vi søger deltagere til spændende LEGO-test! Hej LEGO-entusiaster! I forbindelse med mit afsluttende bachelorprojekt søger jeg børn mellem 9 og 12 år, der elsker LEGO, til at deltage i en usability-test af det fantastiske LEGO Porsche GT4 e-Performance-sæt! Hvad handler det om? Formålet er at undersøge, hvor nemt LEGO-sættet er at samle og bruge. Både barnet og en forælder skal være med under testen, som varer cirka 1,5 time. Som tak for deltagelsen får I LEGO Porsche GT4 e-Performance-sættet med hjem! Hvor og hvornår? Sted: UCN Aalborg, Hobrovej 85 Tidspunkt: senest 18 jan. – vi tilpasser os jeres kalender, både morgen, middag og aften. Hvordan deltager I? Klik på linket nedenfor for at udfylde et kort spørgeskema, så vi kan finde de rigtige deltagere: Hvorfor deltage? - Hjælp med at gøre LEGO-produkter endnu bedre! - Få en sjov og lærerig oplevelse for både dig og dit barn. - Gå hjem med et helt nyt LEGO Porsche GT4 e-Performance-sæt! Kontakt: Hvis I har spørgsmål, er I velkomne til at skrive til mig på 10031892@ucn.dk Vi glæder os til at høre fra jer! Del gerne opslaget med andre LEGO-fans, der kunne være interesserede. Tak for jeres tid og hjælp! Daniel Dimke Bachelorstuderende på UCN
Redigeret af Peter.Vingborg - 09-Januar-2025 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |