![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Yellow Submarine |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Yellow SubmarineSendt: 06-Januar-2014 kl. 14:30 |
|
|
Jeg tror de fleste af jer, ved hvorfra min inspiration, til denne MOC, kommer fra.
Til jer der ikke gør, Den er udelukkende inspireret fra The Beetles, Yellow Submarine.
Jeg prøvede at ramme Aquanaut serien så godt som muligt, (Aquanaut er den gamle version af Atlantis serien)
Det var en sjov opgave, at få propellen, til at se slank og strømlinet ud, og samtid robust. Jeg er rigtigt meget tilfreds med resultatet.
De små "raketer" er en extra Turbo enhed.Men hvis piloten trykker på den rigtige knap, bliver den løsnet fra ubåden, og bliver så til en Topedo.
Her er "broen" med prøjektør lys foran.
Dette er et artifakt, som dykkeren har fundet, den æld gamle tekst lyder: I nødstilfælde, knus IKKE! glasset:
Her kan vi set alt det en dybhavs dykker kan få brug for. SharkBuster 3000. Og en stor økse, til at bane vej gennem gamle skibsvrag. Og diverse andre værktøjer
Jeg er meget stolt over "landingstellet" At det kan folde sig ud, når den skal stå på havbunden. Og det kan foldes op under når den skal svømme/sejle rundt i havet.
Åh NEJ!! Vores dykker bliver angrebet af en haj,
Heldigvis havde han sin SharkBuster 3000 med sig.
Min Yellow Submarine, lidtgammel efterhånden. Men den gav mig senere inspirationen til at bygge Min SubBot
Min SubBot er blevet postet på forum en gang før, Men det er der nok ingen der kan huske: http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14251 Flere billeder af min SubBot kan findes her: http://mocpages.com/moc.php/319018 Og jeg ville blive meget glad for. Ros, kritik og andre kommentare Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 06-Januar-2014 kl. 17:10 |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2014 kl. 15:37 |
|
|
Jeg syntes det er godt klaret......60 personer har været inde og kigge....... og ikke en eneste kommentar.....jeg er nok bare utålmodig =)
|
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2014 kl. 15:57 |
|
|
Jammen jeg vil da godt kommentere. Jeg synes din Sub er lækker
Jeg synes den rammer Beatles lige på. Og propellen ser ganske fin ud
|
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2014 kl. 16:00 |
|
TAK!!
|
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2014 kl. 16:02 |
|
|
Jeg synes din submarine er ramt rigtig godt - lille og kompakt uden at virke klumpet - fint interiør og gode historier.
Din SubBot er også ok men der er jeg ikke den rette til at kommentere da de figurer fra LEGO ikke siger mig meget. Dog synes jeg du slipper godt fra dit farve valg - gul virker godt på begge modeller
![]() |
||
|
Lars Fink Hansen
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2014 kl. 16:07 |
|
Figuren jeg har valgt er fra ATLANTIS serien. Men de er begge bygget i Aquanaut seriens ånd (eller faktisk er det mere beatles, der har gjort at alle maskiner jeg bygger, som er designet til under vandet, bliver gule, Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 06-Januar-2014 kl. 17:26 |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2014 kl. 01:51 |
|
|
Fedt lavet
![]() |
||
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2014 kl. 08:28 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:21 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2014 kl. 18:50 |
|
|
de er fede på hver deres måde
kan godt lide farvevalget på dem begge. og roboten sidder lige i øjet specielt med propellen på ryggen samt de gamle lego tlantis dele
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2014 kl. 19:11 |
|
Erm.. de eneste atlantis dele sidder på figuren.... Lige meget. Mange tak for de fine ord. Gul er bare den rigtige farve til alle maskiner under vandet =) |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Januar-2014 kl. 18:11 |
|
Hvordan kan du se det?
|
||
|
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Januar-2014 kl. 18:31 |
|
Morthen, dine byggerier er flotte — tro på dig selv og lad det ikke styre dig for meget om folk kun kigger eller om de skriver en kommentar
![]() |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2014 kl. 03:00 |
|
|
Ja ro på Morthen:-) de er ganske fine, men det er jo heller ikke mocpages det her:-9
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |