Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - A Branch Too Far
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

A Branch Too Far

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: A Branch Too Far
    Sendt: 15-September-2012 kl. 08:29

Jeg kunne ikke lige komme på et dansk udtryk, der dækkede... Sorry Embarrassed

Under sin Zambezi Ekspedition - eller også var det under den Transkontinentale Rejse (det kan jeg ikke lige huske Wink) - tilbragte Dr. David Livingstone og hans hund, Stanley (ja, du læste rigtigt, Livingstone kunne jo ikke vide at han flere år senere skulle møde en mand med samme navn!) en del tid med at gå på opdagelse i ukendt terræn.

Scenen viser Livingstone, der har gået rundt i 5 dage for at finde ukendte vilde dyr og vilde blomster. Det lykkes endelig! Desværre omkom Stanley for 3 dage siden under jagt på en ørkenrotte, som han fulgte op i toppen af et træ. Rotten undslap, men Stanley blev hængende og efterfølgende skrællet af forbipasserende gribbe.

Moralen er, at hvis du forbliver i din "comfort zone" sker der intet spændende. Hvis du træder ud af din "comfort zone" risikerer du at blive berømt for dine bedrifter eller at komme ulykkelig af dage.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.117 sekunder.