![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
fjernstyret 8110 unimog |
Besvar
|
| Forfatter | |
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: fjernstyret 8110 unimogSendt: 07-Juni-2012 kl. 14:11 |
|
her er lige et par billeder og en video af min uniMOD.
![]() jeg har valgt at fjerne gearkassen helt, så der kun var differentialet i midten tilbage, og så har jeg fjernet krumtappen fra motoren, så der blev plads til en motor til front PTOen. så har jeg sat en motor med gearing ind i førerhuset, og en xl motor lige foran bagakslen, og en m motor over bagakslen, til det bagerste PTO. så har jeg sat en minipumpe på, der selv slår fra, ved et bestemt tryk, og en lufttank(der kan kobles fra med en ventil) og en håndpumpe, hvis den lille ikke laver nok tryk. desuden kan jeg anbefale at alle der ejer en unimog, går på bricklink og køber dele til at lave denne foraksel, istedet for den originale: det ordner både styretøj, og affjedring på en gang. i samme omgang kan i lige få lidt flere billeder af min minimog, med mandskabskurv og tipvogn: ![]() ![]() ![]() kom endelig med forslag til forbedringer og så videre.
Redigeret af Matias.Bendtsen - 07-Juni-2012 kl. 14:15 |
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |