![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO Jeep Wrangler |
Besvar
|
| Forfatter | |
Morten.Frandsen
Plade
Medlem siden: 06-August-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 109 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: LEGO Jeep WranglerSendt: 29-Maj-2012 kl. 16:46 |
|
Jeg har for nyligt været i Sydafrika. Der kørte jeg rundt i Kruger National Park i sådanne en bil.
Jeg er lidt en offroad-nørd, når det kommer til LEGO. Her er endnu en stivakslet 4hjulstrækker. RC styring + spil (ikke rc). Masser af detaljer. Såsom nyt forfinet hjulophæng, aftageligt tag, døre og oppakning(kører man nogensinde nogen steder uden en kæmpestor motorsav?) Der er igen rigeligt med billeder. Og for de hjulophængsinteresserede er der detaljebilleder til sidst. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg nåede lige et par billeder inden solen gik ned. Ris og ros modtages gerne. (Helst ros naturligvis) |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 16:57 |
|
WOW - den er fed!
![]() Kølergrillen er rigtig godt ramt - og det samme er motorhjelmen med de nye paneler! ![]() ....og så kan jeg godt lide al oppakningen og befæstningen af reservehjulet... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:02 |
|
Den er godt nok flot. Hele vejen igennem
![]() Men hvorfor har du ikke brugt tandhjul i differentialet? Der er da ikke meget idé I et låst differentiale? Med mindre det er permanent 4x4 selvfølgelig... ? Redigeret af Carsten.Svendsen - 29-Maj-2012 kl. 17:03 |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Online Point: 3513 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:03 |
|
Den er supersej - detajleret og som René skriver er oppakningen suveræn ramt - de to første billeder er efter min mening de bedste da det viser bilen i sit rette element - flere af dem tak - fronten af bilen er spot on - kanon flot MOC
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:13 |
|
er det pneumatiske styretøj til at bruge?
hilsen matias (der ikke kan finde nogen fejl
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:20 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 11-August-2025 kl. 10:52 |
|
![]() |
|
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1507 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:27 |
|
Helt utrolig flot! Har siddet og beundret billederne rigtig længe og vedbliver med at finde nye detaljer. Kan godt lide at den er så funktionel, samtidigt med at det er en utrolig vellignende model. Din kombination af Technic- og "almindelige" klodser er meget vellykket. Godt gået!
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2123 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:33 |
|
Wow, super flot!
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 17:45 |
|
Har heller ikke lige Technic som primært område, men hold da kæ.. hvor din Wrangler bare i orden! Masser af lækre detaljer og finesser. Godt gået!
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3008 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 18:27 |
|
Ja, det er godtnok flot.
Det pneomatik du bruger til styrtøjet, er det for at dæmpe stød fra underlaget? De der differentialer, jeg tror godt jeg ved hvor du vil hen, men jeg kan ikke se at det skulle virke særligt godt.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Christian.Vils
Tagsten
Medlem siden: 15-Februar-2011 Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 619 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 18:44 |
|
Super fed
. Får vi ikke lige et billede fra nationalparken også? - om ikke andet, så bare for at se motorsaven
|
|
|
Christian Vils
|
|
![]() |
|
Morten.Frandsen
Plade
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2012 kl. 02:35 |
|
Jeg har med vilje låst differentialerne. Jeg kunne have sat et par "knoglegear" ind i stedet. Men dem har jeg kun i gul og det ser ikke særlig godt ud.
|
|
![]() |
|
Morten.Frandsen
Plade
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2012 kl. 02:36 |
|
Pneu. til styrertøjet er kun til pynt.
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Online Point: 5800 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2012 kl. 09:32 |
|
Hold da op den er fed. Der har du virkelig ramt designet godt.
Hvilket størrelses forhold er den bygget i? Smart fungerende donkraft du har lavet også. Fed lille detalje.
|
|
![]() |
|
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 03:40 |
|
Må tilslutte mig koret, og sige at det er en fantastisk model du har kreeret. Men det krævede godt nok lidt hovedbrud at lure at pneumatik stemplet kun var til pynt, for slangetilslutningen gav ikke rigtig mening. Ihvertfald har jeg aldrig kunnet få et dobbeltvirkende stempel til at bevæge sig hvis det var tilsluttet således
Detaljerigdommen er stor, lige efter min smag. Hilsen fra en anden Technic Nørd
|
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3008 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 14:50 |
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Morten.Frandsen
Plade
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 17:34 |
|
Knoglegear var faktisk det ord Ricco Rejnholdt Krog(Senior Design Manager ved LEGO Technic) brugte, da jeg var til jobsamtale hos ham for et par år siden.
Han tilbød mig faktisk jobbet som designer, men grundet forskellige personlige årsager kunne jeg ikke tage imod det på daværende tidspkt. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ærgrer mig over det i dag. |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |