![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Strand scener |
Besvar
|
| Forfatter | |
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Strand scenerSendt: 06-August-2011 kl. 07:26 |
|
Nu kan jeg jo ikke selv deltage i sommerkonkurrencen, men derfor kan man jo godt engang imellem holde en mocce-pause mellem alle sommerens aktiviteter.
Her er en som ville vise børnene, hvordan man kører ræs på stranden: ![]() Og her er sommerens surferskole: ![]() Sommerens dille er livreddertårne, så vi kan redde dem, som får lov at passere den udvidede grænsekontrol: ![]() Og her er efterladenskaber efter nogen, som ikke respekterede grænsekontrollen: ![]() Så er der mere hygge over en kanotur med overnatning i en shelter: ![]() Gad vide hvordan man opleveren sommeren nordpå, når gletscheren smelter? ![]() De fleste har prøvet at fange krabber med børnene: ![]() Fisketur med ungerne - enten bruger man al tiden på at filtre liner fri, eller også fanger møgungen den største fisk: ![]() Men før turister vælter ind på de danske strande, skal der lige en strandrensning til: ![]() De fleste synes at beach-volley er en smuk sport: ![]() I et mareridt var jeg endt ude i Floridas sumpe: ![]() Og i et andet mareridt på vej mod en øde ø: ![]() Nu er de danske strande andet end sand, vi har jo også klipper, klinter og skrænter - heraf nogle med forsteninger: ![]() Og til slut: Julemændenes sommerkongres: ![]() Redigeret af ClausPedersen - 06-August-2011 kl. 07:39 |
|
|
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2011 kl. 08:16 |
|
Fede scenarier..... Og mange fede detalier
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2011 kl. 09:06 |
|
Mange gode scener imellem, Claus!
![]() Det er vist meget godt, at du ikke selv kan deltage i konkurrencerne... ![]() Jeg kan godt lide mange af ideerne - specielt den med firhjulstrækkeren - den er sjov... Også mange skægge kommentarer... Den med bunkeren klukkede jeg lidt over... "Og her er efterladenskaber efter nogen, som ikke respekterede grænsekontrollen"... Det' god, jysk humor...
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2011 kl. 09:06 |
|
...og iøvrigt.....det glemte jeg lige... KANON idé til en god konkurrence!!
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |