![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Micro julemoc |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Micro julemocSendt: 26-December-2010 kl. 05:34 |
|
Jeg må hellere sætte mit meget lille bidrag til Julekonkurrencen i her. (Det siger Lasse at jeg skal gøre). Jeg må indrømme, at jeg selv synes at den kunne være bedre, men jeg havde kun en halv time til overs juleaften inden jeg skulle igang med julemaden, og så kom jeg til at sige til Lasse, at jeg ville bruge den på at bygge et bidrag til julekonkurrencen, og så hænger man jo på den ![]() |
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-December-2010 kl. 06:41 |
|
Den er da søøød
og tasken passer da perfect
|
|
![]() |
|
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-December-2010 kl. 07:05 |
|
Man kan passsende sige "NPU" til den micro kane. brugen af tasken og kistelåget er ihvertfald rigtig smart
Jeg tænker bare om man ikke kan bruge en Minifig, Helmet Ninja Horn som gevir istedet for en 1 x 1 clip?
Ellers et rigtig flot Micro bidrag til konkurrencen!
|
|
![]() |
|
Lisa.Astrup
Klods
Medlem siden: 10-Juli-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 182 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-December-2010 kl. 12:19 |
|
Den er jeg vild med, jeg syntes micro scala er rigtig sjovt....SUPER !
Lisa
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |