![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 8081828384 143> |
| Forfatter | ||
John.Verup
Tagsten
Medlem siden: 09-Januar-2016 Sted: Hvidovre Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 409 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2017 kl. 12:50 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71.
Torsdag den 16. marts 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3. Jeg kommer: Lene M (tager min nyeste "skabning" med.......) H Casper Lars Lyager Olsen CarstenHenrik Morten (Anne) det kommer an på dagsformen, men hvis jeg dukker op har jeg min bytte-brick-box med Marianne Finn
|
||
|
John Verup
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Marts-2017 kl. 11:02 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71.
Torsdag den 16. marts 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3. Jeg kommer: Lene M (tager min nyeste "skabning" med.......) H Casper Lars Lyager Olsen CarstenHenrik Morten (Anne) det kommer an på dagsformen, men hvis jeg dukker op har jeg min bytte-brick-box med Marianne Finn Lars H S (håber på at dukke op)
|
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Peter.Thrane
Plade
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 60 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Marts-2017 kl. 13:13 |
|
|
Torsdag den 16. marts 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3. Jeg kommer: Lene M (tager min nyeste "skabning" med.......) H Casper Lars Lyager Olsen CarstenHenrik Morten (Anne) det kommer an på dagsformen, men hvis jeg dukker op har jeg min bytte-brick-box med Marianne Finn Lars H S (håber på at dukke op)
peter og rasmus |
||
|
Peter Thrane
|
||
![]() |
||
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Marts-2017 kl. 15:35 |
|
|
Jeg kommer:
Lene M (tager min nyeste "skabning" med.......) H Casper Lars Lyager Olsen Carsten Henrik Morten (Anne) det kommer an på dagsformen, men hvis jeg dukker op har jeg min bytte-brick-box med Marianne Finn Lars H S (håber på at dukke op) peter og rasmus Rune |
||
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
||
![]() |
||
Anne.S.Jeppesen
Panel
Medlem siden: 08-August-2016 Sted: Aalborg Region: Himmerland Status: Offline Point: 1150 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Marts-2017 kl. 15:50 |
|
Det bliver desværre uden mig i aften - cirkus jobcenter har en evne til at dræne ens energi |
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Marts-2017 kl. 09:25 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh |
||
![]() |
||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Marts-2017 kl. 11:03 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen |
||
|
Lars Lyager Olsen
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-April-2017 kl. 00:16 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove |
||
|
3xH tours
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-April-2017 kl. 13:24 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk |
||
![]() |
||
Anne.S.Jeppesen
Panel
Medlem siden: 08-August-2016 Sted: Aalborg Region: Himmerland Status: Offline Point: 1150 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-April-2017 kl. 12:47 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager.
|
||
![]() |
||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-April-2017 kl. 18:06 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Elisabeth Horte |
||
|
Elisabeth Horte
|
||
![]() |
||
Jesper.Neergaard
Klods
Medlem siden: 26-Juli-2016 Sted: Frederiksberg Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-April-2017 kl. 21:21 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Elisabeth Horte Jesper N. Hansen |
||
|
Jesper N. Hansen
|
||
![]() |
||
Kim.Petersen
Tagsten
Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 313 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-April-2017 kl. 23:08 |
|
|
||
|
Kim Petersen
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-April-2017 kl. 19:18 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71. Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Elisabeth Horte Jesper N. Hansen Rune L Petersen Kim Petersen Lars.H.Sørensen
|
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-April-2017 kl. 20:08 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71. Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Elisabeth Horte Jesper N. Hansen Rune L Petersen Kim Petersen Lars.H.Sørensen Carsten
|
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-April-2017 kl. 09:38 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71. Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Elisabeth Horte Jesper N. Hansen Rune L Petersen Kim Petersen Lars.H.Sørensen Carsten Morthen. Jeg søger de gamle palme dele. Jeg mangler 13 Henning |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-April-2017 kl. 20:53 |
|
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-April-2017 kl. 15:55 |
|
|
Kom og vær med i til bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71. Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Elisabeth Horte Jesper N. Hansen Rune L Petersen Kim Petersen Lars.H.Sørensen Carsten Morthen. Jeg søger de gamle palme dele. Jeg mangler 13 Henning Casper
|
||
![]() |
||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-April-2017 kl. 18:01 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Jesper N. Hansen Rune L Petersen Kim Petersen Lars.H.Sørensen Carsten Morthen. Jeg søger de gamle palme dele. Jeg mangler 13 Henning Casper |
||
|
Elisabeth Horte
|
||
![]() |
||
Jesper.Neergaard
Klods
Medlem siden: 26-Juli-2016 Sted: Frederiksberg Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-April-2017 kl. 18:16 |
|
|
Torsdag den 20. april 2017 fra kl. 18.30 - lokale 3, 1. sal. Jeg kommer: Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk Anne Jeppesen - Jeg tager mine bytteklodser med. Jeg er især interesseret i Mini Dolls, grå, grønne og brune klodser samt plantedele. Jeg har desuden ildbabydrager der udelukkende byttes med andre babydrager. Rune L Petersen Kim Petersen Lars.H.Sørensen Carsten Morthen. Jeg søger de gamle palme dele. Jeg mangler 13 Henning Casper |
||
|
Jesper N. Hansen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 8081828384 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |