Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Århus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Århus?

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Allan.Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 14-Juli-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 04:04

Jeg var faktisk lige forbi butikken for et par dage siden og snakkede med dem om det. De har lavet en del om på 2. etage så der skulle være fint plads til et byggemøde...

Jeg kan desværre ikke den dag... Familien kommer på besøg...

Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Nordvestjylland
Point: 2373
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 04:20

Hmmm men mon ikke vi skal prøve at holde byggemødet alligevel, så vi viser flaget? Skal alligevel til Århus den dag

EDIT:

Har tilladt mig at tale med folkene i butikken og vi kan sagtens være der på lørdag. Der er ike overvældende med plads men en 5-6 stykker er der fint mulighed for. Så jeg tager derned. men er der nok først kl 11.

Mange hilsner Henning M.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 07:31

To hjerner - en tanke. Jeg har også lige haft snakket med dem...

Jeg prøver at overtale familien til at komme forbi på søndag i stedet for lørdag. Hvis det lykkedes kommer jeg til byggemøde på lørdag...

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 16:38

Er der interesse for at vi prøver at få arrangeret byggemøder i LEGO butikken igen? Jeg har snakket med Gitte om det, og de kan sagtens have plads til en 5 – 8 personer på 1. sal…

Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 16:59
Citat: Allan.Johansen Allan.Johansen skrev:

Er der interesse for at vi prøver at få arrangeret byggemøder i LEGO butikken igen? Jeg har snakket med Gitte om det, og de kan sagtens have plads til en 5 – 8 personer på 1. sal…

Det var da hyggeligt sidste gang, så hvis det kan passe ind i min kalender, vil jeg gerne komme ned en tur. Smile
Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 17:07
Vi (Sus og jeg) vil også gerne deltage.

---
Jan
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Region: Østjylland
Point: 1998
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 05:05
Jeg syntes også det helt klart er på tide med et byggemøde i århus igen :)

Hvad med lørdag den 3. juli? eller skal vi finde en hverdag?
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 07:59
Mon ikke en lørdag er det bedste? De fleste arbejder vel til hverdag...?
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Point: 2172
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 08:49
Klart lørdag, men ferie sæsonen står lige foran døren så jeg lover intet før i august - selvom jeg gerne vil deltage!
Lars Kristensen
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 10:22
Jo, men det kunne også være efter fyraften en hverdag

Vi kan sagtens låne kantinen på mit arbejde
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Nordvestjylland
Point: 2373
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 12:20
Vil meget gerne deltage hvis det bliver lørdage.  Det er noget langt at køre på en hverdags aften  og så har vi jo  også arriva one-day  der starter igen inden længe  lørdag-søndag.  Og butikken ligger jo et stenkast fra stationen  :-)

Mange hilsner  Henning M.
Til top
Jesper.Ottosen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 11-Juni-2010
Sted: DK
Point: 246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Ottosen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 15:48
Jeg vil glæde mig til at komme - lør 3/7 lyder fint for mig.
Til top
Sus.Warming Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Oktober-2007
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sus.Warming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 17:41
kan godt lørdag d. 3/7, men skal til globryllup om eftermiddagen så hvis vi kan starte relativt tidligt ville det være fjong for mig :-)

/Sus
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 05:29
Har lige snakket med Gitte om det. De kan godt have os i butikken, så der er hermed indbudt til Byggemøde i Leg og Tøj lørdag d. 3. imellem 10 - 14.

Vi kan sikkert godt overtale dem til at brygge en kande kaffe til os. Er der nogen der vil forsøge sig med en kage eller andet guf?
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Ottosen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:11
jeg kommer
Til top
Sus.Warming Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Oktober-2007
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sus.Warming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:22
Tilmelding til Byggemøde lørdag d. 3/7 kl. 10-14

Jeg kommer:
Jesper Ottosen
Sus Warming
Jan W. Sørensen

/Sus
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:54
Jeg kommer:
Jesper Ottosen
Sus Warming
Jan W. Sørensen
Anders Flyndersøe
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 04:21
Må vel hellere skrive mig selv på...

Jeg kommer:
Jesper Ottosen
Sus Warming
Jan W. Sørensen
Anders Flyndersøe
Allan Johansen
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Ottosen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juli-2010 kl. 16:23
Tak for et hyggeligt og varmt byggemøde, havde jeg vidst at sådanne møder fandtes havde jeg meldt mig ind for længst. :-)

Il Tempo Gigante blev bygget (http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9329&PID=86586#86586) og vi snakkede om Death Star Trench Run burde kunne laves i miniscale - her er i så fald lidt inspiration: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=362803.

Senere samme aften...

Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Juli-2010 kl. 16:40
Nå... Så missede jeg IGEN noget info... Confused
Jeg får ikke mails om alle de fora, jeg ønsker at følge - bl.a. dette. Og det er ændret efter, at Forum er blevet 'opdateret'. OGSÅ selv om jeg har prøvet at 'slukke' og 'tænde' for at følge de forskellige fora.

Men jeg håber, at i havde et godt byggemøde. Jeg selv sad og svedte til et bryllup på Fyn, så jeg kunne under alle omstændigheder ikke have været med, men havde det nu været på en dag, som jeg kunne have været med, havde det været surt. Dead

Til top
 Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.098 sekunder.