![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Århus? |
Besvar
|
Side <1 5678> |
| Forfatter | |
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2010 kl. 04:04 |
|
Jeg var faktisk lige forbi butikken for et par dage siden og snakkede med dem om det. De har lavet en del om på 2. etage så der skulle være fint plads til et byggemøde...
Jeg kan desværre ikke den dag... Familien kommer på besøg... |
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2010 kl. 04:20 |
|
Hmmm men mon ikke vi skal prøve at holde byggemødet alligevel, så vi viser flaget? Skal alligevel til Århus den dag
EDIT: Har tilladt mig at tale med folkene i butikken og vi kan sagtens være der på lørdag. Der er ike overvældende med plads men en 5-6 stykker er der fint mulighed for. Så jeg tager derned. men er der nok først kl 11. Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2010 kl. 07:31 |
|
To hjerner - en tanke. Jeg har også lige haft snakket med dem...
Jeg prøver at overtale familien til at komme forbi på søndag i stedet for lørdag. Hvis det lykkedes kommer jeg til byggemøde på lørdag... |
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 16:38 |
|
Er der interesse for at vi prøver at få arrangeret byggemøder i LEGO butikken igen? Jeg har snakket med Gitte om det, og de kan sagtens have plads til en 5 – 8 personer på 1. sal… |
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 16:59 |
|
|
![]() |
|
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2010 kl. 17:07 |
|
Vi (Sus og jeg) vil også gerne deltage.
---
Jan
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2010 kl. 05:05 |
|
Jeg syntes også det helt klart er på tide med et byggemøde i århus igen :)
Hvad med lørdag den 3. juli? eller skal vi finde en hverdag? |
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2010 kl. 07:59 |
|
Mon ikke en lørdag er det bedste? De fleste arbejder vel til hverdag...?
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2010 kl. 08:49 |
|
Klart lørdag, men ferie sæsonen står lige foran døren så jeg lover intet før i august - selvom jeg gerne vil deltage!
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2010 kl. 10:22 |
|
Jo, men det kunne også være efter fyraften en hverdag
Vi kan sagtens låne kantinen på mit arbejde |
|
|
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2010 kl. 12:20 |
|
Vil meget gerne deltage hvis det bliver lørdage. Det er noget langt at køre på en hverdags aften og så har vi jo også arriva one-day der starter igen inden længe lørdag-søndag. Og butikken ligger jo et stenkast fra stationen :-)
Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2010 kl. 15:48 |
|
Jeg vil glæde mig til at komme - lør 3/7 lyder fint for mig.
|
|
![]() |
|
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2010 kl. 17:41 |
|
kan godt lørdag d. 3/7, men skal til globryllup om eftermiddagen så hvis vi kan starte relativt tidligt ville det være fjong for mig :-)
/Sus |
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juni-2010 kl. 05:29 |
|
Har lige snakket med Gitte om det. De kan godt have os i butikken, så der er hermed indbudt til Byggemøde i Leg og Tøj lørdag d. 3. imellem 10 - 14.
Vi kan sikkert godt overtale dem til at brygge en kande kaffe til os. Er der nogen der vil forsøge sig med en kage eller andet guf?
|
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:11 |
|
jeg kommer
|
|
![]() |
|
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:22 |
|
Tilmelding til Byggemøde lørdag d. 3/7 kl. 10-14
Jeg kommer: Jesper Ottosen Sus Warming Jan W. Sørensen /Sus |
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:54 |
|
Jeg kommer:
Jesper Ottosen Sus Warming Jan W. Sørensen Anders Flyndersøe |
|
|
|
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2010 kl. 04:21 |
|
Må vel hellere skrive mig selv på...
Jeg kommer:
Jesper Ottosen Sus Warming Jan W. Sørensen Anders Flyndersøe Allan Johansen
|
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juli-2010 kl. 16:23 |
|
Tak for et hyggeligt og varmt byggemøde, havde jeg vidst at sådanne møder fandtes havde jeg meldt mig ind for længst. :-)
![]() Il Tempo Gigante blev bygget (http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9329&PID=86586#86586) og vi snakkede om Death Star Trench Run burde kunne laves i miniscale - her er i så fald lidt inspiration: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=362803. Senere samme aften... ![]() |
|
![]() |
|
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juli-2010 kl. 16:40 |
|
Nå... Så missede jeg IGEN noget info...
Jeg får ikke mails om alle de fora, jeg ønsker at følge - bl.a. dette. Og det er ændret efter, at Forum er blevet 'opdateret'. OGSÅ selv om jeg har prøvet at 'slukke' og 'tænde' for at følge de forskellige fora.
Men jeg håber, at i havde et godt byggemøde. Jeg selv sad og svedte til et bryllup på Fyn, så jeg kunne under alle omstændigheder ikke have været med, men havde det nu været på en dag, som jeg kunne have været med, havde det været surt.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 5678> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |