![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 6768697071 143> |
| Forfatter | ||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2015 kl. 20:08 |
|
|
Så nåede vi til det - årets sidste byggemøde i Taastrup - kom og vær med til at ønske hinanden god jul og et godt 2016 - det sker torsdag den 17. december 2105 i lille sal i Taastrup Medborgerhus.
Her vil jeg også meget gerne, hvis vi kunne glæde en med-LUG i Australien med at lave en lille videohilsen til dem - deres event, Brickvention, fylder 10 år og ønsker sig brændende en hilsen fra alle LUGs i hele verden.......tænkte, at det måtte Byggepladen da være med til...og til jer sceneforskrækkede, så er det bare noget i stil med "Hi - we're Byggepladen from Denmark, happy 10th anniversay Brickvention" i kor med os andre..... Så kom talstærkt op - lille sal rummer mange, og traditionen tro skal jeg nok sørge for lidt julegodter! Jeg kommer: Lene Michael Søren Henrik Christian Grove Casper Jette Færch og Henrik Kunz ( hvis helbredet tillader det.) Elisabeth Horte Steen I Pedersen Anders Dimitri (hvis arbejdet tillader det :-) Peter Lind Finn Olsen (Hr. Kunz, Tag VENLIGST eventstøtten (Mountain Hut-sættet) fra EN KLODSET JUL 2014 med til Lotte og mig. Lars Lyager Olsen Adrian Rune L Petersen Carsten Jane John Jan Kim + Kirsten Henrik Christensen (jeg kommer ca. kl 19:30) Morthen FP Henning P Jakob Hestbæk ( der vil være afstemning i konkurrencen "Som tiden dog flyver") |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2015 kl. 10:38 |
|
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2015 kl. 19:12 |
|
|
Så nåede vi til det - årets sidste byggemøde i Taastrup - kom og vær med til at ønske hinanden god jul og et godt 2016 - det sker torsdag den 17. december 2105 i lille sal i Taastrup Medborgerhus.
Her vil jeg også meget gerne, hvis vi kunne glæde en med-LUG i Australien med at lave en lille videohilsen til dem - deres event, Brickvention, fylder 10 år og ønsker sig brændende en hilsen fra alle LUGs i hele verden.......tænkte, at det måtte Byggepladen da være med til...og til jer sceneforskrækkede, så er det bare noget i stil med "Hi - we're Byggepladen from Denmark, happy 10th anniversay Brickvention" i kor med os andre..... Så kom talstærkt op - lille sal rummer mange, og traditionen tro skal jeg nok sørge for lidt julegodter! Jeg kommer: Lene Michael Søren Henrik Christian Grove Casper Elisabeth Horte Steen I Pedersen Anders Dimitri (hvis arbejdet tillader det :-) --Peter Lind-- er desværre blevet forhindret :( Finn Olsen (Hr. Kunz, Tag VENLIGST eventstøtten (Mountain Hut-sættet) fra EN KLODSET JUL 2014 med til Lotte og mig. Lars Lyager Olsen Adrian Rune L Petersen Carsten Jane John Jan Kim + Kirsten Henrik Christensen (jeg kommer ca. kl 19:30) Morthen FP Henning P Jakob Hestbæk ( der vil være afstemning i konkurrencen "Som tiden dog flyver") |
||
|
Peter Lind
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2016 kl. 08:34 |
|
|
Godt nytår til jer alle - så starter sæsonen igen, og årets første byggemøde i Taastrup skydes hermed igang
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2016 kl. 09:27 |
|
|
Godt nytår til jer alle - så starter sæsonen igen, og årets første byggemøde i Taastrup skydes hermed igang
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2016 kl. 09:44 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 21-Januar-2018 kl. 22:23 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2016 kl. 11:16 |
|
|
Godt nytår til jer alle - så starter sæsonen igen, og årets første byggemøde i Taastrup skydes hermed igang Smile
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth |
||
|
Elisabeth Horte
|
||
![]() |
||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2016 kl. 12:28 |
|
|
Godt nytår til jer alle - så starter sæsonen igen, og årets første byggemøde i Taastrup skydes hermed igang Smile Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen
|
||
|
Lars Lyager Olsen
|
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2016 kl. 15:48 |
|
|
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2016 kl. 15:52 |
|
|
Godt nytår til jer alle - så starter sæsonen igen, og årets første byggemøde i Taastrup skydes hermed igang Smile
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2016 kl. 23:40 |
|
|
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten Henrik Christian Grove |
||
|
3xH tours
|
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2016 kl. 18:44 |
|
|
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten Henrik Christian Grove Finn Olsen
|
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2016 kl. 21:28 |
|
|
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten Henrik Christian Grove Finn Olsen Henrik Christensen
|
||
|
|
||
![]() |
||
Helgi.Toftegaard
Bestyrelse
Ambassadør Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2016 kl. 21:31 |
|
|
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten Henrik Christian Grove Finn Olsen Henrik Christensen Helgi
|
||
|
Helgi
|
||
![]() |
||
Morten.Underlien
Flise
Medlem siden: 18-Juni-2014 Sted: Hvidovre Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 22 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2016 kl. 21:39 |
|
|
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten Henrik Christian Grove Finn Olsen Henrik Christensen Helgi Morten Underlien Hansen
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2016 kl. 15:06 |
|
|
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten Henrik Christian Grove Finn Olsen Henrik Christensen Helgi Morten Underlien Hansen
Morthen Henning |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2016 kl. 14:27 |
|
|
. Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 12:32 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Helgi.Toftegaard
Bestyrelse
Ambassadør Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2016 kl. 14:38 |
|
|
Dem vil jeg gerne købe!
:-) H
|
||
|
Helgi
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2016 kl. 14:51 |
|
|
. Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 12:32 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2016 kl. 16:19 |
|
|
Godt nytår til jer alle - så starter sæsonen igen, og årets første byggemøde i Taastrup skydes hermed igang.
Mød op i Taastrup Medborgerhus på Taastrup Hovedgade 71, torsdag den 21. januar 2016 i lokale 2 fra kl. 18:30. (Bemærk næste møde er pga. LegoWorld og vinterferie allerede 11. februar) Jeg kommer: Lene Casper Adrian Elisabeth Lars Lyager Olsen Henrik Hansen Carsten Henrik Christian Grove Finn Olsen Henrik Christensen Helgi Morten Underlien Hansen Morthen Henning Lars H S
|
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 6768697071 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |