![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 6566676869 143> |
| Forfatter | ||
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 16:17 |
|
|
Torsdag den 22. oktober: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2)
Jeg kommer: Jørgen Adrian Lars Lyager Olsen Henrik Ludvigsen Lars Mogensen Finn Olsen Lone Elisabeth Ib Christiansen Peder Svend Pedersen Morthen F Poulsen Henning Poulsen Rune L Petersen. Henrik Christian Grove Michael Casper Jakob Peterhänsel CarstenNicki + Osvald (to-trekvart år)
Jane og John |
||
|
Brian Jacobsen
|
||
![]() |
||
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 17:16 |
|
|
Torsdag den 22. oktober: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2)
Jeg kommer: Jørgen Adrian Lars Lyager Olsen Henrik Ludvigsen Lars Mogensen Finn Olsen Lone Elisabeth Ib Christiansen Peder Svend Pedersen Morthen F Poulsen Henning Poulsen Rune L Petersen. Henrik Christian Grove Michael Casper Jakob Peterhänsel CarstenNicki + Osvald (to-trekvart år) Peter Lind
Jane og John |
||
|
Peter Lind
|
||
![]() |
||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 17:20 |
|
|
Jeg kommer: Lene (er i Aarhus og Billund) Jørgen Adrian Lars Lyager Olsen Henrik Ludvigsen Lars Mogensen Finn Olsen Lone Ib Christiansen Peder Svend Pedersen Martin Nørregaard Hansen Morthen F Poulsen Henning Poulsen Rune L Petersen. Henrik Christian Grove Michael Casper Jakob Peterhänsel Carsten Nicki + Osvald (to-trekvart år) Jane og John Peter Lind |
||
|
Elisabeth Horte
|
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 09:28 |
|
|
Tak for igår.
Vores lokomotiv ligger jo på LEGO ideas... Lars Mogensen har designet 4 vogne til vores lokomotiv. Lars vil senere præsentere hver vogn særskilt for jer alle sammen. Når vognene er fotograferet - vil de blive lagt op på LEGO ideas som et særskilt projekt. Tanken er, at vi præsenterer vognene som et projekt... Med andre ord kan du selv bestemme hvilken vogn du vil bygge - klodserne er der og du vælger selv hvilke vogne du vil bygge. Skulle projektet ryge gennem nåleøjet hos LEGO kan man vil forvente togtosser vil købe et lokomotiv og 4 æsker til vognene.... Projektet blev præsenteret i går i Taastrup Medborgerhus - vi optog en lille video: http://youtu.be/oGF87AqjM4g Vi håber I synes om det - hvis ikke I allerede har støttet vores lokomotiv, så er nu en god anledning.... Mvh, Henrik |
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 09:51 |
|
|
Et skønt lokomotiv og nogle skønne vogne, et absolut must have uanset om de bliver til et/flere sæt eller ej.
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-November-2015 kl. 08:31 |
|
|
Så napper vi årets næstsidste byggemøde i Taastrup:
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-November-2015 kl. 08:42 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-November-2015 kl. 08:59 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten
|
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-November-2015 kl. 09:08 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 21-Januar-2018 kl. 22:18 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-November-2015 kl. 22:52 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper CarstenAdrian
H.C. |
||
|
3xH tours
|
||
![]() |
||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-November-2015 kl. 10:45 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper CarstenAdrian H.C. Lars Lyager Olsen
|
||
|
Lars Lyager Olsen
|
||
![]() |
||
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-November-2015 kl. 17:15 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte |
||
|
Elisabeth Horte
|
||
![]() |
||
Tom.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2015 kl. 09:09 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte Tom Jakobsen
|
||
|
Tom Jakobsen
|
||
![]() |
||
John.Thomsen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 645 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-November-2015 kl. 21:06 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte Tom Jakobsen
Jane Kvint John Scheel Thomsen |
||
![]() |
||
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-November-2015 kl. 22:03 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte Tom Jakobsen Jane Kvint John Scheel Thomsen Anders Dimitri |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2015 kl. 09:16 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte Tom Jakobsen Jane Kvint John Scheel Thomsen Anders Dimitri Morthen FP Henning P |
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Helgi.Toftegaard
Bestyrelse
Ambassadør Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2015 kl. 10:28 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte Tom Jakobsen Jane Kvint John Scheel Thomsen Anders Dimitri Morthen FP Henning P Helgi
|
||
|
Helgi
|
||
![]() |
||
Daniel.Bror.Pagh
Flise
Medlem siden: 04-September-2015 Sted: Ballerup Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 13 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2015 kl. 10:33 |
|
|
||
|
Daniel Bror Pagh
|
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2015 kl. 11:15 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte Tom Jakobsen Jane Kvint John Scheel Thomsen Anders Dimitri Morthen FP Henning P Helgi Daniel Pagh Finn Olsen (hvis arbejdet tillader det)
|
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Peder.Svend.Pedersen
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1343 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2015 kl. 11:34 |
|
|
19. november: Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, klokken 18:30 (lokale 2) Jeg kommer: Lene Casper Carsten Adrian H.C. Lars Lyager Olsen Elisabeth Horte Tom Jakobsen Jane Kvint John Scheel Thomsen Anders Dimitri Morthen FP Henning P Helgi Daniel Pagh Finn Olsen (hvis arbejdet tillader det)Peder Svend
|
||
|
Peder Svend Pedersen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 6566676869 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |