![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 6263646566 143> |
| Forfatter | |
Christian.Selnø
Tagsten
Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2015 kl. 17:46 |
|
Sæt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Nicki Peter Lind Jakob Hestbæk Carsten S - muligvis inkl. et par estiske gæster Christian Selnø Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7.
|
|
|
Christian Selnø
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding
Liftarm
Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2015 kl. 20:44 |
|
Sæt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Nicki Peter Lind Jakob Hestbæk Carsten S - muligvis inkl. et par estiske gæster Christian Selnø Anders Sinding Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7.
|
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-August-2015 kl. 08:21 |
|
æt kryds allerede nu i kalenderen - første byggemøde efter sommerferien bliver i Medborgerhuset, Taastrup, torsdag den 20. august 2015, fra kl. 18.30 - i STORE sal.......Kom gerne en hel masse - for jeg har noget helt specielt planlagt, som I bare ikke vil gå glip af, og med plads til 150 personer i den store sal, så skulle der lige være plads nok til os
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Jakob Peterhänsel (Stort måske, da jeg nok er udenlands) Brian jacobsen Adrian Nicki Peter Lind Jakob Hestbæk Carsten S - muligvis inkl. et par estiske gæster Christian Selnø Anders Sinding Trine Dalsgaard Jensen |
|
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Nicki.Carstensen
Tagsten
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Damark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 586 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-August-2015 kl. 10:13 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Peter Lind Jakob Hestbæk Carsten S - muligvis inkl. et par estiske gæster Christian Selnø Anders Sinding Trine Dalsgaard Jensen Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7.
|
|
![]() |
|
Jan.Kim.Jørgensen
Tagsten
Medlem siden: 29-April-2015 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 534 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-August-2015 kl. 17:24 |
|
Jeg kommer: Lene Lasse Anne Mette Michael Søren Hansen Casper Hansen Elisabeth Horte FO (Finn Olsen) Lotte Anette Hansen Henrik Christensen Peter Ejsing Ib Christiansen Henrik hansen Morthen Falk Poulsen Henning Poulsen Lone Marcussen Henrik Christian Grove Lars H Sørensen Jane kvint John Scheel Thomsen Kim Petersen Jan T. Jakobsen Jonas Jakobsen Brian jacobsen Adrian Peter Lind Jakob Hestbæk Carsten S - muligvis inkl. et par estiske gæster Christian Selnø Anders Sinding Trine Dalsgaard Jensen Jan Kim Jørgensen Jeg har 3 ledige siddepladser i bilen fra Roskilde og det er først til mølle. 1. Henrik Christensen 2. Anette Hansen 3. Elisabeth Horte 4. Lasse Vestergård 5. 6. 7.
|
|
|
Mvh - Jan Kim
. HUSK Byggemøde på INSP i Roskilde den 11-03-2026 fra Kl. 16:00 |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-August-2015 kl. 23:32 |
|
Hvad var den store event, som vi andre gik glip af? ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-August-2015 kl. 23:49 |
|
I følge pirat Morthen, var det et mindre jule sæt, som dem man får i shoppen når man handler for over 400 kr. Så var det tiltænkt en moc bygge konkurrence.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Michael.Landsvig
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1204 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2015 kl. 16:48 |
|
er der mon ikke et byggemøde i denne måned mon ?
|
|
|
M Landsvig
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-September-2015 kl. 21:47 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 21-Januar-2018 kl. 22:13 |
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 08:02 |
|
Jeg kommer 17. september - Taastrup Medborgerhus fra kl. 18.30 (lille sal)
Lene
Redigeret af Lene.Bøgh.Hansen - 14-September-2015 kl. 08:02 |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 08:09 |
|
Lene Casper
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 08:38 |
|
Lene Casper
Jakob (der vil være afstemning i min piratkonkurrence) |
|
![]() |
|
Elisabeth.Horte
Tagsten
Medlem siden: 08-November-2014 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 09:48 |
|
Lene Casper Jakob (der vil være afstemning i min piratkonkurrence) Elisabeth |
|
|
Elisabeth Horte
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 10:12 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 21-Januar-2018 kl. 22:13 |
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 12:38 |
|
Lene Casper Jakob (der vil være afstemning i min piratkonkurrence) Elisabeth Adrian
Morthen Henning Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 14-September-2015 kl. 12:38 |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 15:28 |
|
Lene Casper Jakob (der vil være afstemning i min piratkonkurrence) Elisabeth Adrian Morthen Henning Carsten |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 17:11 |
|
Lene Casper Jakob (der vil være afstemning i min piratkonkurrence) Elisabeth Adrian Morthen Henning Carsten Rune Lander Petersen ( tager de 3 forskellig mur moduler med) |
|
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2015 kl. 22:50 |
|
Lene Casper Jakob (der vil være afstemning i min piratkonkurrence) Elisabeth Adrian Morthen Henning Carsten Rune Lander Petersen ( tager de 3 forskellig mur moduler med) Henrik Christian Grove |
|
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Lone.Marcussen
Tagsten
Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 479 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-September-2015 kl. 01:20 |
|
Lene Casper Jakob (der vil være afstemning i min piratkonkurrence) Elisabeth Adrian Morthen Henning Carsten Rune Lander Petersen ( tager de 3 forskellig mur moduler med) Henrik Christian Grove Lone
|
|
|
Lone Marcussen
Let's play together |
|
![]() |
|
Mikael.Jørgensen
Panel
Medlem siden: 17-Marts-2012 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-September-2015 kl. 09:19 |
|
Hej vi kommer også gerne.
Mikael Jørgensen Liane Jensen Sidder med mobil tlf kan derfor ikke finde ud af og kopiere |
|
|
Mikael Jørgensen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 6263646566 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |