Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Vrå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Vrå

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 04:09
Citat: G.Christensen G.Christensen skrev:

Jeg kommer til at tænke på, at denne tråd da er ved at være ret lang - 7sider. Måske (og det er også kun et forslag, der kan forkastes eller vedtages efter behag) det kunne være en idé at lave en ny tråd?
Det lyder herligt, at du også vil kunne finde tid, Gert.
Lad os hellere beholde en samlet tråd for overblikket skyld.
Ved at bruge Aktive emner Aktive emner - knappen og derefter trykke på (1 nyt indlæg)  kommer man automatisk hen til det sidste indlæg i tråden. Det kan da næsten ikke være nemmere Wink

Anyways, jeg har fri i weekenden 7.-8. maj og 14.-15. maj.
Hvis det skal være her i april, så må det gerne være efter den 11. april, da mit togkort først træder i kraft igen dér, sådan at jeg igen kan køre "gratis" med toget til/fra Vrå.
Og hvis det skal være i april, hvor jeg ikke har fri i weekenderne, så kommer jeg direkte fra en nattevagt (ligesom ved sidste byggehyggemøde) og er muligvis lidt "hærget" - meeen det skulle nok også kunne lade sig gøre.
Til top
Henrik.Garder Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 24-Oktober-2008
Region: Himmerland
Point: 565
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Garder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 05:43
Håber også der er plads til en klodsbygger også, og at I rammer et tidspunkt hvor konen ikke skal arbejdeWink
Henrik Garder

U=I*R
Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 09:12
Jeg ved i hvert fald, at jeg den 8. maj skal til konfirmation på Fyn. Og jeg skal også muligvis den 1. maj til konfirmation. Det betyder, at jeg må få flyttet mine dialyser fra søndagene til lørdagene i de to weekender.
@Henrik Garder > Hvis det kan komme til at passe, kan du komme med op og køre. Jeg kører ad motorvejen fra Onsild og nordpå. Så jeg kommer i hvert fald gennem Himmerland.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Garder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 10:01

Jeg ved i hvert fald, at jeg den 8. maj skal til konfirmation på Fyn. Og jeg skal også muligvis den 1. maj til konfirmation. Det betyder, at jeg må få flyttet mine dialyser fra søndagene til lørdagene i de to weekender.
@Henrik Garder > Hvis det kan komme til at passe, kan du komme med op og køre. Jeg kører ad motorvejen fra Onsild og nordpå. Så jeg kommer i hvert fald gennem Himmerland.

Jeg kan heller ikke den 1. maj pga konfirmation.
Ja vi kan jo lige aftale nærmere vedr. kørse hvis det kan kmme til at passe, jeg bor næsten lige ved Haverslev afkørslenWink
Henrik Garder

U=I*R
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 10:23
Citat: Henrik.Garder Henrik.Garder skrev:

Ja vi kan jo lige aftale nærmere vedr. kørse hvis det kan kmme til at passe, jeg bor næsten lige ved Haverslev afkørslenWink
Hehe så kan vi jo evt. mødes ved MacD... Wink
Men lad os se, om det kan komme til at passe for os begge to.

Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 11:39
Nååeh -efter et par dage uden aktivitet i tråden, troede jeg lige at al interesse var væk.

Jamen, Hennrik - hvornår vil det passe dit arbejde - du har ikke haft lejligheden nogle af de andre gange.

- jeg skal selv til konfirmation Søndag den 1. og Lørdag den 28. Maj - det er vist de eneste begrænsninger jeg har.

- Såe, 14-15 maj som Gårdmanden siger - vil det passe helt vildt dårligt for I to andre? Så skal jeg nok gi' kage - har fødselsdag den 18.
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Kim.Andersen Se drop down
Panel
Panel

Point: 1431
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 11:51
Citat: Martin.Nygaard Martin.Nygaard skrev:

- Såe, 14-15 maj som Gårdmanden siger - vil det passe helt vildt dårligt for I to andre? Så skal jeg nok gi' kage - har fødselsdag den 18.
Kage, huha. Så bliver jeg også nødt til at komme. LOL
Tror også godt at jeg kan den weekend.
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver."
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 11:52
Du skal være velkommen, Kim!

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 15:21
Umiddelbart ser lørdag d. 14/5 fin ud for mig.
@ Martin > Men når det er din fødselsdag kort tid efter, er vi jo næsten nødt til at komme med raslegaver til dig... Wink
@ Kim > Der kan sikkert også godt blive plads til dig i bilen. - Kan se, at du også er fra Himmerland ét eller andet sted.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 12:09

Umiddelbart ser lørdag d. 14/5 fin ud for mig.

- Godt

@ Martin > Men når det er din fødselsdag kort tid efter, er vi jo næsten nødt til at komme med raslegaver til dig...

- Jamen, det er jo også dét Nej, i skal såmænd intet medbringe ..

@ Kim > Der kan sikkert også godt blive plads til dig i bilen. - Kan se, at du også er fra Himmerland ét eller andet sted.

- mon du er heldig og få en lidt hyggeligere tur nordpå (og syd igen efterfølgende) end sidste?

Alle skal i hvert fald være velkommen!

Redigeret af Martin.Nygaard - 05-April-2011 kl. 12:10

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 16:13
Der kan da være basis for en hyggelig LEGO snak i bilen, hvis vi er tre. Wink
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 16:59
Jamen det lyder godt, jeg vil gerne være med til noget fælles kørsel. Jeg er 97% sikker på at jeg godt kan.
Jeg bor i Aars, så der er 15 min. til Haverslev.
Kim Andersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 01:27
For at have noget orden i hvem der kommer eller ej, laver jeg lige den førkendte copy/paste liste:

Jeg kommer Lørdag d. 14 - 9:00 til i ikke synes i vil hjem:
Martin Nygaard

Redigeret af Martin.Nygaard - 06-April-2011 kl. 01:29

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 03:19
Jeg kommer til byggehyggemøde lørdag den 14. maj, kl. 9:00 - indtil I synes, at I vil hjem:
Martin Nygaard
Carsten B. Thomsen
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Garder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 03:22
Citat: Kim.Andersen Kim.Andersen skrev:

Jamen det lyder godt, jeg vil gerne være med til noget fælles kørsel. Jeg er 97% sikker på at jeg godt kan.
Jeg er også næsten helt sikker på jeg kan, mangler bare lige en barnepige, men mon ikke jeg kan overtale svigermor til at komme, eneste minus er at hun nok bliver i flere dage Cry Wink.

Kim måske kunne jeg så køre med dig fra rundkørslen lige før Haverslev, du triller lige forbi vores indkørsel Wink?
Henrik Garder

U=I*R
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 03:44

Jeg er også næsten helt sikker på jeg kan, mangler bare lige en barnepige, men mon ikke jeg kan overtale svigermor til at komme, eneste minus er at hun nok bliver i flere dage Cry Wink.
Jamen, det skal du da bare benytte dig af, Henrik - stik hende en støvekost, støvsuger, klude, spand og vinduesskraber, så hun kan holdes beskæftiget med nyttige gøremål sålænge Big smile
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Garder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 03:48
Citat: Carsten.Thomsen Carsten.Thomsen skrev:

Jamen, det skal du da bare benytte dig af, Henrik - stik hende en støvekost, støvsuger, klude, spand og vinduesskraber, så hun kan holdes beskæftiget med nyttige gøremål sålænge Big smile
 Ha ha det plejer jeg også at gøre, men jeg har altid problemer med at få svigermor til at pudse vinduerne udvendigt på 1. salen Wink
Henrik Garder

U=I*R
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 13:43

Citat: Kim.Andersen Kim.Andersen skrev:

Kim måske kunne jeg så køre med dig fra rundkørslen lige før Haverslev, du triller lige forbi vores indkørsel Wink?
Jamen, jeg syntes da at både du, Gert og jeg skal køre sammen. Hvis Gert også kommer forbi Haverslev?
Kim Andersen
Til top
GlennGuldhammer Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Oktober-2008
Sted: Vendsyssel
Region: Vendsyssel
Point: 344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GlennGuldhammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 15:01
Vil igen forsøge om jeg kan komme forbi et smut og hilse påSmile
Glenn Guldhammer
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 15:07
Du skal være lige så velkommen som alle I andre

Til top
 Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.116 sekunder.