![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vrå |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det lyder herligt, at du også vil kunne finde tid, Gert.
Lad os hellere beholde en samlet tråd for overblikket skyld.
Ved at bruge
![]() ![]() Anyways, jeg har fri i weekenden 7.-8. maj og 14.-15. maj.
Hvis det skal være her i april, så må det gerne være efter den 11. april, da mit togkort først træder i kraft igen dér, sådan at jeg igen kan køre "gratis" med toget til/fra Vrå.
Og hvis det skal være i april, hvor jeg ikke har fri i weekenderne, så kommer jeg direkte fra en nattevagt (ligesom ved sidste byggehyggemøde) og er muligvis lidt "hærget" - meeen det skulle nok også kunne lade sig gøre.
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Garder ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 565 |
||
Håber også der er plads til en klodsbygger også, og at I rammer et tidspunkt hvor konen ikke skal arbejde
![]() |
|||
Henrik Garder
U=I*R |
|||
![]() |
|||
G.Christensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
||
Jeg ved i hvert fald, at jeg den 8. maj skal til konfirmation på Fyn. Og jeg skal også muligvis den 1. maj til konfirmation. Det betyder, at jeg må få flyttet mine dialyser fra søndagene til lørdagene i de to weekender.
@Henrik Garder > Hvis det kan komme til at passe, kan du komme med op og køre. Jeg kører ad motorvejen fra Onsild og nordpå. Så jeg kommer i hvert fald gennem Himmerland.
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Garder ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 565 |
||
Ja vi kan jo lige aftale nærmere vedr. kørse hvis det kan kmme til at passe, jeg bor næsten lige ved Haverslev afkørslen
![]() |
|||
Henrik Garder
U=I*R |
|||
![]() |
|||
G.Christensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
||
![]() Men lad os se, om det kan komme til at passe for os begge to.
|
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
||
Nååeh -efter et par dage uden aktivitet i tråden, troede jeg lige at al interesse var væk.
![]() Jamen, Hennrik - hvornår vil det passe dit arbejde - du har ikke haft lejligheden nogle af de andre gange. ![]() - jeg skal selv til konfirmation Søndag den 1. og Lørdag den 28. Maj - det er vist de eneste begrænsninger jeg har. ![]() - Såe, 14-15 maj som Gårdmanden siger - vil det passe helt vildt dårligt for I to andre? Så skal jeg nok gi' kage - har fødselsdag den 18. ![]() |
|||
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|||
![]() |
|||
Kim.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1431 |
||
![]() |
|||
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
||
Du skal være velkommen, Kim!
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Umiddelbart ser lørdag d. 14/5 fin ud for mig.
@ Martin > Men når det er din fødselsdag kort tid efter, er vi jo næsten nødt til at komme med raslegaver til dig...
![]() @ Kim > Der kan sikkert også godt blive plads til dig i bilen. - Kan se, at du også er fra Himmerland ét eller andet sted.
|
|||
![]() |
|||
||
- Godt ![]()
- Jamen, det er jo også dét ![]() ![]()
- mon du er heldig og få en lidt hyggeligere tur nordpå (og syd igen efterfølgende) end sidste? ![]() Alle skal i hvert fald være velkommen! Redigeret af Martin.Nygaard - 05-April-2011 kl. 12:10 |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Der kan da være basis for en hyggelig LEGO snak i bilen, hvis vi er tre.
![]() |
|||
![]() |
|||
Kim.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1431 |
||
Jamen det lyder godt, jeg vil gerne være med til noget fælles kørsel. Jeg er 97% sikker på at jeg godt kan.
Jeg bor i Aars, så der er 15 min. til Haverslev.
|
|||
Kim Andersen
|||
![]() |
|||
||
For at have noget orden i hvem der kommer eller ej, laver jeg lige den førkendte copy/paste liste:
![]() Jeg kommer Lørdag d. 14 - 9:00 til i ikke synes i vil hjem: Martin Nygaard Redigeret af Martin.Nygaard - 06-April-2011 kl. 01:29 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
||
Jeg kommer til byggehyggemøde lørdag den 14. maj, kl. 9:00 - indtil I synes, at I vil hjem:
Martin Nygaard
Carsten B. Thomsen
|
|||
![]() |
|||
||
![]() ![]() Kim måske kunne jeg så køre med dig fra rundkørslen lige før Haverslev, du triller lige forbi vores indkørsel
![]() |
|||
Henrik Garder
U=I*R |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Ha ha det plejer jeg også at gøre, men jeg har altid problemer med at få svigermor til at pudse vinduerne udvendigt på 1. salen
![]() |
|||
Henrik Garder
U=I*R |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Kim Andersen
|||
![]() |
|||
GlennGuldhammer ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
||
Vil igen forsøge om jeg kan komme forbi et smut og hilse på
![]() |
|||
Glenn Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
||
Du skal være lige så velkommen som alle I andre
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |