Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Århus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Århus?

Besvar Besvar Side  <1 45678>
Forfatter
Besked
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2172
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 11:50
Tak for en hyggelig dag på 1 sal. Det bliver ikke sidste gang hvis datoerne flasker sig i forhold til det hjemme i privaten.
Lars Kristensen
Til top
Allan.Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 14-Juli-2005
Region: ikke oplyst
Point: 2344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 11:53

Jep, det var en hyggelig dag. Rart at have fået et byggemøde til Århus.

Som vi snakkede om, så starter jeg en ny tråd til næste møde...

Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 13:42
Citat: Allan.Johansen Allan.Johansen skrev:

Jep, det var en hyggelig dag. Rart at have fået et byggemøde til Århus.

Som vi snakkede om, så starter jeg en ny tråd til næste møde...

Yes Sir! Og den kan findes HER.

Og tak for en rigtigt hyggelig dag. Det var sjovt at møde andre "BrickHeads!.

Og som Lars skrev, er det for mit vedkommende heller ikke sidste gang.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 13:58

- Og her er lidt billeder fra Bygge/Hyggemødet i Århus:

Henning havde taget nogle små poser med til en lille MOC-konkurrence, og her er resultaterne af 5 minutters anstrengelser:

Og hvem vandt så?

Lasse selvfølgelig!!! Hvem ellers?

Og herfra skal lyde et stort tillykke. Det var efter min mening fuldt fortjent.

Præmien var en Technic Buggy #8256, som Henning havde fået foræret, fordi æsken var blevet skadet ved påkørsel af en pallevogn.

Et rigtigt hyggeligt møde, som vi forhåbentligt skal gentage successen af.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 15:16

Tak for billeder Gert -  vi ser lige så koncenteret ud som vi var, men dit i kolofonen er vist et ungdoms et WinkLOL

Lars Kristensen
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 01:52
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Tak for billeder Gert -  vi ser lige så koncenteret ud som vi var, men dit i kolofonen er vist et ungdoms et WinkLOL

Njaa skal da nok indrømme, at det vist ikke er helt up tp date...  - Meeeen ungdoms... Det er vist også en overdrivelse.

Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 17:04

Jeg ved godt julen trænger sig på og der er masser af andre gøremål, men skulle vi ikke se om vi kan stable et møde på benene igen først i det nye år? Det bliver dog ikke i LEGObutikken...Jeg var forbi den i dag og nej de er ikke lukket, men har skiftet navn. Skal vi gætte på der har været en jurist efter butikken for brug af LEGO-navnet? Den hedder nu i stedet for Leg og tøj ...med hjemmesiden http://www.legogtoj.dk Ganske kreativt fundet på,  hvis man ser på de første fire bogstaver i det nye domænenavn

---

Jan

Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Nordvestjylland
Point: 2373
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 06:59

Hej Jan

Er der nogen speciel årsag til at vi ikke fortsat kan benytte 1.salen i butikken?? Selvom den har skiftet navn er faciliteterne vel de samme.  Og det ligger rigtigt godt mht. tog m.m.

Jeg kan ikke den 9. januar, da der er byggeri hos Knud men lad os få nogle datoer på bordet.

Mange hilsner Henning M.

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 15:10
Citat: H.Mikkelsen H.Mikkelsen skrev:

Hej Jan

Er der nogen speciel årsag til at vi ikke fortsat kan benytte 1.salen i butikken?? Selvom den har skiftet navn er faciliteterne vel de samme.  Og det ligger rigtigt godt mht. tog m.m.

Jeg kan ikke den 9. januar, da der er byggeri hos Knud men lad os få nogle datoer på bordet.

Mange hilsner Henning M.

Nej nej...jeg tror da bestemt godt vi kan fortsætte i butikken...jeg mente bare ikke i LEGObutikken, da den har skiftet navn

Mht. datoer så har vi jo indtil videre holdt det d. 1. lørdag i måneden, men måsje burde man flytte det til en anden lørdag af hensyn til fx dem, der også gerne vil deltage i byggemødet i Vejle, der så vidt jeg husker plejer at være sidste torsdag i en måned...de to møder kommer jo så til at ligge ret tæt på hinanden og måske forhindre nogen i at deltage.

---

Jan

Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 15:43

Hej

Mødet i Vejle er den første torsdag i hver måned

Men hvad med den 3. lørdag i hver måned??  det giver cirka 2 uger mellem de to ting   altså -> den 16. januar, næste gang??

Mange hilsner Henning M.

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 16:34

D. 16. er fint med mig. Jeg ved ikke om butikken er "ledig" men ellers finder vi nok et andet sted.

---

Jan

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 09:52

Jeg tror ikke at der er noget problem i at holde byggemøder i butikken i det nye år. Bare vi giver dem et hint på forhånd om at vi gerne vil komme...

Er folk med på d. 16 januar? Så vil jeg snakke med Gitte om det efter nytår.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 17:41

Er der nyt i sagen omkring d. 16?

Hvis jeg er hjemme vil jeg forsøge at komme forbi noget af tiden - men det vil være rar to kende sted og tid (or same precidia as last year?)

Lars Kristensen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 03:46
Du er den eneste der har meldt tilbage på den dato. Jeg har ikke ville lave en aftale før jeg ved om folk vil komme...
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 17:11
Nå, men nu vi er så tæt på bliver der vel ikke noget byggemøde i januar? Så kommer der en vinterferie på tværs i februar, med mindre det afholdes lørdag d. 6?
Lars Kristensen
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 08:35

Hej

holder vi byggemøde lørdag den 6.marts???

Der er arriva oneday billetter, så det vil være

overkommeligt at komme derover

Hvem kontakter butikken, om vi kan være der?

Mange hilsner  Henning M.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 14:22

pokker - og øv, lige den dag har vi dobbelt børne arragement i form af en gymnastik opvisning og et indefoldboldstævne bagefter.

Håber I få rne hyggelig dag!

Lars Kristensen
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Point: 1998
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 15:26
jeg har lørdagen fri og hvis vi ikke kan få plads i butikken kan jeg arrangere lokaler på ny banegårdsgade 55

google maps

gratis parkering og 2 min fra banegården

Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 17:53

Jamen skal vi så ikke prøve om ikke vi kan mødes til et byggemøde. Jeg kommer med tog og er inde omkring kl 11 hvis ellers Arriva vil køre   Er der virkelig ikke andre der er friske på et byggemøde????

Hvem tjekker med butikken om vi kan låne afsatsen???

Mange hilsner Henning M.

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 18:17

Jeg/vi er normalt friske på et byggemøde i Århus, men lige på lørdag bliver huset invaderet af familien så der kan vi ikke komme.

/Jan

Til top
 Besvar Besvar Side  <1 45678>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.