![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Nye "Exclusives" afsløret |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Forfatter | ||
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et låg til en grill? Eller måske et fuglebad
![]() |
||
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
Steen.Villumsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
|
Her kan man se hvor nydelig Green Grocer tager sig ud med Café Corner og Market Street:
|
||
![]() |
||
Christian.W.J ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 4859 |
|
Hvor er det bare... Smukt!!
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5294 |
|
Det er lige før man savner en brand- eller politistation til at bryde monotonien i de civile bygninger! |
||
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
Anders.Ginnerup ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 381 |
|
Endnu et billede til at savle over:
![]()
Det ville faktisk være rigtig fedt med en brandstation hvis den blev bygget i samme stil. |
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3741 |
|
Med det billede kan jeg se at jeg skal have Green Grocer: Den har 1x1 slopes i nygrå!
Der er også noget mystisk ved 1x4x3-vinduerne. Det ser ud til de kan åbne opad! |
||
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
|
De kan også laves i samme stil -
Btw. så har "grogall" fra EB været i den lokale LEGO-store, hvor de kunne fortælle at
Green Grocer sælges fra 1. marts til €149.95 (kun 3 uger til |
||
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
A.Engel ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
|
Jep, det kan de. Det er de samme vinduer som bruges i 4996. |
||
Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend |
||
![]() |
||
Knud.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6000 |
|
JA der er kommet nye vinduer, 1 x 4 x 3 og 1 x 2 x 2 ..... på tide!
|
||
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
|
Så kan hele byggevejledningen til 10185 Green Grocer hentes hos LEGO:
De er lidt "tunge", men værd at vente på. Jeg er nu 110% sikker på, at det er et "Must Have"-sæt. |
||
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
|
Hmmmmmmmmm. Ved nærmere granskning af billederne af modellen på udstillingen i Frechen ser det ud som at den er blevet udstyret med samme hjul, som sidder på 8421-mobilkranen m.fl. Kan det mon passe at det bliver dem, vi får at se ?. Jeg kunne ellers godt bruge en dynge Black Cat hjul til noget Technic-lastbil-byggeri hehe
Sammenlign evt. med billedet nedenfor:
|
||
![]() |
||
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1774 |
|
Så er jeg desværre overbevist om, at hjulene på den kommende beetle (10187) er 32020 med tilsvarende dæk. På dette billede kan man se teksten på dækket: 60,4x20S. Og det hjælper heller ikke, at der er reservehjul under klappen Billedet kan ses i bedre opløsning her |
||
![]() |
||
|
Så slap første billede af 10186 General Grievous ud
Der skal da et eksemplar herhjem - eller to |
||
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
Christian.W.J ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 4859 |
|
Hmm.... er du sikker på det er et "officielt" billede Jesper?
For mig ligner det noget en AFOL har lavet og så klippet ind med baggrund
Det gør den ikke mindre imponerende! |
||
![]() |
||
|
Ikke endnu, kun 99,99% - men jeg arbejder på at få det verificeret.
Det ville undre mig, hvis en evt. fusker ville lave forsiden af en byggevejledning - hvis det var mig, ville jeg lave noget "Box-Art" |
||
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
|
Ja, så fandt jeg også noget Box-Art:
Så er jeg 99,9999% sikker |
||
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
||
|
Så fik du overbevist mig
Hvis den får den rigtige pris, så skal jeg have en grievous herhjem |
||
![]() |
||
|
Og du skal vist lige rette i dit link til 2. del af byggevejledningen... jeg havde lidt problemer med den
![]() |
||
![]() |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |