![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Århus? |
Besvar
|
Side <1 34567 8> |
| Forfatter | |||
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 13:04 |
||
|
også fint her. Skal lige finde ud af hvordan vi kommer fra stationen og til LEGOlab
Mange hilsner Henning M. |
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 13:04 |
||
|
Dvs.
Kommer den 3/10 til LEGOLab: Lasse Deleuran Jan Sørensen Allan Johansen Peter Vingborg Henning Mikkelsen |
|||
![]() |
|||
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 13:17 |
||
|
Kommer den 3/10 til LEGOLab:
Lasse Deleuran Jan Sørensen Allan Johansen Peter Vingborg Henning Mikkelsen Anders Flyndersøe |
|||
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|||
![]() |
|||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 15:36 |
||
|
Kommer den 3/10 til LEGOLab: Lars Kristense
Men står du ude, eller er dørlåsen slået fra? Eventuelt et mobilnr. hvis man kommer senere? Er det bygningen overfor Stor Center Nord, eller ovre ved auditoriumerne ved kantinen? Og står den ved på medbragt madpakke - eller en tur til centret til frokost. |
|||
|
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 19:26 |
||
|
Man kan kontakte mig på 20 67 66 46 hvis det går helt galt - døren er sikkert låst men jeg vil selvfølgelig være der klokken 10 for at få folk ind.
Man kan tage bus 17 fra banegåden til Storcenter Nord og gå derfra. |
|||
![]() |
|||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 02:02 |
||
|
Kommer den 3/10 til LEGOLab:
Altså på Kommunehostpitalet... - Også nemmere at finde til for mig... Bare ærgerligt jeg ikke har et byggeprojekt, jeg kan tage med. Jeg havde regnet med, at jeg kunne købe et sæt i butikken, jeg kunne bygge i morgen. Men så må jeg jo bare summe rundt og kigge. Med mindre vi kan lave en lille eskursion ned til butikken, hvis nogle vil købe noget?
|
|||
![]() |
|||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 03:32 |
||
|
Hvordan ser det ud med transport? Hvis vi har biler nok er det vel ikke noget problem at tage et smut ned i butikken om formiddagen.
Vi kan selvfølgelig også mødes inde i butikken klokken ti. Og så køre op på uni bagefter. |
|||
![]() |
|||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 04:08 |
||
|
Rent praktisk var det så ikke lettere, at dem, der evt. gerne vil i butikken gør det inden de møder op...og så blot kommer lidt senere? I stedet for at man skal til at bryde op midt i det hele?
--- Jan |
|||
![]() |
|||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 05:35 |
||
|
Det lysner i horisonten... Jeg har lige haft snakket med Orla. Han siger, at hvis vi kan leve med at det roder lidt, så kan han godt gøre plads til os i butikken alligevel. Så hvis folk kan klare lidt rod, så mødes vi i LEGO-butikken klokken 10 som oprindelig aftalt. Beklager alt forvirringen... |
|||
![]() |
|||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 07:52 |
||
|
Rod er ikke noget problem for mig... - Bare jeg ved, hvor jeg skal køre til.
EDIT: Stadig ingen der skal med op og køre fra Randers? I så fald ring eller sms til mig på 60 14 65 18
|
|||
![]() |
|||
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 08:52 |
||
|
Vi kommer desvære ikke, da bilen skal repareres.
|
|||
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 10:11 |
||
|
Så nu er det tilbage til butikken?
I må lige sige til når det ændrer sig igen... |
|||
![]() |
|||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 14:39 |
||
|
Jeg forstår at vi er tilbage i butikken - rod eller ej - bare der er bordplads til at klodse den.
Ps. Hvis de er nogen som kender LIC (Lærerens Indkøbs Central) skal jeg da for god ordens skyld nævne at de var ved at sætte City og Pirat julekalender op til 135 kr. stykket - og det er vel billigt? |
|||
|
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 17:43 |
||
|
Vi (Peter og jeg) kigger ind ved butikken før vi tager bussen op til uni om hvor vi skal være, det er noget lettere for os at det er i city. da toget jo går ige til døren (næsten da) Og jo jeg kender godt til lærernes indkøbscentral men det kræver vel stadig at man er medlem??? Mange hilsner Henning M. |
|||
![]() |
|||
G.Christensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 18:11 |
||
|
10:35
15:11
22:43
Hmm er det i butikken eller på Uni???
Jeg forstår godt, at du er forvirret Lasse.
Så nu er det altså ved at være i sidste øjeblik med et svar. Men uanset hvad så kører jeg til butikken ved 10-tiden. Hvis det så viser sig i sidste øjeblik, at det alligevel skal være oppe på Uni, kan Henning og Peter køre med mig derop, når vi har kigget og eventuelt forsynet os lidt med klodser i butikken.
Jeg checker min mail sidste gang kl. ca. 8:30 lørdag morgen, da jeg har en god times kørsel til Århus, og vil på grund af eventuelle trafikvanskeligheder i det nordlige århus gerne være i god tid. |
|||
![]() |
|||
Lars.Kristensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 19:22 |
||
|
Jeg kommer med Grenåtoget og forventer ankomst kl. 944 såhåber vi afholder i rodet. Har lidt klodser med i tasken til at fornøje mig med.
Med hensyn tli LIC, jo i princippet, men hvis man ikke ripper butikken vil jeg mene du kan komme afsted med at handle uden ID/Kort. Jeg ahr endnu ikke oplevet at blive afkrævet og skulle jeg har jeg kones benzinkort med. Det er godt nok udløbet med Deres logo sidder på. Så jeg havde en æske af hver med hjem, så må vi se om det bliver børnenes eller jeg slagter dem til eget brug. |
|||
|
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 21:29 |
||
|
Jeg m[ nok hellere holde mig til LEGOLab i tilfælde af at nogen ikke helt har hørt hvordan det er skiftet frem og tilbage her på det sidste.
Så må jeg se om jeg kan få en robot til at balancere. |
|||
![]() |
|||
G.Christensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 02:57 |
||
|
Lasse - jeg har gemt dit mobilnummer i min mobil, og så kan jeg lige kontakte dig, når vi ser, hvad der sker kl. lidt over 10.
|
|||
![]() |
|||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 03:16 |
||
|
Rod eller ej så satser jeg på butikken, men er der først et par minutter over 10 med toget.
--- Jan |
|||
![]() |
|||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 03:28 |
||
|
Jeg har ikke hørt yderligere fra Orla, så jeg går ud fra at det stadig er i butikken.
Lasse, kommer du ned i butikken senere, eller holder du dig til LEGOLab?
Jeg er bange for, at jeg ikke selv har muligheden for at tage LEGO med denne gang. Jeg har fået konstateret rotter under mit gulv, så i går blev jeg nød til at pakke alle mine ting sammen og stille det ud på altanen så tømren kunne komme til at brække mit gulv op...
Øv øv øv... |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <1 34567 8> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |