![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Nye "Exclusives" afsløret |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 9> |
Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brandtrappe og tagterrasse kan jeg se, men træer...?
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Ved det heller ikke, men jeg tænkte på det, i de gule ovaler:
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Øj hvor jeg glæder mig. Jeg troede ikke det kunne blive bedre end Cafe Corner. Det kunne det så
![]() |
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
C.Maglekær ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 869 |
Hey jeg tror at jeg fundet en dato for hvornår 10187 er tilsalg i Tyskland.
Link.
Hallo Legofreunde, |
|
![]() |
|
Christian.W.J ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 4859 |
Green Grocer får helt sikkert også en plads her hos mig!!
LEGO har virkelig nogle spændende ting i år! |
|
![]() |
|
A.Engel ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
Har fudnet nogen flere billeder af Green Grocer på Eurobricks.
|
|
Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend |
|
![]() |
|
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5294 |
Fed radiator og bornholmerur.
![]() |
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Radiatoren er ganske simpelt lavet, men genial. Og så er der generelt lidt indretning som jeg savnede lidt ved Cafe Corner. Jeg ser frem til at få fingre i det her sæt. |
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Steen.Villumsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Ja i det hele taget fedt at se interiør - nogen må have lyttet til målgruppen
![]() |
|
![]() |
|
Jørgen.Høiland ![]() Flise ![]() ![]() Medlem siden: 14-Oktober-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 14 |
Der er rigtig gode billeder af Green Groser her: http://d.hatena.ne.jp/penpen-0704/20080131/1201771527
|
|
![]() |
|
Per.Langkilde ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Det er helt sikkert sjovere at være LEGO designer i dag end det var før "Cafe Corner"-serien De rykker virkelig i den rigtige retning. |
|
![]() |
|
Anders.Ginnerup ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 381 |
![]() |
|
Christian.W.J ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 4859 |
Smukke billeder!!
Glæder mig virkelig nu! |
|
![]() |
|
A.Engel ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
Nogen ret fede detaljer ind imellem.
|
|
Alexander Engel
|
![]() |
|
Lars.Lange ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Heine.H.Olsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
![]() |
|
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Det er da et fint bette "dukkehus" til de kjære minifigs Og endda med bagvæg, så de ikke falder ud fra 2. sal. (sikkert derfor at der er brug for så mange ambulancer m.v. i Brickville - det er en antagelse, som også stod at læse i et sjovt indlæg på LUGNET engang. Kan desværre ikke finde linket til indlægget - det var ret sjovt).
Det ser ud til at der er et nyt 1 x 1 x 2 vindue i karnapppens øverste etage (?) |
|
![]() |
|
Alexander Engel
|
![]() |
|
C.Bennedsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3766 |
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
C.Rasmussen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1624 |
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 9> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |