Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Vrå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Vrå

Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 02:21
Det lyder som en god idé Martin. Jeg tror heller ikke, det må komme tættere op mod jul så, for i den tid er der jo som bekendt mange julefrokoster. Måske endda en uge eller to tidligere? - Bare et forslag...
Jeg kører i hvert fald gerne turen igen, hvis sabelkatten ikke har planlagt noget for mig på den dag, det nu bliver. LOL

Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 04:07
Det lyder rigtig godt, at du vil afholde byggehyggemøde igen. Martin Thumbs Up
I uge 46 skal jeg desværre skrive eksamensprojekt, og dermed også lørdag den 20. november - og der er mit togkort desværre også udløbet. Øv-øv.
Men lørdag i den efterfølgende weekend, den 27. november, ville derimod passe perfekt.
Dér har jeg fri fra arbejde og skal ikke skrive opgave, og dér gælder mit togkort igen, så jeg kan køre "gratis" til/fra Vrå City.
Ville 27. november også passe jer andre ?.
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 07:53
Joh den 27. november kan godt passe ind i mit program. Den 20. kan jeg i hvert fald ikke, har jeg lige fundet ud af. Nyreforeningen Viborg Kreds holder Julehygge den dag, og jeg ved, at Sabelkatten bliver rasende, hvis jeg planlægger noget andet den dag. Dead - Så kan jeg godt glemme alt om at sætte LEGO klodser sammen det næste stykke tid. - Og spille musik og arbejde og alle mulig andre fysiske aktiviteter. Jeg får sikkert brækket både arme, ben og meget andet... 86

Redigeret af G.Christensen - 22-Oktober-2010 kl. 08:35
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 10:33
Lørdag den 27. ? Fint for mig .. Jeg håber at dem der måtte melde afbud sidste gang, har mulighed for at komme denne gang. Men nej- ikke tættere på jul. Der vil det blive kneben med tid.
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 15:51

Byggemøde i Vrå fra kl. 9:00 - ?

Jeg kommer:
Gert Christensen

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 15:54
- Og jeg kan ligesom sidste gang godt have op til 3 personer op og køre.
Jeg kører efter samme 'køreplan' som sidste gang:
Kl. 7:00: Afgang hjemmefra
Kl. 7:20: Randers ved motorvejen
Kl. 7:40: Hobro
Kl. 8:45: Forventet ankomst i Vrå

Bemærk: Det er cirkatider. Wink

Så hvis du/i gerne vil op og køre, skriv lige en PM.

Redigeret af G.Christensen - 24-Oktober-2010 kl. 15:55
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 16:00
Byggemøde i Vrå fra kl. 9:00 - I vil hjem
Jeg kommer:
Martin Nygaard
Gert Christensen

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 16:00

Byggemøde i Vrå lørdag den 27. november 2010 fra kl. 9:00 - indtil I vil hjem

Jeg kommer:
Gert Christensen
Martin Nygaard
Carsten B. Thomsen

Redigeret af Carsten.Thomsen - 24-Oktober-2010 kl. 16:01
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 12:17
Så er der 24 dage til, og I kan stadig nå at tilmelde jer! Der er købt varme på flaske (gas) til at varme huset op ..

Andre interesserede?

Redigeret af Martin.Nygaard - 03-November-2010 kl. 12:18

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 16:39
Ja ja Martin nu skal du jo heller ikke varme så meget op, at LEGO klodserne smelter... LOL
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 17:10
Nej - det ville være en skam .. Men jeg har flyttet min byggehule her over, så jeg har en hel stue til at bygge i .. det er rart, kan jeg love jer !

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 17:45
Her over? Over i det nye hus eller i det gamle, hvor vi var sidst?
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 18:09
Nåeh, ja - undskyld .....
Det gamle stuehus hvor vi var sidst ..

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 18:34
Hehe, du er en heldig gut, Martin. Nogle byggeplademedlemmer har et LEGO-rum eller må nøjes med et "legehjørne", mens du har et helt LEGO-hus  hehe Big smile
Der er mange fordele ved at bo på landet - god plads er en af dem.

Lad os håbe, at flere finder vej til Byggehyggemødet. Det var superhyggeligt sidste gang, og der kan godt stuves flere sammen i LEGO-huset, hvis såfremt ifald.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 17:04
Eftersom at det allerede dagen efter byggehyggemødet den 27. november er den 1. søndag i advent, så er hele landet sikkert allerede er gået i jule-selvsving til den tid.
Så vi kunne måske i den forbindelse tage forskud på juleglæderne og julehygge lidt på Byggehyggemødet ?
Jeg tager f.eks. gerne æbleskiver og brunkager med (og også gerne glögg - selvom det nok ikke er alle, der kan tåle det (?) . Kan evt. også laves i en alkoholfri udgave, som også smager af jul ).
Kunne det mon lokke flere med til byggehyggemødet - eller måske ligefrem afskrække endnu flere ? LOL

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 18:09
Naaej, hvor hyggeligt.
Har faktisk aldrig smagt glögg, men det skal vel prøves ..

Alle er velkommen.
- pladsen er der.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 09:18

Ja jeg har jo (stadig) et lille håb om, at når jeg nu alligevel kører, at nogle fra den sydlige del måske ville med op og køre? Wink

Min 'køreplan' kan ses lidt længere oppe i tråden.

Til top
Carsten.Svendsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Sted: Danmark
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 12:15
Hej jeg er ny, hvis ikke I har bemærket det. Et byggemøde det lyder da fedt. Hvad går det ud på? skal jeg tage mit lego med eller hvordan griber tingene sig an?

Hvis jeg kan køre med Gert ville det da være fint, men hvor samler du mig (os) op henne?
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 12:32
Det lyder dejligt. Dedt går kanske enkelt ud på at bygge samen. Vi var for ca 2 måneder 4 mennesker som sad og byggede sammen hjemme ved mig. Det er rigtig hyggeligt og så kan man jo sidde og snakke osv. samtidigt.

Jeg har technic LEGO som du (samt Gårdmand THomsen og Gett) frit akn benytte sig af, men I er velkommen til at tge jeres eget med ..

Du kan se Gert's tidsplan længere tilbage i tråden:
Citat: G.Christensen G.Christensen skrev:

- Og jeg kan ligesom sidste gang godt have op til 3 personer op og køre.
Jeg kører efter samme 'køreplan' som sidste gang:

Kl. 7:00: Afgang hjemmefra

Kl. 7:20: Randers ved motorvejen

Kl. 7:40: Hobro

Kl. 8:45: Forventet ankomst i Vrå

Bemærk: Det er cirkatider. Wink

Så hvis du/i gerne vil op og køre, skriv lige en PM.

Til top
Carsten.Svendsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Sted: Danmark
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 13:01
4 mennesker? Det var da ikke ret mange. Hvis jeg hopper med på vognen så bliver vi 4 igen. Men det er nok fordi det er i Nordjylland ?

Måske er det ikke en god ide at tage sit eget lego med, da man nemt kan få det hele blandet sammen med jer andres. men det må vi jo se til.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.100 sekunder.