![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 3536373839 143> |
| Forfatter | ||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 18:04 |
|
Hvornår er du bleven så snerpet ![]() |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Julius.Henriksen
Klods
Medlem siden: 05-Oktober-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 206 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 02:28 |
|
|
||
|
Julius Henriksen
militante lego modeller fra 1914-1946 |
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 09:38 |
|
|
Kære alle. Jeg må desværre melde fra til dette ellers historiske byggemøde. Grundet juletravlhed på arbejde er jeg forpligtet til at møde endnu tidligere end normalt og kan derfor ikke komme i aften:-( jeg ønsker Jer alle en glædelig jul og et godt nytår. Vi ses forhåbentlig i det nye år:-)
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 10:19 |
|
|
Er der nogle af dem der kommer i aften, der har den sovende minifig i nattøj de vil sælge?
Og er der evt nogle der også har 2-3 kokke torsoer? Helst de nye, men gamle kan også gå an. Ses i aften. |
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Finn.Olsen
Panel
Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 11:19 |
|
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. december kl. 19.00 - juleafslutning med lidt julegodter til:
Lene Bøgh Hansen Torben Rønnebæk og sønnen Alexander Jette Færch Henrik Kunz Brian Jacobsen (tar 70 lego med til salg.) Henning M. Jeg har en lille "jule"konkurrence" med og forhåbentligt lidt spændende sager til at bytte med. Anne Mette Vestergård Henrik Ludvigsen + Sofie Adrian Julius Henriksen (Med fætter) ![]() ![]() ![]() Jane Kvint John Thomsen Jørgen Pedersen Lasse Vestergård (Har minifigs og klodser med til salg/bytte) Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen (tager kone og yderliger 2 unger med. Måske nye medlemmer) Mads Christensen Jakob Hestbæk Casper Hansen Lars H Sørensen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen Søren Johansen Rune Lander Petersen Lars Mogensen Henrik Klodshansen ( kommer efter firmajulefrokosten ) Morten Øberg Jesper Marcussen Lone Marcussen Michael Landsvig |
||
|
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 11:41 |
|
Jeg tror nok at jeg kan hjælpe med et par kokke torsoer. Jeg er ikke sikker på deres alder/udgave (jeg sidder i toget på vej hjem) men jeg tager hele kassen med, så kan vi se om der er nogle der kan bruges! (den sovende minifig vil jeg dog ikke af med - han er jo delvis min sigfig!) /Peter
|
||
|
Peter Lind
|
||
![]() |
||
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 12:16 |
|
|
Kommer til byggemøde torsdag den 19. december kl. 19.00 - juleafslutning med lidt julegodter til:
Lene Bøgh Hansen Torben Rønnebæk og sønnen Alexander Jette Færch Henrik Kunz Brian Jacobsen (tar 70 lego med til salg.) Henning M. Jeg har en lille "jule"konkurrence" med og forhåbentligt lidt spændende sager til at bytte med. Anne Mette Vestergård Henrik Ludvigsen + Sofie Adrian Julius Henriksen (Med fætter) Jane Kvint John Thomsen Jørgen Pedersen Lasse Vestergård (Har minifigs og klodser med til salg/bytte) Henrik Christian Grove Peter Lind Henrik Christensen (tager kone og yderliger 2 unger med. Måske nye medlemmer) Mads Christensen Jakob Hestbæk Casper Hansen Lars H Sørensen Samuel Barksdale Martin Vest Hansen Clemens Vest Hansen Søren Johansen Rune Lander Petersen Lars Mogensen Henrik Klodshansen ( kommer efter firmajulefrokosten ) Morten Øberg Jesper Marcussen Lone Marcussen Michael Landsvig Trine Dalsgaard Jensen |
||
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 16:30 |
|
|
Tak for hyggeligt selskab i dag - Sofie nåede dårligt ind i bilen før hun sov.
God jul og godt nytår til jer alle sammen. Vi ses i det nye år. Mvh, Henrik
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 16:36 |
|
|
Hvem har glemt sin bærbare???? Jeg har taget den med hjem. Send PM..
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4555 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 17:03 |
|
Desværre Svend Erik, det var ikke din glemte Lego-pose, men Jakob blev glad
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 18:40 |
|
|
Ja det var dejligt at se nye mennesker og gense dem der ikke kommer så tit. Specielt når de har nyt med at vise frem .
Til jer der ikke var der: I skulle have set det nye tog Lars har lavet
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2013 kl. 19:37 |
|
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2013 kl. 02:37 |
|
|
PC fundet sin rette ejermand. Torben har netop været forbi.
En rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle! /Lene |
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2013 kl. 03:58 |
|
|
Tak for et hyggeligt og meget velbesøgt byggemøde i Taastrup.
Jeg nåede ikke at tælle, hvor mange vi var. Men der var flere som ikke stod på listen. Så jeg vil mene at vi var over 40 - hvilket absolut må være ny rekord. |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2013 kl. 04:36 |
|
|
Vi var mange, men det gjorde ikke noget.
Jeg fik købt og byttet lego, og så fik jeg snakket med rigtig mange. Min familie hyggede sig også. Vi 5 fra Roskilde takker for en god og hyggelig aften. God jul og godt nytår.
|
||
|
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2013 kl. 05:43 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:21 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Martin.Vest.Hansen
Klods
Medlem siden: 13-April-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2013 kl. 05:57 |
|
|
Jeg ville gerne været kommet men grundet signal fejl hos dsb sad jeg fast på Valby st i en time
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2013 kl. 06:23 |
|
|
Jeg vil da også takke for et godt møde. Herlig konkurrence, tak for det
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2014 kl. 12:40 |
|
|
Så er det tid til årets første (nå ja hvis man ser bort fra Henriks i Valby
) byggemøde - torsdag den 16. januar 2014, kl. 19.00 i Medborgerhuset, lokale 2.
Lene Bøgh Hansen |
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Januar-2014 kl. 12:46 |
|
|
Jeg kommer til byggemøde - torsdag den 16. januar 2014, kl. 19.00 i Medborgerhuset, lokale 2.
Lene Bøgh Hansen Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 3536373839 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |