![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Århus? |
Besvar
|
Side <12345 8> |
| Forfatter | ||||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-August-2009 kl. 15:48 |
|||
|
Han var der desværre ikke i dag, men jeg har SMS'et en besked til ham. Ellers prøver jeg igen på mandag...
Hvad angår faciliteterne, så tror jeg at det er noget vi finder ud af på sigt. Det ligger lige ved siden af Bruuns Galleri hvor der er masser af mad og drikke og hvad man ellers måtte ønske sig. Jeg må indrømme, at jeg på stående fod ikke er helt sikker på hvad selve butikken kan tilbyde. De har et toilet - det ved jeg. Men om man også kan brygge te og kaffe...? Jeg går bestemt ikke ud fra at vi skal betale husleje. Men som Lars påpeger, hvis vi skal være der efter lukketid og selv lukke butikken ned skal vi nok have en mere håndfast aftale om hvad der skal ske og hvordan.
Men indtil videre har vi med vilje holdt tingene lidt svævende. Så kan vi snakke om det når vi mødes første gang.
Det er meningen, at dette tilbud er åbent for alle. Vi har snakket lidt om det, og vores holdning er at det jo ikke er Byggepladens private butik. Så vi kan ikke forhindre andre i at dukke op. Og hvis det sker... Ja, så må vi jo bare være hurtige med visitkortene og en venlig, men bestemt, henvisning til vores udemærkede forening.
Det er meningen at vi selv skal tage projekter med. Det er så med den bagtanke, at større projekter kan stå i butikken imellem byggemøderne og eventuelt lokke andre til at kigge ind næste gang. Om han har planer med at bygge et større butiks-projekt...? Tjaaa... Hvem ved? |
||||
![]() |
||||
Mads.Pedersen
Panel
Medlem siden: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 887 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-August-2009 kl. 15:56 |
|||
Måske en model af Bruuns Galleri? |
||||
|
Mads Møller Pedersen
|
||||
![]() |
||||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-August-2009 kl. 17:04 |
|||
|
Se, det var bestemt ikke nogen ringe ide...
|
||||
![]() |
||||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-September-2009 kl. 14:26 |
|||
|
Endnu en opdatering...
Jeg var forbi butikken igen men jeg missede Orla med et par timer. Han skulle gerne være der næste mandag formiddag, så jeg prøver, endnu engang, at få fat i ham der... |
||||
![]() |
||||
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-September-2009 kl. 16:06 |
|||
|
Hej At placere et byggemøde på en lørdag vil være helt fint med mig, da Arriva har oneday billetter mange weekender i efteråret. Så kan turen gøres frem og tilbage (fra/til Struer) for under en "hund". Mange hilsner Henning M. |
||||
![]() |
||||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-September-2009 kl. 14:48 |
|||
|
Så er alting endelig faldet på plads.
Der inviteres til bygge- og hyggemøde lørdag d. 3. oktober fra klokken 10 til 14 i LEGO-butikken.
Så kom frisk og tag rigeligt med LEGO med (eller køb det i butikken). Jeg har selv lovet at tage lidt NXT halløj med og vise det frem til hvem der nu end måtte være interesseret. Jeg håber at der kommer så mange som muligt. |
||||
![]() |
||||
Mads.Pedersen
Panel
Medlem siden: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 887 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-September-2009 kl. 14:58 |
|||
|
Jeg kommer
---------------------------------------------
EDIT: besked ændret på eget initiativ |
||||
|
Mads Møller Pedersen
|
||||
![]() |
||||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-September-2009 kl. 15:58 |
|||
|
Ummmm...
Det skal vi nok ikke snakke for højt om på den offentlige del af forummet...
Lad os bare sige, at jeg har snakket med Orla om det... |
||||
![]() |
||||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-September-2009 kl. 17:14 |
|||
|
Uge 40 - skal lige tjekke op med kalenderen, men vil gerne komme hvis der er hul!
|
||||
|
Lars Kristensen
|
||||
![]() |
||||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-September-2009 kl. 18:50 |
|||
|
Det er ikke utænkeligt, at jeg kan "få fri" den dag. Jeg skal lige vende det med Sabelkatten.
Vil det være for meget forlangt at bede om en præcis adresse, så man kan printe noget kortværk ud fra Krak eller De Gule Sider?
|
||||
![]() |
||||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 06:46 |
|||
Nu syntes jeg nok, at du bliver lidt krævende...
Butikken ligger på M. P. Bruuns Gade 15. Lige ved siden af Banegården og Bruuns Galleri. |
||||
![]() |
||||
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 07:06 |
|||
|
Se det er bare super. Og Arriva har en "one-day" billet til "kun" 95,- på denne dato. så jeg vil også dukke op med lidt NXT og diverse ting. Evt. lidt til at bytte med hvis der er nogen der er interreserede, i minifig tilbehør og diverse elementer.
Mange hilsner Henning M. |
||||
![]() |
||||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 07:15 |
|||
|
Bytte? Hvad har du? Og hvad vil du have?
|
||||
![]() |
||||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 08:02 |
|||
Nåh ja måske... Men det er jo ikke os alle, der liiige er så kendt med, hvordan Århus' bymidte er udformet.
Men mange tak anyway.
|
||||
![]() |
||||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 08:18 |
|||
Hvad? Alle kender da verdens mindste storby? Butikken er ikke så svær at finde. Når du kommer ind med toget går du op ad trapperne fra perronen til selve Banegården, drejer til højre ind i Bruuns Galleri, drejer igen til højre inde i selve galleriet og fortsætter ligeud imod udgangen ved Bruuns Bro. Her drejer du endnu en gang til højre, og så er det anden butik på højre hånd.
|
||||
![]() |
||||
G.Christensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 09:27 |
|||
Næh nej. Ikke alle...
Toget??? Hmm hvad så med os, der bruger individuel transport (bil)?
|
||||
![]() |
||||
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 09:49 |
|||
|
De der kommer i bil parkerer nok i Bruuns Galleris p-kælder
|
||||
![]() |
||||
H.Mikkelsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2009 kl. 10:47 |
|||
|
Til Allan og andre der vil bytte lidt. Nogle småting som f.eks star wars hjelme og bare rolig, jeg er ikke ublu med hvad der kan byttes til. Mange hilsner Henning M. |
||||
![]() |
||||
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2009 kl. 02:54 |
|||
|
Jan og jeg vil gerne deltage... Vi skal dog lige have styr
på barnepige (en af ulemperne ved begge to at være aktive byggere - den anden er kampen om klodserne :-) Men der kommer i hvert fald minimum én herfra (forhåbentligt to) Varme hilsener Sus |
||||
![]() |
||||
H.Mikkelsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-September-2009 kl. 16:47 |
|||
|
Da jeg har fødselsdag lige efter byggemødet, vil jeg tage lidt kage med Mange hilsner Henning M.
Kommer den 3/10: Henning M. |
||||
![]() |
||||
Besvar
|
Side <12345 8> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |