Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Århus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Århus?

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Allan.Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 14-Juli-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 15:48

Han var der desværre ikke i dag, men jeg har SMS'et en besked til ham. Ellers prøver jeg igen på mandag...

Hvad angår faciliteterne, så tror jeg at det er noget vi finder ud af på sigt. Det ligger lige ved siden af Bruuns Galleri hvor der er masser af mad og drikke og hvad man ellers måtte ønske sig. Jeg må indrømme, at jeg på stående fod ikke er helt sikker på hvad selve butikken kan tilbyde. De har et toilet - det ved jeg. Men om man også kan brygge te og kaffe...? Jeg går bestemt ikke ud fra at vi skal betale husleje. Men som Lars påpeger, hvis vi skal være der efter lukketid og selv lukke butikken ned skal vi nok have en mere håndfast aftale om hvad der skal ske og hvordan.

Men indtil videre har vi med vilje holdt tingene lidt svævende. Så kan vi snakke om det når vi mødes første gang.

Det er meningen, at dette tilbud er åbent for alle. Vi har snakket lidt om det, og vores holdning er at det jo ikke er Byggepladens private butik. Så vi kan ikke forhindre andre i at dukke op. Og hvis det sker... Ja, så må vi jo bare være hurtige med visitkortene og en venlig, men bestemt, henvisning til vores udemærkede forening.

Det er meningen at vi selv skal tage projekter med. Det er så med den bagtanke, at større projekter kan stå i butikken imellem byggemøderne og eventuelt lokke andre til at kigge ind næste gang. Om han har planer med at bygge et større butiks-projekt...? Tjaaa... Hvem ved?

Til top
Mads.Pedersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 16-Januar-2008
Point: 887
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 15:56
Citat: Allan.Johansen Allan.Johansen skrev:

Det er meningen at vi selv skal tage projekter med. Det er så med den bagtanke, at større projekter kan stå i butikken imellem byggemøderne og eventuelt lokke andre til at kigge ind næste gang. Om han har planer med at bygge et større butiks-projekt...? Tjaaa... Hvem ved?

Måske en model af Bruuns Galleri?

Mads Møller Pedersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 17:04
Se, det var bestemt ikke nogen ringe ide...
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 14:26

Endnu en opdatering...

Jeg var forbi butikken igen men jeg missede Orla med et par timer. Han skulle gerne være der næste mandag formiddag, så jeg prøver, endnu engang, at få fat i ham der...

Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Nordvestjylland
Point: 2373
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-September-2009 kl. 16:06

Hej

At placere et byggemøde på en lørdag vil være helt fint med mig, da Arriva  har oneday billetter mange weekender i efteråret.

Så kan turen gøres frem og tilbage (fra/til Struer) for under en "hund".

Mange hilsner Henning M.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 14:48

Så er alting endelig faldet på plads.

Der inviteres til bygge- og hyggemøde lørdag d. 3. oktober fra klokken 10 til 14 i LEGO-butikken.

Så kom frisk og tag rigeligt med LEGO med (eller køb det i butikken). Jeg har selv lovet at tage lidt NXT halløj med og vise det frem til hvem der nu end måtte være interesseret.

Jeg håber at der kommer så mange som muligt.

Til top
Mads.Pedersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 16-Januar-2008
Point: 887
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 14:58

Jeg kommer

---------------------------------------------

EDIT: besked ændret på eget initiativ

Mads Møller Pedersen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 15:58

Ummmm...

Det skal vi nok ikke snakke for højt om på den offentlige del af forummet...

Lad os bare sige, at jeg har snakket med Orla om det...

Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Region: Østjylland
Point: 2172
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 17:14
Uge 40 - skal lige tjekke op med kalenderen, men vil gerne komme hvis der er hul!
Lars Kristensen
Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 18:50

Det er ikke utænkeligt, at jeg kan "få fri" den dag. Jeg skal lige vende det med Sabelkatten.

Vil det være for meget forlangt at bede om en præcis adresse, så man kan printe noget kortværk ud fra Krak eller De Gule Sider?

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 06:46
Citat: G.Christensen G.Christensen skrev:

Vil det være for meget forlangt at bede om en præcis adresse, så man kan printe noget kortværk ud fra Krak eller De Gule Sider?

Nu syntes jeg nok, at du bliver lidt krævende...

Butikken ligger på M. P. Bruuns Gade 15. Lige ved siden af Banegården og Bruuns Galleri.

Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 07:06

Se det er bare super.  Og Arriva har en "one-day" billet til "kun" 95,- på denne dato.

så jeg vil også dukke op med lidt NXT og diverse ting.  Evt. lidt til at bytte med hvis der er nogen der er interreserede, i minifig tilbehør og diverse elementer.

Mange hilsner Henning M.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 07:15
Bytte? Hvad har du? Og hvad vil du have?
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 08:02

Butikken ligger på M. P. Bruuns Gade 15. Lige ved siden af Banegården og Bruuns Galleri.

Nåh ja måske... Men det er jo ikke os alle, der liiige er så kendt med, hvordan Århus' bymidte er udformet.

Men mange tak anyway.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 08:18

Nåh ja måske... Men det er jo ikke os alle, der liiige er så kendt med, hvordan Århus' bymidte er udformet.

Men mange tak anyway.

Hvad? Alle kender da verdens mindste storby?

Butikken er ikke så svær at finde. Når du kommer ind med toget går du op ad trapperne fra perronen til selve Banegården, drejer til højre ind i Bruuns Galleri, drejer igen til højre inde i selve galleriet og fortsætter ligeud imod udgangen ved Bruuns Bro. Her drejer du endnu en gang til højre, og så er det anden butik på højre hånd.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 09:27

Men mange tak anyway.

Hvad? Alle kender da verdens mindste storby?

Butikken er ikke så svær at finde. Når du kommer ind med toget går du op ad trapperne fra perronen til selve Banegården, drejer til højre ind i Bruuns Galleri, drejer igen til højre inde i selve galleriet og fortsætter ligeud imod udgangen ved Bruuns Bro. Her drejer du endnu en gang til højre, og så er det anden butik på højre hånd.

Næh nej. Ikke alle...

Toget??? Hmm hvad så med os, der bruger individuel transport (bil)?  I storbyboere tror da også, der kører tog overalt. Men det gør der altså ikke herude i Hvidding!

Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 09:49
De der kommer i bil parkerer nok i Bruuns Galleris p-kælder
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 10:47

Til Allan og andre der vil bytte lidt.

Nogle småting  som f.eks star wars hjelme  og bare rolig, jeg  er ikke ublu med hvad der kan byttes til.

Mange hilsner Henning M.

Til top
Sus.Warming Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Oktober-2007
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sus.Warming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 02:54
Jan og jeg vil gerne deltage... Vi skal dog lige have styr
på barnepige (en af ulemperne ved begge to at være aktive
byggere - den anden er kampen om klodserne :-)

Men der kommer i hvert fald minimum én herfra
(forhåbentligt to)

Varme hilsener
Sus
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 16:47

Da jeg har fødselsdag lige efter byggemødet, vil jeg tage lidt kage med   Så for at der er nok, må vi hellere lave en liste over hvem der kommer

Mange hilsner Henning M.

Kommer den 3/10:

Henning M.

Til top
 Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.113 sekunder.