![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 1819202122 143> |
| Forfatter | ||
Rasmus.Fachmann
Tagsten
Medlem siden: 12-Februar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 543 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:42 |
|
|
Farven er ikke super vigtig
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:42 |
|
|
er der nogen som har en http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=84624 Som de er villige til at Give/sælge/bytte væk?
Skal bare bruge minimum en....
|
||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:43 |
|
Jeg har lige tjekket mit "lager" og jeg beklager, men de udgør desværre bow og kahyt fordamentet
På et af mine nyere skibe. Sorry Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 15-Januar-2013 kl. 17:44 |
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:44 |
|
|
lige for at få alt på det rene.
Det er stadig klokken 19 ik ?
|
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:54 |
|
|
Det er stadig klokken 19 (men der er ikke nogen der nægter os at komme ind før, eller lukker dørene så man ikke kan komme ind senere).
.Henrik |
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:58 |
|
Hvor meget før er der åbent??? en time eller 30 min?? eller hele dagen?
|
||
|
Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Januar-2013 kl. 18:10 |
|
Jeg har en brasillion i sort...
Skulle jeg komme forbi, tager jeg 30 med
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 02:13 |
|
Medborgerhuset åbner kl. 10 om formiddagen - så du dukker bare op. Der er en café, hvor man kan sidde. |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 03:53 |
|
|
Lidt tidligere i tråden forsvandt der pludselig en del navne, uden at de pågældende selv havde meldt fra... så bare for en sikkerheds skyld lægger jeg lige listen over tilmeldte på her:
Jeg kommer :
Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen Peter lind Tine Gudiksen Henrik Ludvigsen Anders Gudiksen og Oliver Gudiksen Anders W. Gudiksen Rasmus Fachmann Trine Dalsgaard Jensen Lars H Sørensen |
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Rasmus.Fachmann
Tagsten
Medlem siden: 12-Februar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 543 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 04:12 |
|
|
Tusind tak for det. Håber vi ses.
mvh Rasmus
|
||
![]() |
||
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 04:43 |
|
|
sidder vi i cafeen eller har du fået et lokale?
ses imorgen mvh Tine |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 09:10 |
|
|
det ser vi, når vi kommer - de har ikke svaret på min mail; og eftersom jeg så ikke har fået afslag, må vi formode, at vi har fået et lokale (eller...
)
|
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:03 |
|
|
Hvis der er nogen af deltagerne imorgen, der ligger inde med mørkeblå plates af typen 1x8, 2x8, 2x6, eller Mørkeblå Plate - Modified 1 x 2 with Handles - Flat Ends, Low Attachment, eller Mørkeblå Tile - Modified 4 x 6 with Studs on Edges, som de gerne vil sælge, ville jeg være en glad aftager.
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:21 |
|
|
Efter dette er der ingen grund til at vi andre tager tog med. HjemmesidenS og Byggebladets fotograf får rigeligt at lave
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Januar-2013 kl. 19:13 |
|
|
Som professionel togtosse, må jeg også hellere dukke op til togtosseforsamlingen.
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2013 kl. 10:37 |
|
|
Vi har ikke et lokale, de næste 4 gange! (øv), så vi bruger caféen.
d. 21. februar er der i øvrigt lukket. Skal vi flytte til den 14. februar (LEGO World ugen) eller d. 28. februar? |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:14 |
|
Gælder det fra i dag af eller først fra næste måned ?
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:44 |
|
|
Jeg kommer :
Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Morthen Falk Poulsen Brian Jacobsen Jesper Hansen Peter lind Tine Gudiksen Henrik Ludvigsen Anders Gudiksen og Oliver Gudiksen Anders W. Gudiksen Rasmus Fachmann Trine Dalsgaard Jensen Lars H Sørensen Henrik Christensen og søn (som har sendt medlemsansøgning)
|
||
|
|
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2013 kl. 12:16 |
|
Det gælder fra i dag. |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2013 kl. 14:12 |
|
Erfaringen siger at byggemøder der falder sammen med LEGO world er dårligt besøgt, så jeg stemmer for den 28. .Henrik
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 1819202122 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |