![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Gårdmand Thomsen's Maskinsamling |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
'Farm Tech Exhibition'
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Bjarne.S.Pedersen ![]() Flise ![]() ![]() Medlem siden: 10-Juni-2016 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 45 |
Hej hej
Jeg søger en liste på dele til at bygge en Bukh Jupiter technic traktor. Min kamerat i mere end 40 år har en Bukh Jupiter som han bruger så jeg vil gerne give ham en Lego Bukh til hans skrivebord På forhånd tak. Lego hilsen Bjarne Schjødt Pedersen(1953,er) 7323 Give |
|
Bjarne Schjødt Pedersen
|
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
og jeg kunne bruge til en BUKH JUNO
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Mon ikke I skal kigge længe efter den... Carsten er udmeldt og læser nok ikke med mere - tråden er 4 år gammel......
Mvh, Henrik Redigeret af Henrik.Ludvigsen - 04-September-2016 kl. 21:05 |
|
![]() |
|
Bjarne.S.Pedersen ![]() Flise ![]() ![]() Medlem siden: 10-Juni-2016 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 45 |
Ok vi Lederer
Bjarne |
|
Bjarne Schjødt Pedersen
|
|
![]() |
|
Allan.Johansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Noget af et tilfælde...
Det er ikke lang tid siden jeg sad og spekulerede på hvad der egentlig blev af Carsten. Man kan mene hvad man vil om at skære i klodserne, men det var nu altså en imponerende maskinpark han havde. |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
Helt enig ja. Tilbage for 3-4 år siden håbede jeg altid på nye kreationer fra ham i "Se min nyeste skabning" hver gang jeg tjekkede forum
![]() |
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |