Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Wild west
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wild west

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 09:11
Hmmm. 12 konger og 8 esser i eet spil kort. Hvor mange falskspillere er der lige i den by :-)
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 08:28
Hold da op - jeg ser netop denne tråd for første gang. Virkelig lækkert tema du har kastet dig over der, Ina. Spændende løbende udvikling som sædvanligt. Log-klodserne var næsten min største besættelse lige da jeg var kommet ud af min dark age, men jeg fandt aldrig et Legoredo, som jeg synes jeg ville betale for Smile

Tænk hvis TLG relancerede western-serien.

VH Ulrik
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
NielsOttoHansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 23-Oktober-2008
Region: Midtjylland
Point: 151
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsOttoHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 10:18
 Hej  ! ser lige denne tråd for første gang, så jeg må sige - Det er en virkeligt flot western city du har under opbygning . og du har fået et langt bedre western præg ved at udskifte til tan farvet bundplader .  Godt gået !   Bo skriver noget med at drive noget kvæg gennem byen , jeg tror det kunne være en skæg ide .Big smile
Ps.  har selv lige ombygget min legoredo  ,måske kommer der billeder af den senere.
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Region: Østjylland
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 10:36
lidt inspiration fra brothers-brick

duel

Redigeret af A.Flyndersøe - 08-September-2010 kl. 10:37
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 15:10
Flere billeder... Byggeriet skrider stille og roligt fremad...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Point: 2578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 17:18
Super god idé men indianeren der laver røgsignaler !

- men hvis jeg skulle sige noget, så synes jeg måske at kaktusserne er lavet lidt for firkantet. Men jeg kunne nok ikke gøre det bedre selv. Men alligevel, en super flot lille tilbygning !

Redigeret af Martin.Nygaard - 02-Oktober-2010 kl. 17:18
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 07:18
Hvis der findes tecknic klodser i grøn ville det måske bløde lidt op på den firkantet del?
Lars Kristensen
Til top
Marcus.Jørgensen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 06-August-2010
Sted: Danmark
Point: 183
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marcus.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 08:26
Hyggeligt med lidt landskab, dyreliv og god ide med røgsinagnalerne.
Dog syntes jeg at sandfarven på klippernde ser lidt "out of place" og der godt kunne være lidt græs f.eks ved floden. Det ser nemlig lidt mærkeligt ud med to store frodige træer og så næsten intet græs ved deres rødder.

(Forresten hvis du søger et andet design til kaktussen burde du måske kigge lidt på I Scream Clones kaktus http://www.mocpages.com/moc.php/183319)Wink
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 17:11
Layoutet vokser og noget af det sidste nye er blandt andet en kirke i udkanten af byen og  et indianer hold up af diligencen... Smedjen har også fået en tur med nye farver...
Ikke alt er der billeder af, men de dukker nok op hen af vejen ...

Ina Hjorth Nilsson

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 13:48
Ski'e godt !!

VH Ulrik
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 16:25

Præsten ser herlig velnæret ud Smile Jeg kan ikke helt se hvordan han er kommet til at se så buttet ud, er det klodser eller "stof"?

Det ser ud til der kommer rigtig mange sjove detaljer og optrin...så hit med nogle flere billeder Wink 

Én ting jeg tænkte på var, at nogle af bygningerne ser lidt "firkantede" ud. Det er rigtig rådden "kritik" at give, når jeg ikke kan være mere konstruktiv og komme med et forslag, men jeg synes der mangler et eller andet der gør nogle af bygningerne lidt mere runde/bløde i det...men jeg ved ikke lige hvad.

Glæder mig også til at se et oversigtsbillede oppe fra på et tidspunkt.

---
Jan
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-November-2010 kl. 17:24
Oversigtsbilleder oppefra...Uha den var svær...Confused... Nu er jeg jo altså ikke lige blandt de højeste, men så er det jo godt at man kan klatre...
Her kommer et par billeder af layoutet set lidt fra oven... Håber det gi'r en fornemmelse af sammenhængen...
NB.... Der mangler stadig en del... Mere præcist 6*8 plader...og en ordentlig stak byggeri...

Redigeret af Ina.Nilsson - 07-November-2010 kl. 17:28
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Jannick.Møller Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 17-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 181
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannick.Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 06:50
det ser flot ud Clap 
Til top
Rasmus.Emil Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 05-Oktober-2009
Point: 598
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Emil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 07:41
Virkelig imponerende layout, InaClapBig smileClap

-Glæder mig allerede til at se det live Smile

Det eneste der skulle mangle, skulle lige være en konvoj af prærievogne, en fæstning til kavalariet samt en guldmineWink
Til top
H.Bidstrup Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Vestjylland
Point: 1396
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Bidstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 15:23
Imponerende Thumbs Up 

De der 6x8 plader - er det der hvor indianerne skal bo?

Det ser ud til at det er kun ørken du laver - Hvad med de stakkels køer, skal de ikke have lidt græs at gumle på? Big smile

Glæder mig til at nærstudere detaljerne.
Henning Bidstrup

Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem

Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 15:49
Citat: H.Bidstrup H.Bidstrup skrev:

Imponerende Thumbs Up 

De der 6x8 plader - er det der hvor indianerne skal bo?

Det ser ud til at det er kun ørken du laver - Hvad med de stakkels køer, skal de ikke have lidt græs at gumle på? Big smile

Jeps de sidste 6*8 baseplates er blandt andet der hvor indianerne skal bo, men mon ikke der også bliver plads til andet....

Og bare rolig... Køerne dør ikke af sult... Der er måske ikke super frodigt, men mad skal de nok få...Wink
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 15:52
Citat: Rasmus.Emil Rasmus.Emil skrev:

Virkelig imponerende layout, InaClapBig smileClap

-Glæder mig allerede til at se det live Smile

Det eneste der skulle mangle, skulle lige være en konvoj af prærievogne, en fæstning til kavalariet samt en guldmineWink
Guldminen er der allerede hvis du ser godt efter og prærie-vognene skal også nok få deres plads i layoutet, men om det bliver som karavane vil jeg ikke love... Har sådan set en anden ide under opbygning...Tongue
Fæstningen tror jeg jeg springer over... Synes ikke den matcher min historie... men lad os nu se...Der kan jo ske meget endnu...Wink
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Frederik.Pedersen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 31-Oktober-2010
Point: 146
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 02:25
Nu bliver jeg simpelhen nød til at tilslutte mig koret 194
Det er virkeligt smukt, Ina
Dine kaktuser er vildt godt fundet påBig smile

mvh Frederik
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.082 sekunder.