![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vrå |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
- Uh, ja .. ![]() Men da jg bor alene med min far, og han ikke er den store bager, får vi nok lidt svært ved at bage .. ![]() ![]() |
|||
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|||
![]() |
|||
GlennGuldhammer ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
||
god ide, men skal vist passe børn hele weekenden
![]() |
|||
Glenn Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
||
Så må vi se om ikke det bliver sådan en succes, at det kan gentages, så mr. Guldhammer også kan få lov til at deltage !
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
||
Ville det passe jer andre ?.
Okie-dokie. Jeg tager f.eks. ballepresser og marksprøjte med. De kan lige klemmes ned i en stor sportstaske. Skal vi have bygget en traktor med trykluftdrevet redskabsophæng til dig også ?. Hvis du har #8284, så kan jeg tage mit eksemplar med, sådan at vi kan forsyne din #8284 med frontlift, trykluftdrevet redskabsophæng, ny foraksel og ny stærkere bagaksel, ligesom mit eget eksemplar også har fået. Det kræver ikke ret mange ekstra Technic-dimsedutter - og det er ganske gængse Technic-dimsedutter, der skal bruges (bortset fra lufttank og sort trykluftpumpe).
Nåmmen, nu skal jeg i skole. See ya!
|
|||
![]() |
|||
||
Jo - det siger vi bare .. Så kan vi vel få stilt en form for middagsmad op .. ![]()
Det vil også være en mulighed. Jeg har faktsik 8284 i bygget tilstand (men forbedret midlertidig bagaksel. men igen pga. min mængde af skønne klodser, måtte jeg "låne" det nye defferentiale. Ligeledes har jeg også lånt baghjulene da det er de eneste jeg har i den størrelse. ![]() ![]() Det lyder som en rigtig god idé - jeg vil nemlig gerne se hvordan din presser ser ud når den snurre. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
G.Christensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
||
Det vil sige:
Jeg er interesseret (9. oktober fra kl. 9:00 - ?):
Martin Nygaard Carsten B. Thomsen Frederik A. Normann Pedersen Gert Christensen (kan evt. have 3 passagerer med fra f.eks. Hobro og op ad motorvejen)
|
|||
![]() |
|||
||
Til når i ikke vil mere.
![]() Jeg har hele dagen, og der er ingen lejeaftale som siger at vi skal være ude kmlokken 15, så til i synes i vil hjem. ![]() Så vi er 4 + er der nogen fra hobro egnen som gerne vil med? Jeg vil godt lukke dem syd for fjorden ind også .. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
G.Christensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
||
Nå ja - der er jo også mulighed for at få benene med op at køre længere oppe ad motorvejen end lige netop Hobro. Jeg kan også smutte ud omkring Randers, hvis der er nogle derfra.
(Det er jo med at få fyldt bilen op. Så kan vi deles om kørselsudgifterne, og det er meget bedre for miljøet.)
Jeg håber på, at de nye erstatningsaktuatorer til 8043'eren (Motorized Excavator) kan nå at komme, for så vil jeg tage sættet med og få det samlet den dag.
|
|||
![]() |
|||
||
Ja - det ville være dejligt !
Jeg høre at de er begyndt at blive sendt ud, så de kommer nok en af de nærmeste dage. ![]() Jo, selvfølgelig. Jeg vil i hvert fald sige tak for at du vil tilbyde kørelejlighed! |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Jamen selvfølgelig. Det er da altid rarest at køre flere i bilen sammen, og kan man f.eks. 3-4 mennesker deles om kørselsudgifterne, kommer vi jo alle billigere frem.
![]() OG ikke at forglemme er det bedre for miljøet.
![]() |
|||
![]() |
|||
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
||
Jeg ville rigtig gerne, men skal bowle fredag med mine kollegaer
![]() Og lørdag aften skal jeg også i byen.... Så det blir ikke til ret meget andet den weekend... |
|||
Peter Aasholm
|
|||
![]() |
|||
||
Nej - desværre, men du må bare komme igen en anden gang.
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har adviseret sabelkatten - og har fået fri den 9. oktober...
![]() Så hvis der er nogen, der vil være med til at dele benzinen til Nordjylland, så skriv lige en PM. Så finder vi ud af noget.
PS.: Jeg har også et rimeligt stort bagagerum til at fragte byggeprojekter i...
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Haha - det lyder dejligt. Nu er diverse andre også begyndt at modtage den service pakke, så mon ikke også vi når det ? Vi skal nok få os en hyggelig eftermiddag ! :D
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Og til andre som er interesseret - jeg bor:
Borupvej 170 9760 Vrå |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Så er der én uge til, og vi er indtil videre 4 deltagere .. Nichlas - en stadig ung (11 år) LEGO fan, er måske interesseret i at komme med - vil I andre have noget imod det? - Samtidig overvejer hans mor at lave en pålægsbuffet og evt. noget poretærte til middagsmad, hvis det skulle friste, så hun vil gerne have besked helst inden torsdag mht mad. Ellers finder vi et alternativ.
![]() - jeg hørte vist også en fugl synge om boget med en kage? Måske det var en lagkage - det tror jeg nok - nu må vi se .. ![]() Jeg glæder mig lidt. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Hej Martin.
Jeg har i hvert fald ikke noget imod, at Nichlas kommer med. Lad ham (og hans mor) bare se, hvad vi er for nogle mennesker.
![]() Og hans mors pålægsbuffet og porretærte kan sagtens friste mig.
![]() Jeg glæder mig meget!
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jeg så i en anden tråd, at du roder med NXT Martin, så jeg tror, jeg vil tage mit med, så du måske kunne hjælpe mig i gang med det?
![]() Redigeret af G.Christensen - 04-Oktober-2010 kl. 02:32 |
|||
![]() |
|||
||
Jep, det gør jeg også lidt I .. Har dog problemer med at komme på hvad jeg vil lave ..
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |