Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Vrå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Vrå

Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 2568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 12:26
Citat: Carsten.Thomsen Carsten.Thomsen skrev:

At spise kage! Wink

- Uh, ja ..
Men da jg bor alene med min far, og han ikke er den store bager, får vi nok lidt svært ved at bage .. Med mindre I virkelig vil forlange at jeg kaster mig ud i konditorens verden?!
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
GlennGuldhammer Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Oktober-2008
Sted: Vendsyssel
Region: Vendsyssel
Point: 344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GlennGuldhammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 16:15
god ide, men skal vist passe børn hele weekendenUnhappy, så tror ikke jeg får mulighed for at kigge forbi denne gang
Glenn Guldhammer
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 16:46
Så må vi se om ikke det bliver sådan en succes, at det kan gentages, så mr. Guldhammer også kan få lov til at deltage !

Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Region: ikke oplyst
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 03:11
Citat: Martin.Nygaard Martin.Nygaard skrev:

Og nu har jeg adrig været med til byggemøder før, men de starter omkring eftermiddagen og slutter aften, eller har jeg forstået det forkert?
Jeg skal være hjemme igen cirka ved spisetid, så jeg vil foreslå, at vi starter om formiddagen, mellem kl. 9.00-10-00, og slutter sidst på eftermiddagen.
Ville det passe jer andre ?.

Citat: Carsten.Liftarm Carsten.Liftarm skrev:

Vi kunne måske gøre det sådan, at hvis der er nogle af mine landbrugsredskaber (eller andre modeller), du er interesseret i at få dit eget eksemplar af, så kan jeg tage den/dem med, så vi kan bygge en kopi til dig  Big smile  - såfremt du har de nødvendige dimsedutter (?)

Det kunne også være en mulighed .. Jeg har bare en meget beskeden mængde LEGO Technic klodser. Og ikke så mange ens i de forskellige farver .. Men du må da hellere end gerne tage nogle med alligevel .. Jeg kigger lige på det ..
Okie-dokie. Jeg tager f.eks. ballepresser og marksprøjte med. De kan lige klemmes ned i en stor sportstaske. Skal vi have bygget en traktor med trykluftdrevet redskabsophæng til dig også ?. Hvis du har #8284, så kan jeg tage mit eksemplar med, sådan at vi kan forsyne din #8284 med frontlift, trykluftdrevet redskabsophæng, ny foraksel og ny stærkere bagaksel, ligesom mit eget eksemplar også har fået. Det kræver ikke ret mange ekstra Technic-dimsedutter - og det er ganske gængse Technic-dimsedutter, der skal bruges (bortset fra lufttank og sort trykluftpumpe).

Nåmmen, nu skal jeg i skole. See ya!

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 03:50
Citat: Gårdmand Thomsen Gårdmand Thomsen skrev:

Jeg skal være hjemme igen cirka ved spisetid, så jeg vil foreslå, at vi starter om formiddagen, mellem kl. 9.00-10-00, og slutter sidst på eftermiddagen.
Ville det passe jer andre ?.

Jo - det siger vi bare .. Så kan vi vel få stilt en form for middagsmad op ..

Citat: Gårdmand Thomsen Gårdmand Thomsen skrev:

Okie-dokie. Jeg tager f.eks. ballepresser og marksprøjte med. De kan lige klemmes ned i en stor sportstaske. Skal vi have bygget en traktor med trykluftdrevet redskabsophæng til dig også ?. Hvis du har #8284, så kan jeg tage mit eksemplar med, sådan at vi kan forsyne din #8284 med frontlift, trykluftdrevet redskabsophæng, ny foraksel og ny stærkere bagaksel, ligesom mit eget eksemplar også har fået. Det kræver ikke ret mange ekstra Technic-dimsedutter - og det er ganske gængse Technic-dimsedutter, der skal bruges (bortset fra lufttank og sort trykluftpumpe).

Det vil også være en mulighed. Jeg har faktsik 8284 i bygget tilstand (men forbedret midlertidig bagaksel. men igen pga. min mængde af skønne klodser, måtte jeg "låne" det nye defferentiale. Ligeledes har jeg også lånt baghjulene da det er de eneste jeg har i den størrelse. Men de kan lånes tilbage, da det hemmelige landbrugs-guf jeg her gang i kan køre på både hjul og bælter ..
Det lyder som en rigtig god idé - jeg vil nemlig gerne se hvordan din presser ser ud når den snurre.

Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 08:41
Det vil sige:
Jeg er interesseret (9. oktober fra kl. 9:00 - ?):
Martin Nygaard
Carsten B. Thomsen
Frederik A. Normann Pedersen
Gert Christensen (kan evt. have 3 passagerer med fra f.eks. Hobro og op ad motorvejen)

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 08:50
Til når i ikke vil mere.
Jeg har hele dagen, og der er ingen lejeaftale som siger at vi skal være ude kmlokken 15, så til i synes i vil hjem.
Så vi er 4 + er der nogen fra hobro egnen som gerne vil med? Jeg vil godt lukke dem syd for fjorden ind også ..

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 09:36
Nå ja - der er jo også mulighed for at få benene med op at køre længere oppe ad motorvejen end lige netop Hobro. Jeg kan også smutte ud omkring Randers, hvis der er nogle derfra.
(Det er jo med at få fyldt bilen op. Så kan vi deles om kørselsudgifterne, og det er meget bedre for miljøet.)

Jeg håber på, at de nye erstatningsaktuatorer til 8043'eren (Motorized Excavator) kan nå at komme, for så vil jeg tage sættet med og få det samlet den dag.

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 09:54
Ja - det ville være dejligt !
Jeg høre at de er begyndt at blive sendt ud, så de kommer nok en af de nærmeste dage.

Jo, selvfølgelig. Jeg vil i hvert fald sige tak for at du vil tilbyde kørelejlighed!

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 16:31

Jeg vil i hvert fald sige tak for at du vil tilbyde kørelejlighed!

Jamen selvfølgelig. Det er da altid rarest at køre flere i bilen sammen, og kan man f.eks. 3-4 mennesker deles om kørselsudgifterne, kommer vi jo alle billigere frem. Wink
OG ikke at forglemme er det bedre for miljøet. Smile

Til top
Peter.Aasholm Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-September-2007
Region: Himmerland
Point: 771
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Aasholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 07:20
Jeg ville rigtig gerne, men skal bowle fredag med mine kollegaer 158
Og lørdag aften skal jeg også i byen.... Så det blir ikke til ret meget andet den weekend...
Peter Aasholm
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 07:22
Nej - desværre, men du må bare komme igen en anden gang.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 09:23
Jeg har adviseret sabelkatten - og har fået fri den 9. oktober... Clap
Så hvis der er nogen, der vil være med til at dele benzinen til Nordjylland, så skriv lige en PM. Så finder vi ud af noget.
PS.: Jeg har også et rimeligt stort bagagerum til at fragte byggeprojekter i... Wink

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 11:12
Haha - det lyder dejligt. Nu er diverse andre også begyndt at modtage den service pakke, så mon ikke også vi når det ? Vi skal nok få os en hyggelig eftermiddag ! :D

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 11:47
Og til andre som er interesseret - jeg bor:
Borupvej 170
9760 Vrå

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 16:54

Haha - det lyder dejligt. Nu er diverse andre også begyndt at modtage den service pakke, så mon ikke også vi når det ? Vi skal nok få os en hyggelig eftermiddag ! :D
Ja helt sikkert! Smile
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Oktober-2010 kl. 19:40
Så er der én uge til, og vi er indtil videre 4 deltagere .. Nichlas - en stadig ung (11 år) LEGO fan, er måske interesseret i at komme med - vil I andre have noget imod det? - Samtidig overvejer hans mor at lave en pålægsbuffet og evt. noget poretærte til middagsmad, hvis det skulle friste, så hun vil gerne have besked helst inden torsdag mht mad. Ellers finder vi et alternativ.
- jeg hørte vist også en fugl synge om boget med en kage? Måske det var en lagkage - det tror jeg nok - nu må vi se ..

Jeg glæder mig lidt.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 11:48
Hej Martin.
Jeg har i hvert fald ikke noget imod, at Nichlas kommer med. Lad ham (og hans mor) bare se, hvad vi er for nogle mennesker. Smile
Og hans mors pålægsbuffet og porretærte kan sagtens friste mig. Thumbs Up
Jeg glæder mig meget! Tongue

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 02:32
Jeg så i en anden tråd, at du roder med NXT Martin, så jeg tror, jeg vil tage mit med, så du måske kunne hjælpe mig i gang med det? Wink

Redigeret af G.Christensen - 04-Oktober-2010 kl. 02:32
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 04:22
Jep, det gør jeg også lidt I .. Har dog problemer med at komme på hvad jeg vil lave ..

Til top
 Besvar Besvar Side  <1234 7>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.