![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO Billund Airport - Sæt 4000016 |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | ||
Alexander.S.Würtz
Klods
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 205 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 21:33 |
|
|
Kæmpe tillykke
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2014 kl. 23:22 |
|
|
Hvor er det bare en fed historie! Tillykke med den store ære! ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2014 kl. 00:10 |
|
|
Lidt svært at komme med en original lykkeønskning ovenpå de andre kommentarer, men super kodylt herre for sygt godt gået
|
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2014 kl. 16:04 |
|
|
Ja jeg vælger måske at udtrykke mig lidt brandfrit og frit for leveren Meeen ;
Det er fanme i orden Lennart ![]() Det må jo noget af det fedeste for dig, sådan rent interessemæssigt, at lave en model og der er folk som syntes at det er så godt at de faktisk vælger at sætte det i produktion, det er squ da skide godt Egon - ( Lennart ) Så røg du lige ind i LEGO-historiens hellige haller der ![]() Tillykke med det Redigeret af Henrik.Hansen - 04-November-2014 kl. 16:09 |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Louise.Ibsgaard
Panel
Medlem siden: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 760 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2014 kl. 18:41 |
|
|
En står jo og skal til London via Billund Airport på lørdag, og hvis nu der falder en æske ned i kurven/kufferten, falder der så også en autograf af fra designeren..? |
||
|
Louise Ibsgaard
|
||
![]() |
||
Lennart.Cort
Tagsten
Medlem siden: 17-Februar-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 372 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2014 kl. 18:46 |
|
. Jeg ved ikke om de har sat den på hylderne endnu, men skal nok tjekke på torsdag |
||
|
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2014 kl. 20:54 |
|
|
Jeg rejser til London imorgen, så håber da virkelig, at der står en klar på hylden til mig...
![]() ... og så et kæmpestort tillykke... Rigtig fint sæt og en god historie
![]() |
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2014 kl. 21:00 |
|
|
vildt sejt og godt gået af dig at give initiativet videre og få lego med på ideen :-) :-) :-)
|
||
![]() |
||
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2014 kl. 23:01 |
|
Hej Lennart Du må etablere et speciellager med æsker med din underskrift på. Et lager der kun udløser æske til medlemmerne af foreningen når disse kommer forbi :-).
|
||
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
||
![]() |
||
Thomas.Möser
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 394 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-November-2014 kl. 12:54 |
|
|
Så fedt, når det lykkedes et "ukendt blad" at designe sådan et sæt. Jeg tør godt skrive, at vi nok er rigtig mange i foreningen (incl undertegnet), er interesseret i at få fat i mindst et sæt til samlingen (security tjek eller ej). Så derfor en stor
herfra. |
||
![]() |
||
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2014 kl. 19:20 |
|
|
Tillykke, Lennart. Det er da en solstrålehistorie!
Jeg var faktisk inde og vende i shoppen i afgangsterminalen i mandags, men faldt ikke over sættet. Havde jeg været opmærksom på det, så havde jeg nok kigget lidt nøjere efter. De havde dog i øvrigt ok tilbud med - så vidt jeg husker 20-25% - på stort set det hele - inkl. modularhuse og andre eksklusivsæt. I øvrigt kan man i BLL købe taxfree ved udrejsen og så få det udleveret, når man kommer retur. Ret smart hvis man nu skal have en stabel raslekasser...
|
||
|
Klaus Algreen
|
||
![]() |
||
Lennart.Cort
Tagsten
Medlem siden: 17-Februar-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 372 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2014 kl. 22:58 |
|
|
Jeg sætter rigtig stor pris på alle jeres pæne kommentarer, hver og en - Tak for det alle sammen.
Sættet kommer desværre først på hylden omkring 1. december. |
||
|
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2014 kl. 23:02 |
|
|
Det lyder som en god ting ikke at skulle slæbe en stabel kasser med på ferie. Er det ikke muligt bare at gå ind i butikken når man ankommer med fly fra udlandet? Så kunne jeg f.eks. planlægge en rejse hvor det kun var hjemturen der gik over BLL? (Den eneste gang jeg har været i BLL amkom jeg med et fly omkring kl. 22, der så alt lukket ud, og jeg var mest interesseret i at komme over på hotellet og få sovet inden jeg skulle videre til møde i Århus dagen efter - det var grunden til at jeg tog via BLL).
.Henrik |
||
|
3xH tours
|
||
![]() |
||
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-November-2014 kl. 09:12 |
|
|
Nope, butikken ligger i det sikrede område i afgangsterminalen. Uden gyldigt boarding pass er der ingen adgang.
|
||
|
Klaus Algreen
|
||
![]() |
||
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-November-2014 kl. 07:40 |
|
|
Kæmpe tillykke med det fine sæt, du kan med sikkerhed være stolt😊. Det kunne være super fedt hvis vi måtte få en vejledning til den oprindelige model så man kunne have begge til at stå?😊 |
||
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
||
![]() |
||
Dan.Jensen
Knop
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-November-2014 kl. 21:15 |
|
|
Totalt godt gået, klap dig selv på skulderen!!!! :-P |
||
|
Dan Engraf Jensen
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-November-2014 kl. 21:23 |
|
|
Hvordan ser det ud med en fælles bestilling??
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Frank.Folden.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 07-December-2012 Sted: Hjørring Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 416 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2014 kl. 00:40 |
|
|
Jeg vil også gerne skrives på listen til fællesbestilling hvis det skulle ske :-)
|
||
|
Frank Folden Jensen
|
||
![]() |
||
Christian.Alslev
Klods
Medlem siden: 22-Juni-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 271 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2014 kl. 17:13 |
|
|
Jeg er også med på fællesbestilling hvis det bliver muligt.
Christian
|
||
|
Christian Alslev
|
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2014 kl. 17:52 |
|
|
Jeg synes jeg har hørt/læst, at der kun sælges et begrænset antal til hver kunde..... Jeg kan ikke huske hvor jeg har læst det.
Så chancen for en stor fællesbestilling er nok lidt op ad bakke..... Mvh, Henrik |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |