Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO Billund Airport - Sæt 4000016
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO Billund Airport - Sæt 4000016

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Alexander.S.Würtz Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 205
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alexander.S.Würtz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 21:33
Kæmpe tillykke Clap
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 23:22

Hvor er det bare en fed historie! Tillykke med den store ære! Thumbs Up
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 00:10
Lidt svært at komme med en original lykkeønskning ovenpå de andre kommentarer, men super kodylt herre for sygt godt gået Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 01-April-2005
Region: Midtsjælland
Point: 2020
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 16:04
Ja jeg vælger måske at udtrykke mig lidt brandfrit og frit for leveren Meeen ;

Det er fanme i orden Lennart 53

Det må jo noget af det fedeste for dig, sådan rent interessemæssigt, at lave en model og der er folk som syntes at det er så godt at de faktisk vælger at sætte det i produktion, det er squ da skide godt Egon - ( Lennart Wink )

Så røg du lige ind i LEGO-historiens hellige haller der Thumbs Up

Tillykke med det

Redigeret af Henrik.Hansen - 04-November-2014 kl. 16:09
Henrik Hansen

" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Louise.Ibsgaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 16-Juli-2008
Region: Sydvestjylland
Point: 760
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise.Ibsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 18:41

En står jo og skal til London via Billund Airport på lørdag, og hvis nu der falder en æske ned i kurven/kufferten, falder der så også en autograf af fra designeren..? Smile 

Louise Ibsgaard
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Februar-2013
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 18:46
Citat: Louise.Ibsgaard Louise.Ibsgaard skrev:

En står jo og skal til London via Billund Airport på lørdag, og hvis nu der falder en æske ned i kurven/kufferten, falder der så også en autograf af fra designeren..? Smile 

Jeg har fri på lørdag, men ellers var det no problemoSmile. Jeg ved ikke om de har sat den på hylderne endnu, men skal nok tjekke på torsdag
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 20:54
Jeg rejser til London imorgen, så håber da virkelig, at der står en klar på hylden til mig... Wink

... og så et kæmpestort tillykke... Rigtig fint sæt og en god historie Smile
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 21:00
vildt sejt og godt gået af dig at give initiativet videre og få lego med på ideen :-) :-) :-)

Til top
Torben.Rønnebæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Sydsjælland
Point: 1691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben.Rønnebæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 23:01
Citat: Lennart.Cort Lennart.Cort skrev:

Citat: Louise.Ibsgaard Louise.Ibsgaard skrev:

Jeg har fri på lørdag, men ellers var det no problemoSmile. Jeg ved ikke om de har sat den på hylderne endnu, men skal nok tjekke på torsdag

Hej Lennart

Du må etablere et speciellager med æsker med din underskrift på. Et lager der kun udløser æske til medlemmerne af foreningen når disse kommer forbi :-).
Torben Rønnebæk
Team KF16
Til top
Thomas.Möser Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 23-Juli-2009
Point: 394
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Möser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 12:54
Så fedt, når det lykkedes et "ukendt blad" at designe sådan et sæt. Jeg tør godt skrive, at vi nok er rigtig mange i foreningen (incl undertegnet), er interesseret i at få fat i mindst et sæt til samlingen (security tjek eller ej). Så derfor en stor 241 herfra.
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 19-Marts-2009
Region: Østjylland
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 19:20
Tillykke, Lennart. Det er da en solstrålehistorie!

Jeg var faktisk inde og vende i shoppen i afgangsterminalen i mandags, men faldt ikke over sættet. Havde jeg været opmærksom på det, så havde jeg nok kigget lidt nøjere efter.

De havde dog i øvrigt ok tilbud med - så vidt jeg husker 20-25% - på stort set det hele - inkl. modularhuse og andre eksklusivsæt.

I øvrigt kan man i BLL købe taxfree ved udrejsen og så få det udleveret, når man kommer retur. Ret smart hvis man nu skal have en stabel raslekasser...
Klaus Algreen
Til top
Lennart.Cort Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Februar-2013
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennart.Cort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 22:58
Jeg sætter rigtig stor pris på alle jeres pæne kommentarer, hver og en - Tak for det alle sammen.

Sættet kommer desværre først på hylden omkring 1. december.
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 17-Februar-2009
Point: 3388
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 23:02
Det lyder som en god ting ikke at skulle slæbe en stabel kasser med på ferie. Er det ikke muligt bare at gå ind i butikken  når man ankommer med fly fra udlandet? Så kunne jeg f.eks. planlægge en rejse hvor det kun var hjemturen der gik over BLL? (Den eneste gang jeg har været i BLL amkom jeg med et fly omkring kl. 22, der så alt lukket ud, og jeg var mest interesseret i at komme over på hotellet og få sovet inden jeg skulle videre til møde i Århus dagen efter - det var grunden til at jeg tog via BLL).

.Henrik

3xH tours
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 19-Marts-2009
Region: Østjylland
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 09:12
Nope, butikken ligger i det sikrede område i afgangsterminalen. Uden gyldigt boarding pass er der ingen adgang.
Klaus Algreen
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Nordvestjylland
Point: 2500
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 07:40

Kæmpe tillykke med det fine sæt, du kan med sikkerhed være stolt😊.

Det kunne være super fedt hvis vi måtte få en vejledning til den oprindelige model så man kunne have begge til at stå?😊

Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Dan.Jensen Se drop down
Knop
Knop

Medlem siden: 11-Juni-2010
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 21:15

Totalt godt gået, klap dig selv på skulderen!!!! :-P

Er i den grad med på en fælles bestilling til dem af os, der ikke lige kommer forbi Billund lufthavn.
Håber i den grad at noget vil kunne lade sig gøre, så medlemmerne kan erhverve sig et eksemplar!!!

Når/hvis der kommer noget i stand, så vil jeg hermed gerne på listen over dem der kan komme i betragtning!!!

Dan Engraf Jensen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 21:23
Hvordan ser det ud med en fælles bestilling??
Henrik Kunz
Til top
Frank.Folden.Jensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 07-December-2012
Sted: Hjørring
Region: Vendsyssel
Point: 416
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank.Folden.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 00:40
Jeg vil også gerne skrives på listen til fællesbestilling hvis det skulle ske :-)

Frank Folden Jensen
Til top
Christian.Alslev Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 22-Juni-2013
Point: 271
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.Alslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 17:13
Jeg er også med på fællesbestilling hvis det bliver muligt.

Christian
Christian Alslev
Til top
Henrik.Ludvigsen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 7917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Ludvigsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 17:52
Jeg synes jeg har hørt/læst, at der kun sælges et begrænset antal til hver kunde..... Jeg kan ikke huske hvor jeg har læst det.

Så chancen for en stor fællesbestilling er nok lidt op ad bakke.....

Mvh, Henrik
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.