![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Volbeat/Grumpynators koncert |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | |
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 09:53 |
Redigeret af Henrik.Kunz - 19-Februar-2014 kl. 04:39 |
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 10:08 |
|
Henrik, det er meget forvirrende når du citerer Svend Erik, og så selv skriver videre som om det var ham der skrev det hele.
Men ellers har du ret - det er lidt underligt at man først er nødt til at afvise en masse folk, og derefter er nødt til at genbruge bygninger, fordi man ellers ikke kunne fylde området ud. Men der er sikkert en masse planlægning og debatter i fanzone-udvalget, som vi ikke kender til - og det er jo trods alt dem der sætter udstillingen sammen, så der er ikke rigtig nogen grund til at vi andre debatterer hvordan vi synes det bør være.
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Jan.Smed
Dæk
Medlem siden: 03-Juni-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7134 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 10:12 |
|
Det var måske passende at tage denne tråd ind i det lukkede forum!!!!
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 10:12 |
|
Nu skal vi jo nyde at vi lever i et land hvor det er tilladt at ydtre sig og det er jo så bare det jeg gør og det vil jeg altid gøre især når jeg så en masse grønne baseplates uden så meget som et træ på og fik afvist byggerier som var gode nok. Kan godt se jeg ikke lige har gjort det rigtig, men håber da budskabet forståes og det ser det da ud til du har gjort Peter.
Redigeret af Henrik.Kunz - 18-Februar-2014 kl. 10:14 |
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 10:37 |
|
Kan vi ikke lave en ny diskussion i lukket forum? Min koncert er jo ved at drukne i alt muligt andet nu. :-( hvis en koncert skal drukne, skal det helst være i regn....
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Steen.H.Mikkelsen
Tagsten
Medlem siden: 24-Maj-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 320 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 10:45 |
|
Så vidt jeg kunne forstå på flere af dem, jeg talte med på LW, var der udbrudt sygdom blandt såvel vagter som udstillere - bl. a. modellen af Tranekær Slot glimrede af denne grund ved sit fravær. Efter min mening en rimelig forklaring på de tomme baseplates.
Jeg vil i øvrigt give Jan Smed ret i, at de mere ophedede diskussioner bør holdes på det lukkede forum.
|
|
|
Steen Holm Mikkelsen
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 10:49 |
|
LW-folket vil selvfølgelig bare sikre sig noget der er mega fedt til næste år
Det ser skide godt ud Morten - men det er jo næsten forventeligt efter Orange. |
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 12:41 |
|
Du har helt ret Morten. Din moc fortjener heller ikke det. Lad os heller nyde alle de fede detaljer som du har lavet. Gerne mere af det.
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 13:14 |
|
Tilbage til snak om koncert-scenen.
Kunne man ikke bruge nogle lysere klodser nede i "flammegravene", så det ikke er så tydeligt at flammerne vipper op af et mørkt hul, men bare "pludselig" dukker frem. De er kanon seje, og helt klart min favorit ved hele setuppet - derfor synes jeg også at der burde være lys direkte på, eller under dem - kan du ikke sætte en LED ind under flammernes bund? Eller bliver det så for ikke-puristisk?
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 18:01 |
|
Lasse, ja orange er umulig at toppe på design, så måtte toppe på detalgerne, effekterne.
![]() Peter, jeg havde faktisk tænkt tanken, og flammener sidder i en 1x2 tecknic klods, så det er ikke umuligt. Men jeg havde lys under mine flammer til Metallica i 2011, og det kan næsten ikke ses. Men leger stadig med tanken om dioder på scenekanten der lyser op på dem.
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 18:04 |
|
Lasse, ja orange er umulig at toppe på design, så måtte toppe på detalgerne, effekterne.
![]() Peter, jeg havde faktisk tænkt tanken, og flammener sidder i en 1x2 tecknic klods, så det er ikke umuligt. Men jeg havde lys under mine flammer til Metallica i 2011, og det kan næsten ikke ses. Men leger stadig med tanken om dioder på scenekanten der lyser op på dem.
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 18:13 |
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 22:15 |
|
Mht til lys kan jeg på det varmeste anbefale lifelites. Det er custom made til LEGO projekter dog ikke lavet af LEGO selv.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Henrik.Cwarzko
Tagsten
Medlem siden: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 339 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2014 kl. 04:05 |
Jeg mener at vide at der ligeledes var ikke-LEGO lys i Tivoli layoutet. Ikke at jeg personligt har et problem med det - er blot nysgerrig på hvor grænsen går...
|
|
|
Henrik Cwarzko
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2014 kl. 04:13 |
|
På Klodsfest gælder Byggepladen regler.
I Skærbæk gælder ingen regler.
På LEGO World kan man bruge non LEGO lys og motorer til indbygning i modellerne (hvis blot det ikke fremgår at det er non LEGO - dvs. det skal være skjult i modellerne).
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2014 kl. 04:29 |
|
Jeg ved ikke lige hvad reglerne er, men synes bare at det er federe kun at bruge LEGO. Alt lys på scenen er technic dioder. Det eneste ikke Lego, er højtalerne. Synes bare det mere udfordrende på den måde :-)
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:16 |
|
Så blev det stillet op i Valbyhallen, og lyset virker fint. Bedøm selv....
Glæder mig til i morgen, så går det rigtigt løs |
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:31 |
|
Devilshorn at the ready:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:46 |
|
ser sku godt ud Morten.
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:51 |
|
Det ser virkelig godt ud
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |