![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Trebuchet "Blide" |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |||
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2013 kl. 07:28 |
||
Hehe faktisk var den det første jeg prøvede, virkede ikke helt, men jeg tror det var fordi den ikke sad rigtigt på toppen, men nu her hvor jeg har sat en brun mast i, så er det lidt mere vanskeligt at få den til at passe ind, det er godt nok en hjerne vrider, og jep den giver go mening ![]()
Hej Torben. Well faktisk byggede jeg bare efter "øjemål" hvad jeg syntes så godt ud, om den passer 100% i forhold til minifigs. har jeg ingen ide om må jeg godt nok indrømme ![]()
Det er de nemlig, har altid gerne ville lave en Blide i LEGO. men det krævede nogle brune klodser som jeg ikke havde, indtil for nylig, hvor en handel gik i hus |
|||
![]() |
|||
Joost.Haugmark
Klods
Medlem siden: 17-December-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 167 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2013 kl. 17:30 |
||
|
Den ser rigtig fin ud. Jeg tror evt. du kan forsøge at forlænge slisken hvor posen ligger, så stenen får mere tilløb.
|
|||
![]() |
|||
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2013 kl. 08:18 |
||
Ja, det er da værd at prøve ![]() |
|||
![]() |
|||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2013 kl. 17:12 |
||
|
Mht. hvor stærke de er i virkeligheden... Prøv at søge på youtube... Der er nogle engelske gutter, der har bygget en, der kaster en Trabant et pænt stykke ud på marken... Et flygel fyldt med benzin med ild i ryger også afsted....
|
|||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |