![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LUGBULK
LUGBULK afstemningen er i gang Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Japansk Middelalderborg |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | ||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 19:24 |
|
|
Takker for alle de rosende ord
. Et par svar:
Den er 52.5 centimeter høj.
Sumimasen, Ninja-Kim-Sama. Domo Arigato Gozaimashita! ![]() Ellers: Med hensyn til raised baseplates, så tror jeg faktisk at det er første gang at jeg har kunne anvende een til andet end at spare klodser ved bakkede landskaber. Har lagt lidt flere billeder ud (der går nok lige et par timer før de kan ses): http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=460315 Redigeret af Lars.Mogensen - 31-Januar-2011 kl. 19:27 |
||
![]() |
||
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2011 kl. 19:55 |
|
|
Jaa.. ser sku godt ud
|
||
![]() |
||
Christian.Selnø
Tagsten
Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:09 |
|
|
Det er en flot borg, sprængfyldt med gode detaljer.
|
||
|
Christian Selnø
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1243 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2011 kl. 15:19 |
|
|
Rigtig rigtig sejt bygget. Det er lige til at komme i en æske og sælge.
Detalje graden er, er, er, .... jeg får søren jensenme tåre i mi øwn.
|
||
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |