![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 1617181920 143> |
| Forfatter | |||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:43 |
||
|
Byggemøde i Taastrup torsdag den 17. januar 2013 Årets første
![]() Nu med Togtosseforsamling. Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve. CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer : Jørgen Pedersen
Carsten Straaberg
|
|||
|
Carsten.
|
|||
![]() |
|||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:48 |
||
|
Nu med Togtosseforsamling.
Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve.
CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer :
Jørgen Pedersen Carsten Straaberg
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:50 |
||
|
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:05 |
||
|
Vi kunne måske gå hen og blive mange
|
|||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|||
![]() |
|||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:22 |
||
|
CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer :
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Søren Johansen |
|||
![]() |
|||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 15:57 |
||
|
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Søren Johansen Lars Mogensen |
|||
![]() |
|||
Lars.Lyager
Tagsten
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:05 |
||
|
![]() Nu med Togtosseforsamling. Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve. CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen
Lars Mogensen Lars Lyager Olsen |
|||
|
Lars Lyager Olsen
|
|||
![]() |
|||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Januar-2013 kl. 18:54 |
||
|
![]() Nu med Togtosseforsamling. Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve. CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen
Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove |
|||
![]() |
|||
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Januar-2013 kl. 19:55 |
||
|
Jørgen Pedersen
Carsten Straaberg
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Søren Johansen
Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert
|
|||
![]() |
|||
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 05:08 |
||
|
![]() Nu med Togtosseforsamling. Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve. CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen
|
|||
|
Morten Dalermoen
|
|||
![]() |
|||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 05:11 |
||
|
![]() Nu med Togtosseforsamling. Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve. CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen Så kan det ikke blive større !
|
|||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|||
![]() |
|||
Anne.Mette.V
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 05:13 |
||
|
Morten. Det må da være rekorden i at køre længst for at komme til byggemøde. Men vi glæder os meget til at se dig
|
|||
![]() |
|||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 05:32 |
||
|
|||
![]() |
|||
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 05:32 |
||
Tak
. Ud i fra norske afstander, bliver det kun som en lille kørsel "til den lokale butikken" ![]() |
|||
|
Morten Dalermoen
|
|||
![]() |
|||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 06:38 |
||
Stor nok til at der også er plads til dig
Og nu kan afstanden jo ikke længere bruges som en undskyldning for ikke at komme.
|
|||
![]() |
|||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 07:16 |
||
|
|||
![]() |
|||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 07:53 |
||
Ellers må vi jo låne et lokale af boligforeningen her i Ballerup og betale med overskudet af kaffe, øl og vandsalg.
|
|||
|
Jørgen Pedersen
|||
![]() |
|||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 07:58 |
||
|
![]() Nu med Togtosseforsamling. Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve. CS: Jeg har ikke endeligt bekræftet, at vi har et lokale - men så sætter vi os i caféen, hvis der ikke er plads. Jeg kommer : Jørgen Pedersen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Lars Mogensen Lars Lyager Olsen Henrik Christian Grove Thomas + Theodor Seifert Morten Dalermoen
Morthen Falk Poulsen |
|||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|||
![]() |
|||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 16:34 |
||
I mere konkrete termer vil jeg gætte på at der som standard er siddepladser til 30-40 personer. .Henrik |
|||
![]() |
|||
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2013 kl. 03:15 |
||
|
Hej
jeg kommer. brian |
|||
|
Brian Jacobsen
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side <1 1617181920 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |