![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 1213141516 143> |
| Forfatter | ||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2012 kl. 13:40 |
|
|
Næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus kl. 19 er på torsdag d. 16. august.
Jeg kommer: Carsten Straaberg John Thomsen Jane Kvint |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2012 kl. 14:26 |
|
|
Jeg kommer:
Carsten Straaberg John Thomsen Jane Kvint Jakob Hestbæk |
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2012 kl. 15:30 |
|
|
Jeg kommer: Carsten Straaberg John Thomsen Jane Kvint Jakob Hestbæk Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
||
![]() |
||
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2012 kl. 16:22 |
|
|
Jeg kommer: Carsten Straaberg John Thomsen Jane Kvint Jakob Hestbæk Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Trine Jensen |
||
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2012 kl. 17:20 |
|
|
Næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus kl. 19 er på torsdag d. 16. august. Casper Hansen
Jeg kommer: Carsten Straaberg John Thomsen Jane Kvint Jakob Hestbæk Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Trine Jensen |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 14:16 |
|
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2012 kl. 14:20 |
|
|
Jeg kommer
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-August-2012 kl. 17:40 |
|
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 06:45 |
|
|
Næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus kl. 19 er på torsdag d. 20. september:
Jeg kommer:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 06:50 |
|
|
Jeg kommer:
Jakob Hestbæk |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 06:55 |
|
|
Jeg kommer:
Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs)
Jakob Hestbæk |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 07:28 |
|
|
Jeg kommer: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs)Jakob Hestbæk Jørgen Pedersen
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 10:21 |
|
|
Næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus kl. 19 er på torsdag d. 20. september: Jeg kommer:
Jakob Hestbæk Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs)
Jørgen Pedersen
Martin Bruun (og LUGBULK-auktionslots til vindere der måtte ønske levering her)
|
||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 579 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 11:47 |
|
|
Jeg kommer:
Jakob Hestbæk Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs)
Jørgen Pedersen
Martin Bruun (og LUGBULK-auktionslots til vindere der måtte ønske levering her)
Rune Christiansen |
||
![]() |
||
Martin.Vest.Hansen
Klods
Medlem siden: 13-April-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 16:23 |
|
|
||
![]() |
||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2012 kl. 18:10 |
|
|
Kommer: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs) Jørgen Pedersen Martin Bruun (og LUGBULK-auktionslots til vindere der måtte ønske levering her) Rune Christiansen Martin Vest Hansen (Ønsker levering til byggemøde for både mig og min far) Clemens Vest Hansen Henrik Christian Grove |
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-September-2012 kl. 03:54 |
|
|
Kommer: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs) Jørgen Pedersen Martin Bruun (og LUGBULK-auktionslots til vindere der måtte ønske levering her) Rune Christiansen Martin Vest Hansen (Ønsker levering til byggemøde for både mig og min far) Clemens Vest Hansen
Henrik Christian Grove Casper Hansen |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-September-2012 kl. 12:34 |
|
|
Kommer: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs) Jørgen Pedersen Martin Bruun (og LUGBULK-auktionslots til vindere der måtte ønske levering her) Rune Christiansen Martin Vest Hansen (Ønsker levering til byggemøde for både mig og min far) Clemens Vest Hansen Henrik Christian Grove Casper Hansen Trine Dalsgaard Jensen Redigeret af Trine.Jensen - 16-September-2012 kl. 12:34 |
||
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-September-2012 kl. 13:07 |
|
|
Kommer: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs) Jørgen Pedersen (med bytteklodser til Jakob) Martin Bruun (og LUGBULK-auktionslots til vindere der måtte ønske levering her) Rune Christiansen Martin Vest Hansen (Ønsker levering til byggemøde for både mig og min far) Clemens Vest Hansen Henrik Christian Grove Casper Hansen Trine Dalsgaard Jensen |
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-September-2012 kl. 18:35 |
|
|
Kommer: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Carsten Straaberg (og en hel masse minifigs) Jørgen Pedersen (med bytteklodser til Jakob) Martin Bruun (og LUGBULK-auktionslots til vindere der måtte ønske levering her) Rune Christiansen Martin Vest Hansen (Ønsker levering til byggemøde for både mig og min far) Clemens Vest Hansen Henrik Christian Grove Casper Hansen Trine Dalsgaard Jensen Lars H Sørensen |
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1 1213141516 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |