![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Århus? |
Besvar
|
Side 123 8> |
| Forfatter | ||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Århus?Sendt: 19-September-2007 kl. 07:54 |
|
|
Jeg snakkede med Jan, på vej ned til pallesalget hos Knud, om mulighederne for at holde et byggemøde her i Århus. |
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2007 kl. 08:07 |
|
|
Joh hvis det kan passes ind i mine øvrige familiære planer, kunne jeg da meget nemt tænkes at ville starte bilen og smutte en tur til den jyske kulturby nr. 1.
|
||
![]() |
||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2007 kl. 09:02 |
|
|
Jeg er helt klart med på at se om vi kan lave noget i/omkring Århus
--- Jan |
||
![]() |
||
René.Viuff
Plade
Medlem siden: 27-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 86 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2007 kl. 12:39 |
|
|
Jeg er også klar.... hvis det er oki...
|
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2007 kl. 14:23 |
|
|
Den er jeg også helt med på. Jeg har endda et festlokale m. køkken der kan bruges.
|
||
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||
![]() |
||
Jim.Knudsen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 254 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2007 kl. 16:10 |
|
|
Århus området er også en mulighed for mig ja.
|
||
![]() |
||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 10:04 |
|
|
Det lyder rigigt godt. Hvor? Hvornår? |
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 11:47 |
|
|
Ja det skal vi finde ud af i fællesskab. Hvornår kan de fleste? - så kan jeg booke der.
Det bliver i så tilfælde Gustav Wieds Vej 31, 8000 Århus C |
||
|
|
||
![]() |
||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 12:19 |
|
|
Helst ikke søndage for mig, men ellers vil jeg tror jeg kan snige et byggemøde fra tid til anden ind i kalenderen på ugens øvrige dage
--- Jan |
||
![]() |
||
René.Viuff
Plade
Medlem siden: 27-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 86 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 13:11 |
|
|
Vil det være best i en ugedag....
|
||
![]() |
||
Jim.Knudsen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 254 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 14:03 |
|
|
For mit vekommende skal i blot bare finde en dato, jeg har job med vagtordning, så jeg ved sjældent om jeg kan før dagen oprinder.
Men det vil helt sikkert være bedst for mig om aftenen på hverdage, eller om søndagen, hvor bla. Jan jo så helst ikke vil have det |
||
![]() |
||
René.Viuff
Plade
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 16:20 |
|
|
Jeg syntes det er Lasse der kommer med en dato da det er ham der har lokalerne...
|
||
![]() |
||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 16:34 |
|
|
Jeg vil absolut foretrække en weekend - og så må det jo blive lørdag.
Til hverdag er jeg travlt beskæftiget på uni og vil dårligt have tid til noget andet... |
||
![]() |
||
Jan.Rosgaard
Tagsten
Medlem siden: 21-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 365 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 16:52 |
|
Jyske kulturby nr 1?
Er vi ikke enige om, at byggemødet skal holdes i Århus? Hvorfor så snakke om Horsens? For alle ved jo, at Horsens er Jyllands Kulturelle hovedstad
Men bortset fra det, så lyder det som en plan, kom med et tidspunkt og sted. Så må jeg prøve at få det til at passe ind i kalenderen |
||
|
Jan Rosgaard
|
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 17:18 |
|
|
Når jeg kommer hjem til Århus i overmorgen vil jeg checke kalenderen. Så skal vi nok finde ud af hvilke datoer folk kan bedst.
Jeg er meget fleksibel (tidsmæssigt...), så det skulle ikke blive for svært at finde ud af noget. |
||
|
|
||
![]() |
||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 18:37 |
|
|
Er det istede for et sted på Djursland?http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3697 For mig er det hip som hap da jeg bor Århus Nord/Risskov. Det vil mere være kalenderen som afgøre muligheden for at deltage.
|
||
|
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-September-2007 kl. 19:54 |
|
|
Der skulle være tid nok til begge steder skulle jeg mene. De har jo ofte byggemøder ovre i København.
|
||
|
|
||
![]() |
||
Jim.Knudsen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-September-2007 kl. 04:12 |
|
|
Jeg holder også på at begge møder kan afholdes, det står jo frit for om man vil deltage begge steder.
|
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-September-2007 kl. 17:38 |
|
Ja ja jeg ved godt, at Horsens har haft både Rolling Stones, Madonna, Lars Lilholt med flere... Men har Horsens en festuge på linie med Århus???
|
||
![]() |
||
Jan.Rosgaard
Tagsten
Medlem siden: 21-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 365 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2007 kl. 15:49 |
|
|
Festuge? Århus?
Nårh, du mener jeres lille byfest.. |
||
|
Jan Rosgaard
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123 8> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |