Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Århus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Århus?

Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Allan.Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 14-Juli-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Århus?
    Sendt: 19-September-2007 kl. 07:54

Jeg snakkede med Jan, på vej ned til pallesalget hos Knud, om mulighederne for at holde et byggemøde her i Århus.

Det spørgsmål er så hermed sendt ud til alle fra Århus og omegn (andre må skam også gerne være med hvis de vil). Er der interesse for at holde et bygge-/hygge-møde her i Århus?

Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 08:07

Joh hvis det kan passes ind i mine øvrige familiære planer, kunne jeg da meget nemt tænkes at ville starte bilen og smutte en tur til den jyske kulturby nr. 1.  - Skal så lige sige, at onsdage og søndage ikke kan bruges, idét jeg disse aftner går i dialyse.

Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 09:02

Jeg er helt klart med på at se om vi kan lave noget i/omkring Århus

---

Jan

Til top
René.Viuff Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 27-August-2007
Point: 86
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Viuff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 12:39
Jeg er også klar....  hvis det er oki...
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Sydvestjylland
Point: 3768
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 14:23
Den er jeg også helt med på. Jeg har endda et festlokale m. køkken der kan bruges.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Jim.Knudsen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 31-Oktober-2004
Point: 254
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jim.Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 16:10
Århus området er også en mulighed for mig ja.
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 10:04

Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Den er jeg også helt med på. Jeg har endda et festlokale m. køkken der kan bruges.

Det lyder rigigt godt. Hvor? Hvornår?

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 11:47
Ja det skal vi finde ud af i fællesskab. Hvornår kan de fleste? - så kan jeg booke der.

Det bliver i så tilfælde Gustav Wieds Vej 31, 8000 Århus C
Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 12:19

Helst ikke søndage for mig, men ellers vil jeg tror jeg kan snige et byggemøde fra tid til anden ind i kalenderen på ugens øvrige dage

---

Jan

Til top
René.Viuff Se drop down
Plade
Plade

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Viuff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 13:11
Vil det være best i en ugedag....
Til top
Jim.Knudsen Se drop down
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jim.Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 14:03

For mit vekommende skal i blot bare finde en dato, jeg har job med vagtordning, så jeg ved sjældent om jeg kan før dagen oprinder.

Men det vil helt sikkert være bedst for mig om aftenen på hverdage, eller om søndagen, hvor bla. Jan jo så helst ikke vil have det

Til top
René.Viuff Se drop down
Plade
Plade

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Viuff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 16:20
Jeg syntes det er Lasse der kommer med en dato da det er ham der har lokalerne...
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 16:34

Jeg vil absolut foretrække en weekend - og så må det jo blive lørdag.

Til hverdag er jeg travlt beskæftiget på uni og vil dårligt have tid til noget andet...

Til top
Jan.Rosgaard Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-Januar-2005
Region: Østjylland
Point: 365
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 16:52
Citat: G.Christensen G.Christensen skrev:

Joh hvis det kan passes ind i mine øvrige familiære planer, kunne jeg da meget nemt tænkes at ville starte bilen og smutte en tur til den jyske kulturby nr. 1.  - Skal så lige sige, at onsdage og søndage ikke kan bruges, idét jeg disse aftner går i dialyse.

Jyske kulturby nr 1?

Er vi ikke enige om, at byggemødet skal holdes i Århus? Hvorfor så snakke om Horsens? For alle ved jo, at Horsens er Jyllands Kulturelle hovedstad

Men bortset fra det, så lyder det som en plan, kom med et tidspunkt og sted. Så må jeg prøve at få det til at passe ind i kalenderen

Jan Rosgaard
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 17:18
Når jeg kommer hjem til Århus i overmorgen vil jeg checke kalenderen. Så skal vi nok finde ud af hvilke datoer folk kan bedst.

Jeg er meget fleksibel (tidsmæssigt...), så det skulle ikke blive for svært at finde ud af noget.
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Point: 2172
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 18:37

Er det istede for et sted på Djursland?http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3697

For mig er det hip som hap da jeg bor Århus Nord/Risskov.

Det vil mere være kalenderen som afgøre muligheden for at deltage.

Lars Kristensen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2007 kl. 19:54
Der skulle være tid nok til begge steder skulle jeg mene. De har jo ofte byggemøder ovre i København.
Til top
Jim.Knudsen Se drop down
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jim.Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-September-2007 kl. 04:12
Jeg holder også på at begge møder kan afholdes, det står jo frit for om man vil deltage begge steder.
Til top
G.Christensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Point: 711
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-September-2007 kl. 17:38
Citat: Jan.Rosgaard Jan.Rosgaard skrev:

Citat: G.Christensen G.Christensen skrev:

Jyske kulturby nr 1?

Er vi ikke enige om, at byggemødet skal holdes i Århus? Hvorfor så snakke om Horsens? For alle ved jo, at Horsens er Jyllands Kulturelle hovedstad

Men bortset fra det, så lyder det som en plan, kom med et tidspunkt og sted. Så må jeg prøve at få det til at passe ind i kalenderen

Ja ja jeg ved godt, at Horsens har haft både Rolling Stones, Madonna, Lars Lilholt med flere... Men har Horsens en festuge på linie med Århus???

Til top
Jan.Rosgaard Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-Januar-2005
Point: 365
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-September-2007 kl. 15:49

Festuge? Århus?

Nårh, du mener jeres lille byfest..

Jan Rosgaard
Til top
 Besvar Besvar Side  123 8>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.313 sekunder.