![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
køb af billig lego |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
kpn
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: køb af billig legoSendt: 06-August-2007 kl. 14:47 |
|
hej alle sammen.
jeg søger billig lego, helst lego city og tog samt togbane spinner. nogen der ved hvor det kan købes billig, meget gerne beskadiget kasser el ligende. mvh: kpn |
|
![]() |
|
B.Kristensen
Tagsten
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 314 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2007 kl. 15:11 |
|
Det er efterhånden svært at finde billig lego Du kan også prøve på www.qxl.dk men det er ikke billigt at købe lego der. |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2007 kl. 17:19 |
|
Ellers er der loppemarkeder, hvor man kan være heldig. Sidste chance er at holde øje med de store supermarkeder (Bilka, Kvickly, Føtex) og Toys'R'Us, der alle af og til sætter sæt på tilbud, typisk omkring december, januar og august pga af nye sæt der kommer ind.
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Thomas.Wolff
Klods
Medlem siden: 16-September-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 280 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-August-2007 kl. 14:37 |
|
Det er nogle gange muligt at finde store eller meget store partier lego på ebay.de. Husk det koster meget at sende. Der er 20 til 30 kg lego til salg for , max 1000,- i dba. |
|
|
Thomas Wolff
|
|
![]() |
|
TC
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2007 kl. 13:40 |
|
Bilka har i den kommende uge 40% rabat på hele deres Lego sortiment, og det er 40% på deres normale pris, dvs. ca. 45% under vejledende. |
|
![]() |
|
kpn
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2007 kl. 18:26 |
|
takker alle for hjælpen. er blevet total bidt af lego, så mig og fruen har lige brugt 5000 i bilka på lego. og har lige meldt mig ind i jeres forening, glæder mig til at møde folk.
MVH: kpn |
|
![]() |
|
Henrik Christensen
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Oktober-2007 kl. 21:20 |
|
Føtex har en "tønde" med 1800 klodser for kr. 299. "Tønden" har nr. 5517 Prisen er set i Roskilde, i Korsør's Føtex koster den kr. 449
Mvh Henrik C. |
|
![]() |
|
Malene
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2008 kl. 11:54 |
|
Hej alle,
Vi søger billige legobyggeplader (baseplates) til de små legoklodser. Gerne brugte. Har I nogle tips? De bedste hilsner Malene |
|
![]() |
|
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2008 kl. 12:51 |
|
Hej Malene !
Har du prøvet med Bricklink ?? Der er mange danskere der har butikker derinde . http:// www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup Der er også andre derinde du kan linke til . Mvh Dan . |
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2008 kl. 16:51 |
|
Ja, du kan f.eks. købe 9 stk. 8x16 i UK for 0,30 USD pr. stk. - eller standardpladen 32 x 32 i USA (20 stk. á 4,00 USD pr. stk.). Men køber du i USA risikerer du at skulle betale told - også af portoen. |
|
![]() |
|
karsten
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2008 kl. 18:12 |
|
Bilka har 20 eller 25 % på lego i uge 7
mvh karsten |
|
![]() |
|
Erik.Andersen
Flise
Medlem siden: 14-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 13 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Februar-2008 kl. 06:44 |
|
Kan se der er en Falcon Mellinium til salg på Qxl igen. Bare lige en info
|
|
![]() |
|
Asbjørn
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2008 kl. 13:52 |
|
hilsen Asbjørn
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2008 kl. 15:28 |
Ja, hvem gør ikke det?
Vi er nok ikke de bedste at købe af, hvis det skal være billigt. Prøv den Blå Avis (DBA.dk), Gul&Gratis osv. Ydermere har BILKA og Toys'R'Us af og til tog på tilbud. |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Anonym
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2008 kl. 16:42 |
|
Det bedste man kan gøre, for at finde billig lego, udover Gul og Gratis, hvor det jo ofte er hurtigt væk, det er at gå på loppemarkeder. Mange påstår godt nok der ikke er ret meget at finde, men det er fordi det nok er de forkerte. Forsamlingshus loppemarkeder, spejdere og især private flyttemarkeder. Her har jeg fundet enormt meget. Bedste køb var ca 12 kg lego for 400 kr. Men man skal være hurtig. |
|
![]() |
|
Victor
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 11:25 |
|
Søger billigt fængsel (det nye). Kan i give mig nogle tips?
|
|
![]() |
|
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 14:56 |
Hej Victor Mit bedste råd er, at du skal melde dig ind i foreningen, og få adgang til hele vores medlemsforum. I medlemsdelen af forum vil du - blandt meget andet godt - kunne læse om de mange tilbud, som medlemmerne støder på rundt omkring i butikker, brochurer osv. Samtidig er der også internt køb og salg af såvel nye som brugte sæt og klodser blandt medlemmerne |
|
![]() |
|
Daniel
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Marts-2010 kl. 19:41 |
|
Mojn i folk har nu kigget rundt på nette og det billigste lego jeg kunne finde er i england op i mod 300 kan spares på visse ting ellers ja skal man være haldigt at finde noget på DBA.DK
Hilsen friis |
|
![]() |
|
Casper
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2010 kl. 09:25 |
|
prøv amazon.co.uk eller amazon.com, der har tit noget...
|
|
![]() |
|
Emil
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2010 kl. 21:50 |
|
Jeg sælger alt mit lego, der er rigtigt meget... Helt præcist 190 kasser... Lego Star Wars Technic Lego city og meget andet. Dertil er der også 15 kg klodser 50 seperat købte mennesker. 12,5 meter skinner til banen. Jeg sælger det hele samlet og prisen er 22.000 kr, men kan dog forhandles. Ny prisen er omkring 65.000 kr. Men kontakt mig på emil.ehrenreich@gmail.com
Jeg har lavet en liste med samtlige varenumre, og den kan tilsendes ved kontakt på min mail.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |