![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
"Det stort, det dansk..." Min første MOC |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Nicolai.Kej.Zinck
Panel
Medlem siden: 25-November-2013 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1863 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: "Det stort, det dansk..." Min første MOCSendt: 10-Januar-2014 kl. 09:44 |
|
"... Det dejligt." Nu er det endelig blevet tid til at præsentere Jer for min første MOC. Jeg har i langt tid designet flere forskellige udgaver i LDD og bestilt klodser på Bricklink i flere omgange.
Jeg har altid været glad for at se filmene om Olsen Banden, så jeg tænkte, det ville være oplagt at kombinere de to store, danske ting; LEGO og Olsen Banden. Ser frem til at læse Jeres kommentarer :) "Olsen Banden er endnu engang på sporet - af noget stort!" ![]() "Midt i DBS's frokostpause 'låner' de den såkaldte Traktor 57." ![]() "Samtidig et andet sted i byen er man i færd med at laste den pansrede (og spræng-, brand- og dirkefrie) godsvogn fra Franz Jäger i Berlin med guldbarre." ![]() "I ly af aftenens mørke henter Olsen Banden godsvognen og kører ud på de københavnske spor i retning mod Sydhavnen." ![]() "På det aftalte sted i Sydhavnen holder dét, Benny betegner som en lastbil - den har jo både bremser, styretøj og er indregistreret... Keld og Benny bliver hurtigt sat til at flytte kasserne med de tunge guldbarre over på lastbilen inden politiet kommer forbi." ![]() "Da Banden ser politiet kører forbi for enden af vejen, skynder Egon og Benny sig ind i lastbilen og gør klar til at stikke af. Keld vælger i panik at hoppe ned på ladet, hvilket han vist ikke skulle have gjort." ![]() "Historien ender som så mange gange før. Forbrydelse betaler sig aldrig!" ![]() Redigeret af Nicolai.Kej.Zinck - 10-Januar-2014 kl. 09:58 |
|
|
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
|
|
![]() |
|
Allan.B.Wheadon
Klods
Medlem siden: 17-Februar-2010 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:18 |
|
Flot og skæg ...meget fine gule sokker
|
|
|
Allan Bolt Wheadon
Legoholic |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:24 |
|
hehe - lige i (penge) skabet
|
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:42 |
|
Fedt lavet
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:44 |
|
Sjovt
Du kunne næsten være sluppet afsted med at lave Egon med korte ben, men din anden løsning fungerer ganske fint. |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Per.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 06-Oktober-2012 Sted: Middelfart Region: Fyn Status: Offline Point: 3303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:58 |
|
Den er bare så sej, godt gået Nicolai
|
|
|
Per Andersen
KF 2019 formand Rigtig tog, er LEGO tog |
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 11:00 |
|
Det var det baretten skulle bruges til........
Ser godt ud. Skal man komme et forslag til et "kvalitetsløft", så har skinnerne den forkerte farve..... ![]() Mvh, Henrik
|
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 11:43 |
|
Ha ha godt lavet
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 11:59 |
|
|
![]() |
|
Nicolai.Kej.Zinck
Panel
Medlem siden: 25-November-2013 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1863 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:18 |
|
Det glæder mig, at den falder i god jord :)
Den diskussion kan vi tage en anden gang, Henrik. Det er der nemlig delte meninger om
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:27 |
|
Umuligt - det er der ikke delte meninger om .......
Mvh, Henrik
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:30 |
|
Både min kone og jeg syntes at du er genial.
Men der mangler noget, det er ikke blå skinner (som burde være rust-røde). Nææ, der mangler en byggevejledning, så jeg kan bygge dit sæt til min søn, som er helt forgabt i Olsen Banden.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Nicolai.Kej.Zinck
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:34 |
Det er med garanti en diskussion, der aldrig får en ende... Og til den anden Henrik, så kan jeg sikkert godt lave en instruktion - jeg skal bare vide hvilket program, der er bedst til det. |
|
|
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:38 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
Brian.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 24-April-2012 Sted: Fredericia Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 135 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:48 |
|
|
|
|
Brian Michael Jakobsen
|
|
![]() |
|
Brian.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 24-April-2012 Sted: Fredericia Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 135 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:50 |
bravo . skide godt Egon
|
|
|
Brian Michael Jakobsen
|
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 14:04 |
|
God idé og fed udførelse.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 14:11 |
|
Rigtig godt lavet, man kan" næsten" høre kendingsmelodien fra filmene.
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 16:00 |
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 16:36 |
|
skide godt lavet
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |