![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tronsal til CCCXI |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Emne: Tronsal til CCCXISendt: 09-December-2013 kl. 17:58 |
|
Så blev mit bud på en tronsal færdigt:
CCCXI: The royal jester and son by bentoft, on Flickr CCCXI: The royal jester and son by bentoft, on Flickr CCCXI: The royal jester and son by bentoft, on Flickr CCCXI: The royal jester and son by bentoft, on Flickr CCCXI: The royal jester and son by bentoft, on Flickr Alt feedback er velkommen.
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8661 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-December-2013 kl. 18:08 |
|
Du har gjort det - IGEN!
![]() |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-December-2013 kl. 18:42 |
|
Det er bare superlækkert. Jeg får næsten lyst til at bide i det
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 01:36 |
|
Det ser rigtigt, rigtigt godt ud
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 02:04 |
|
En fattes ord. Det er da bare utroligt flot. Tænk hvad du kunne ryste ud af ærmet hvis du havde alle de klodser du ønskede.....Men det du laver her
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 15:30 |
|
Helt utrolig flot!
Hvordan har du lavet krydsningerne i vinduerne - er det snor? eller er det "Plate, Modified 8 x 8 with Grille? |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 15:46 |
|
F..... flot - håber du får din drøm opfyldt med at bygge et monsterstort castle layout -for det der er verdensklasse
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1994 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 16:15 |
|
super flot, håber du tager det med til byggemødet
|
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Frederich.Larsen
Tagsten
Medlem siden: 22-Juni-2013 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 465 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 16:40 |
|
Sindsyg godt :-)
Ja hvordan har du lavet blyindfatningerne i vinduerne? Og er der nogen særlig grund til at det røde skjold oppe på væggen hænger højere end de andre :-) |
|
![]() |
|
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5060 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 16:57 |
|
Jamen for fanden... Jeg glæder mig hver eneste gang jeg ser at du har postet noget Castle-byggeri, og forventninger er tårnhøje...
Igen, igen, skuffer du mig ikke! Flot, clean look i din byggestil som sædvanlig, og det der gør MOC'en så interessant at blive ved med at kigge på, er for mig mosaikken i gulvet. Det er en fremragende detalje der ligesom er brikken der får hele byggeriet til at falde på plads som et behageligt, spændende syn for øjnene. Den fortjener helt sikkert at være blandt toppen i dens respektive kategori! ..."Og sådan er det bare, ELSE!" ![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 939 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 17:11 |
|
Man mister mælet... Hold kæft hvor er det flot.
Detaljerigdom på vanvittigt niveau. Jeg kan blive ved med at kigge og finde nyt... Det er jo helt levende. Jeg giver to tommelfingre op og beklager jeg ikke har flere at give af
![]() |
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2879 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 17:28 |
|
Jeg må tilslutte mig de rosende ord, det er helt fantastisk.
Jeg håber også, at få den at se til byggemødet den 19. Jeg må vist selv til, at komme igang med castle, så vi kan få lavet et større drømmelayout. Er blyindfatningerne lavet med disse, sat på bagsiden af væggen? ![]() Redigeret af Glenn.Knøsgaard - 10-December-2013 kl. 17:29 |
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8661 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2013 kl. 18:09 |
|
Jeg har gennemskuet løsningen ved optegning i MLCAD.
Glenn, den indgår.
Redigeret af Peter.Vingborg - 10-December-2013 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2013 kl. 09:46 |
|
Tak for alle de pæne ord.
Lars, Frederich, Glenn og Peter: Ja I har helt ret, vinduet er lavet med de 8x8 plader som Glenn viser. Frederich: Grunden til at det røde skjold hænger lidt højere er nok desværre at jeg ikke har fået trykket det helt på plads. Anders og Glenn: Jeg skal nok medbringe det d. 19. Så kan i også se den enkelte lege feature der fandt vej til dette byggeri. |
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2013 kl. 09:51 |
|
Se så at få fat i klodser så vi kan se et helt carsel layout fra dig
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2013 kl. 11:06 |
|
Fantastisk
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2013 kl. 11:40 |
|
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvordan dette kan gøres bedre!
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2013 kl. 13:59 |
|
Det er jo igen igen helt vildt godt lavet
|
|
![]() |
|
Morten.Godiksen
Flise
Medlem siden: 27-August-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 33 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2013 kl. 14:05 |
|
Det er virkelig, virkelig flot!
Jeg er specielt vild med gulvet, og søjlerne og at rummet er så stort. Sådan vil jeg også gerne selv bygge en dag :-) Skal jeg komme med en kommentar, så du ikke kun får rygklapperi (som du også har fortjent), så er det jeg er nok mindst vild med guld-udhænget over tronen. Jeg kan godt se, hvad du har sigtet efter, men jeg synes, at det færdige udtryk virker lidt tungt og uden samme høje niveau af finish som resten :-)
|
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-December-2013 kl. 14:06 |
|
Nu har jeg siddet og klikket ind på tråden mere end en gang for at beundre endnu en af dine kreationer og jeg må side, det sidder lige i øjet.
Min favoritdetalje er våbenskjoldene. |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |