![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tank |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Asger.Dich
Flise
Medlem siden: 20-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 16 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: TankSendt: 12-Januar-2013 kl. 11:13 |
|
Hej allesammen.
Tænkte at jeg ville vise min seneste MOC frem. (Opdateret igen) ![]() ![]() ![]() ![]() (ældre billede)
![]() Det er den første rigtige tank jeg har bygget, så jeg håber I kan lide den.
den skulle gerne ligne en T-34 og er løst baseret på flere modeller af T-34 som jeg fandt her, http://www.flickr.com/groups/923517@N20/pool/page3/?view=lg Redigeret af Asger.Dich - 10-Februar-2013 kl. 07:10 |
|
![]() |
|
Kristian.Ibsen
Tagsten
Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 11:17 |
|
Det er en flot første kampvogn, glæder mig til at se flere. |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 11:24 |
|
Flot tank du har lavet. Desværre er det et tema man ikke må bruge til udstillinger...
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 11:46 |
Til Klodsfest må man da gerne. Det er kun til udstillinger arrangeret af LEGO selv, at det ikke er vel set. I øvrigt en fin kampvogn. ![]() |
|
![]() |
|
Asger.Dich
Flise
Medlem siden: 20-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 16 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 11:51 |
|
I skal nok ikke forvente at jeg bygger så mange tanks, dog vil jeg ikke udelukke at det sker. Jeg vil formentlig holde mig til at bygge gamle soviet tanks, hvis jeg bygger flere.
Det var da ærgeligt at man ikke bruge tanks, men så er det heldigt at jeg ikke går så frygtlig meget op i udstillinger. Ikke at jeg ikke kan lide at vise mine ting frem, men jeg bygger først og fremmest til mig selv. Redigeret af Asger.Dich - 12-Januar-2013 kl. 12:09 |
|
![]() |
|
Mikael.Jensen
Plade
Medlem siden: 04-Januar-2013 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 50 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 19:20 |
|
Kom til at tænke på at jeg i 2000 var på besøg i LEGO Billund hos nogle modelbyggere.
Den ene havde en Leopard kampvogn stående :O)
|
|
![]() |
|
Asger.Dich
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2013 kl. 20:57 |
|
Jeg kan godt lide udseendet på Leopard 2 kampvognen. men nu skal jeg ikke lyde som en eller anden tank nørd, har ingen forstand på tanks. jeg kan bare godt lide at kigge på nogen af dem.
|
|
![]() |
|
Johnny.Pihl
Flise
Medlem siden: 12-Oktober-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 39 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2013 kl. 05:40 |
|
Hej Asger, du må gerne udstille det her lokalt
![]() Det ville være helt flot sammen med det skib Nick har gang i
|
|
![]() |
|
Asger.Dich
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Januar-2013 kl. 16:04 |
|
lokalt det er så.
![]() jeg har lavet om på nogle små ting. blandt gjorde min kære bror mig opmærksom på at kanon tårnet skulle sidde lidt længere fremme. jeg er ikke så glad for at containerne på siden sidder fast med snor, men jeg vidste ikke hvordan jeg ellers skulle sætte dem på. nu er så typen der aldrig rigtig bliver færdig med noget. så jeg kommer sikkert til ændre flere ting på tanken som tiden går. Redigeret af Asger.Dich - 13-Januar-2013 kl. 16:08 |
|
![]() |
|
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2013 kl. 11:22 |
|
Flot tank.
Hvor får du lavefødderne (selve bæltet) fra?
Kan kanonens vinkel indstilles?
|
|
![]() |
|
Leif.B.Damsgaard
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 211 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2013 kl. 13:41 |
|
Hold da op. Rigtig lækker maskine.
|
|
|
Leif Kelvin Berg Damsgaard
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2013 kl. 14:13 |
Redigeret af Peter.Vingborg - 18-Januar-2013 kl. 14:14 |
|
![]() |
|
Asger.Dich
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Januar-2013 kl. 12:13 |
|
mange tak for de pæne ord. Jeg er dog stadig i gang med at rette nogle små ting på den.
kanonens vinkel kan indstilles, ja. jeg købte fire pakker Technic 9391 ![]() er i øjeblikket også i gang med at lave en Tunguska ![]() men der er mange ting jeg gerne vil rette på den endnu. EDIT: Jeg vil formentlig snart uploade flere billeder af min T-34. Redigeret af Asger.Dich - 19-Januar-2013 kl. 12:32 |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2013 kl. 05:10 |
|
Rigtigt godt lavet :-)
|
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2013 kl. 07:23 |
|
Det er nogen flotte tanks du har bygget.
Hvis du vil bygge flere kan du overveje den nye farve Olive Green, der er efterhånden kommet en del brugbare elementer.
|
|
![]() |
|
Asger.Dich
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2013 kl. 10:05 |
|
jeg har siddet savlet lidt over den nye oliven grønne farve. desværre er jeg en fattig studerende så jeg skal lige spare lidt op først.
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2013 kl. 10:19 |
|
Eller bare vent til nyhedsværdien er væk. Når de bliver mere almindelige, så er jeg sikker på, at de bliver billligere.
|
|
![]() |
|
Asger.Dich
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2013 kl. 11:54 |
|
jeg har formentlig hverken tid eller penge før nyhedsværdien er væk alligevel. min skole virker temmelig opsat på at holde mig mere eller mindre fuldt beskæftiget til starten af sommeren og som sædvane har jeg alt for mange andre ting jeg gerne vil. jeg har blandt andet et rock/metal band i LEGO jeg meget gerne ville have lavet en stop-motion video med på et tidspunkt.
|
|
![]() |
|
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Januar-2013 kl. 15:57 |
|
Lyder spændende - glæder mig til du får tid
|
|
![]() |
|
Thomas.Seifert
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2013 kl. 13:08 |
|
Når jeg ser på din Tunguska, kan jeg se, at du er gået bort fra at bruge gummidæk og du har udkiftet det ene hjul med tanhjul, så der mere ligner orginalen. Er der en bestemt grund til, at du ikke allerede gjorde dette ved din T-34? |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |