![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Senge |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Januar-2011 kl. 09:01 |
|
Har det noget med prinsessen på ærten at gøre? Har hun sovet så elendigt, fordi hun havde knopper i ryggen??
|
|
![]() |
|
Susanne.Margaard
Klods
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 135 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Januar-2011 kl. 13:41 |
|
Man kunne da bygge Lady Gaga, hende kender de fleste og hun har da lidt tøj på.......hihi....
|
|
|
Susanne Margaard Lund
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2341 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Januar-2011 kl. 14:24 |
|
Hej alle
ja det bliver spændende, at se om vi bliver nødt til at bruge vores "back up" løsning derovre. Jeg kan fortælle at designvægten var 25 kg og at ihvertfald den ene kan holde til mere end 40 kg :-)
Maqnge hilsner Hennng M.
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Januar-2011 kl. 15:21 |
Det er fordi Henning M. skal ligge på den
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Christian.Selnø
Tagsten
Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:17 |
|
Super fed seng, og hold da op hvor er der blevet brugt mange klodser. Flot arbejde.
|
|
|
Christian Selnø
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:37 |
|
Jeg synes jeg gik glip af dem i BC ?!?
Hvor stod de og hvad lå der på dem ?!?
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 13:16 |
|
De stod i Charity og var fyldt med klovne.
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Rasmus.Emil
Tagsten
Medlem siden: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 598 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 13:21 |
De stod ved "Lego Charity" fondens stand, hvor der stod en masse klovne på dem. ![]() ![]() Billede-kilde: Legoworld.dk
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 13:36 |
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 13:46 |
|
Tak alle 3 for svar og billeder. Selvfølgelig... Hospitalssenge !!
Og det viser jo så bare, hvor jeg ikke var i lørdags...
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |