![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Wild west |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2010 kl. 09:11 |
|
Hmmm. 12 konger og 8 esser i eet spil kort. Hvor mange falskspillere er der lige i den by :-)
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-August-2010 kl. 08:28 |
|
Hold da op - jeg ser netop denne tråd for første gang. Virkelig lækkert tema du har kastet dig over der, Ina. Spændende løbende udvikling som sædvanligt. Log-klodserne var næsten min største besættelse lige da jeg var kommet ud af min dark age, men jeg fandt aldrig et Legoredo, som jeg synes jeg ville betale for
![]() Tænk hvis TLG relancerede western-serien. VH Ulrik
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2010 kl. 10:18 |
|
Hej ! ser lige denne tråd for første gang, så jeg må sige - Det er en virkeligt flot western city du har under opbygning . og du har fået et langt bedre western præg ved at udskifte til tan farvet bundplader . Godt gået ! Bo skriver noget med at drive noget kvæg gennem byen , jeg tror det kunne være en skæg ide .
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1994 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-September-2010 kl. 10:36 |
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 15:10 |
|
Flere billeder... Byggeriet skrider stille og roligt fremad...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 17:18 |
|
Super god idé men indianeren der laver røgsignaler !
- men hvis jeg skulle sige noget, så synes jeg måske at kaktusserne er lavet lidt for firkantet. Men jeg kunne nok ikke gøre det bedre selv. Men alligevel, en super flot lille tilbygning ! ![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 02-Oktober-2010 kl. 17:18 |
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 07:18 |
|
Hvis der findes tecknic klodser i grøn ville det måske bløde lidt op på den firkantet del?
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 08:26 |
|
Hyggeligt med lidt landskab, dyreliv og god ide med røgsinagnalerne.
Dog syntes jeg at sandfarven på klippernde ser lidt "out of place" og der godt kunne være lidt græs f.eks ved floden. Det ser nemlig lidt mærkeligt ud med to store frodige træer og så næsten intet græs ved deres rødder.
(Forresten hvis du søger et andet design til kaktussen burde du måske kigge lidt på I Scream Clones kaktus http://www.mocpages.com/moc.php/183319)
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-November-2010 kl. 17:11 |
|
Layoutet vokser og noget af det sidste nye er blandt andet en kirke i udkanten af byen og et indianer hold up af diligencen... Smedjen har også fået en tur med nye farver...
Ikke alt er der billeder af, men de dukker nok op hen af vejen ...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2010 kl. 13:48 |
|
Ski'e godt !!
VH Ulrik
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2010 kl. 16:25 |
|
Præsten ser herlig velnæret ud Det ser ud til der kommer rigtig mange sjove detaljer og optrin...så hit med nogle flere billeder Én ting jeg tænkte på var, at nogle af bygningerne ser lidt "firkantede" ud. Det er rigtig rådden "kritik" at give, når jeg ikke kan være mere konstruktiv og komme med et forslag, men jeg synes der mangler et eller andet der gør nogle af bygningerne lidt mere runde/bløde i det...men jeg ved ikke lige hvad.
Glæder mig også til at se et oversigtsbillede oppe fra på et tidspunkt.
---
Jan
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-November-2010 kl. 17:24 |
|
Oversigtsbilleder oppefra...Uha den var svær...
Her kommer et par billeder af layoutet set lidt fra oven... Håber det gi'r en fornemmelse af sammenhængen...
NB.... Der mangler stadig en del... Mere præcist 6*8 plader...og en ordentlig stak byggeri...
Redigeret af Ina.Nilsson - 07-November-2010 kl. 17:28 |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Jannick.Møller
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 181 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2010 kl. 06:50 |
|
det ser flot ud
|
|
![]() |
|
Rasmus.Emil
Tagsten
Medlem siden: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 598 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2010 kl. 07:41 |
|
Virkelig imponerende layout, Ina
-Glæder mig allerede til at se det live
Det eneste der skulle mangle, skulle lige være en konvoj af prærievogne, en fæstning til kavalariet samt en guldmine
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2010 kl. 15:23 |
|
Imponerende
De der 6x8 plader - er det der hvor indianerne skal bo?
Det ser ud til at det er kun ørken du laver - Hvad med de stakkels køer, skal de ikke have lidt græs at gumle på?
Glæder mig til at nærstudere detaljerne.
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2010 kl. 15:49 |
Jeps de sidste 6*8 baseplates er blandt andet der hvor indianerne skal bo, men mon ikke der også bliver plads til andet....
Og bare rolig... Køerne dør ikke af sult... Der er måske ikke super frodigt, men mad skal de nok få...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2010 kl. 15:52 |
Fæstningen tror jeg jeg springer over... Synes ikke den matcher min historie... men lad os nu se...Der kan jo ske meget endnu...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Frederik.Pedersen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 146 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-November-2010 kl. 02:25 |
|
Nu bliver jeg simpelhen nød til at tilslutte mig koret
Det er virkeligt smukt, Ina
Dine kaktuser er vildt godt fundet på
mvh Frederik
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |